صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۱
کد خبر: 19166
گزارشگر: 306
۱۲۹
۰
۰
۲
مدیرکل گمرک یزد مطرح کرد

رشد 153 درصدی پذیرش ضمانت‌نامه بانکی در گمرک یزد

رشد 153 درصدی پذیرش ضمانت‌نامه بانکی در گمرک یزد
یزد - مدیرکل گمرک با اشاره به تسهیل ورود موقت و قطعی کالا به کشور با پذیرش ضمانت نامه بانکی از سوی گمرک گفت: پذیرش ضمانت نامه بانکی در این گمرک در سال جاری 153 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن رشد داشته است


آسیانیوز / یزد ؛ محمد حسین سلمانی اظهارداشت: در سال جاری بیش از 4 هزار و 240 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی برای واردات قطعی و موقت کالا به کشور از تولیدکنندگان، تجار و واحدهای تولیدی مختلف پذیرش شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 153 درصد رشد یافته است.

وی افزود: برای واردات قطعی کالا از گمرک یزد به کشور در سال جاری بیش از 3 هزارو 865 میلیارد  ریال ضمانت نامه بانکی از تولیدکنندگان، تجار و واحدهای تولیدی دریافت شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن بیش از 132 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل گمرک یزد ادامه داد: مواد اولیه در ورود موقت با ارائه تضمین بدون حقوق و عوارض  به کشور وارد می شود و محصول تولیدی پس از تکمیل، تعمیر یا فرآوری به خارج از کشور صادر می شود.

وی در پایان ارزیابی در محل، ترخیص نسیه، پذیرش درخواست‌های ایجاد انبار اختصاصی ، استرداد حقوق و عوارض گمرکی و عدم ارسال مجدد کالای صادراتی مشمول تعیین ماهیت به آزمایشگاه در چارچوب مقررات را از دیگر تسهیلات گمرک برای ترخیص کالا ذکر کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

رشد 153 درصدی پذیرش ضمانت‌نامه بانکی در گمرک یزد ، محمد حسین سلمانی مدیرکل گمرک یزد

https://www.asianews.ir/u/dRo
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید