صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
کد خبر: 19305
گزارشگر: 306
۱۲۳
۰
۰
۳
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد خبر داد

پویش خوبه بدونی با موضوع انتخابات در استان یزد آغاز شد

پویش خوبه بدونی با موضوع انتخابات در استان یزد آغاز شد
یزد -رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: اطلاع رسانی قوانین و آیین نامه های انتخابات ۱۱ اسفند ماه در قالب پویش خوبه بدونی با مشارکت فرمانداری‌ها و ادارات استان یزد آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد

 

آسیانیوز / یزد؛ « علی صالحی »رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: این طرح به منظور آشنایی بیشتر مردم با اختیارات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حال اجرا است و با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات در اماکن عمومی اجرا می شود.

 

او افزود: در ادامه این طرح از هفتم بهمن ماه طرح انقلاب خدمت آغاز می شود و تا هفتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح، دستاوردها و خدمات انجام شده در چهل و پنج سال گذشته در دولت های مختلف بیان می شود و فقط به ارائه خدمات این دولت بسنده نشده است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: در مرحله سوم طرح سرنوشت یک ملت اجرا می شود و هدف از اجرای این برنامه های تبیینی نیز آشنا کردن اقشار مختلف مردم با قوانین و اختیارت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

 

صالحی افزود: سلسله نشست های رسانه ای با مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان نیز آغاز شده و در اولین نشست میزبان خبرنگاران در نشست خبری دبیر ستاد انتخابات استان بودیم همچنین نشست با رییس کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز برگزار شد و این نشست ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

او اضافه کرد: نشست های آموزشی با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی فرمانداری ها نیز آغاز شده و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها نشستی با رییس ستاد انتخابات استان داشته و پیشنهادات و دغدغه های خود را مطرح کردند همچنین به منظور تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز رایزنی هایی انجام شده است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: مردم همواره در همه صحنه ها مدافع اسلام و انقلاب بوده‌اند و قطعا در انتخابات پیش رو که نقش مهمی در سرنوشت جامعه دارد و بار دیگر شاهد حضور دشمن شکن و پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

پویش خوبه بدونی با موضوع انتخابات در استان یزد آغاز شد ، علی صالحی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dTz
اخبار مرتبط
یزد - دبیر ستاد انتخابات استان ​عنوان کرد : در حوزه بومی سازی مولفه‌های چهارگانه انتخابات اعم از امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت، بومی‎سازی و به وزارت کشور ارسال شده است ​
یزد - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای به همراه مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت، ‌ضمن حضور در دفتر سرپرستی آسیا نیوز در یزد، با مدیر سرپرستی این رسانه دیدار و گفتگو کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید