صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۰
کد خبر: 19577
گزارشگر: 306
۱۶۲
۰
۰
۲
سرپرست شرکت گازاستان یزد خبر داد

540 هزار مشترک گاز در استان یزد/ بهره برداری از 26 طرح در دهه فجر

540 هزار مشترک گاز در استان یزد/ بهره برداری از 26 طرح در دهه فجر
یزد - سرپرست شرکت گاز ​با بیان اینکه بالغ بر ۹۷۰۰ مشترک استان در بخش صنعتی و ۴۸۰ هزار مشترک نیز مربوط به بخش خانگی و تجاری هستند مجموع مشترکان استان را حدود ۵۴۰ هزار مشترک عنوان کرد

 

.آسیانیوز / یزد ؛ «حامد خواجوی»  در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران یزد بابیان اینکه ۸۵ درصد گاز استان در بخش تولید مصرف می شود تصریح داشت : استان یزد در بخش صنعت در رتبه چهارم کشور قرار دارد .

سرپرست شرکت گازاستان یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹ درصد شهرها و ۹۸ درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار داشت در برخی مناطق مانند بعضی روستاهای خرانق نیز عملیات گازرسانی همچنان تداوم دارد.

 وی با اعلام اینکه تعداد ۷۲۷ روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند  مشترکان روستایی شرکت گاز استان را ۸۶ هزار ذکر و از گازرسانی به ۲۹ نیروگاه استان تاکنون خبر داد .

خواجوی از افتتاح و بهربرداری 26 طرح با اعتبار ۴۳۴۷ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد و گازرسانی به یک شهر و ۹۳ روستا، سه نیروگاه و ۱۵۴۳ واحد صنعتی در استان طی دو سال  از فعالیت دولت سیزدهم عنوان کرد .

سرپرست شرکت گازاستان یزد گازرسانی به نهضت ملی مسکن پردیس زندگی و اندیشه غدیر و نیز بهره‌برداری از چند پست امداد از جمله در عقدا ؛ بهره‌برداری از گازرسانی به روستاهای مختلف و برخی صنایع و افزایش ظرفیت گازرسانی شهر یزد را اهم طرح های مورد بهره برداری این شرکت عنوان کرد .

 

خواجوی  با اشاره به اینکه : با همت بیش از ۱۵۰ اکیپ شرکت گاز در استان، پایداری خوبی در تامین گاز استان در طول سال برقرار شده است  اظهار داشت : سال گذشته چهار میلیون پیامک و امسال قریب به ۳.۸ میلیون پیامک به مشترکان ارسال شده و تلاش داریم از طریق این پیامک‌ها به ویژه برای مشترکان پرمصرف، آنها را با اهمیت صرفه جویی در این بخش آشنا کرده ایم .

سرپرست شرکت گازاستان یزد با اشاره به ۱۲ هزار و ۵۷۵ کیلومتر شبکه گازرسانی استان اظهار داشت : از مجموع هشت میلیارد مترمکعب گاز مصرفی سال گذشته استان، ۳۰ درصد در بخش نیروگاهی و ۵۵ درصد در بخش صنعت و در میانگین سالانه حدود ۱۱ درصد صرف بخش خانگی میشود که در برخی ایام سرد سال به بیش از دو برابر مصرف خانگی نیز میرسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تشویقی مصرف بهینه گاز از ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفندماه پرداخت و گفت : براساس این طرح مشترکان خانگی که بین ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف گاز خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، مشمول پاداش می‌شوند که نحوه پرداخت پاداش‌ها در حال بررسی است.

خواجوی با بیان اینکه امسال در فرایند اعمال محدودیت‌ها صنایع سیمان، فولادها، کوره‌های آجر و شرکت‌های کاشی و سرامیک، لعاب، شیشه و صنایع بزرگ و قند و شکر شامل ۵۲۰ واحد صنعتی براساس دستورالعملهای کشوری در مصرف گاز دچار محدودیت شدند تاکید داشت : عمدتاً تلاش داریم با همکاری شرکتهای دانش بنیان پیگیر وصول مطالبات باشیم و از قطع مشترکان بدهکار بپرهیزیم.

سید محمد جواد عرفانفر

540 هزار مشترک گاز در استان یزد/ بهره برداری از 26 طرح در دهه فجر ، حامد خواجوی سرپرست شرکت گازاستان یزد

https://www.asianews.ir/u/dY2
اخبار مرتبط
یزد - مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به ۱۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر حفاری و لوله‌گذاری شبکه گاز در استان تاکنون، گفت: هم‌اکنون ۲۴ شهر و ۷۰۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و بالغ بر۹۷ درصد از جمعیت استان دارای نعمت گاز هستند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید