صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
کد خبر: 19619
گزارشگر: 306
۱۹۷
۰
۱
۵
جند خبر از نیروهای انتظامی استان یزد

کشف 8 دستگاه خودرو سرقتی در یزد

کشف 8 دستگاه خودرو سرقتی در یزد
یزد - ​فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی پلیس در هفته گذشته 8 خودرو سرقتی را کشف و 3 نفر را دستگیر کردند

 

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو های آنها در محله های مختلف شهرستان، مأموران موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند 8 دستگاه خودرو سرقتی را در مناطق مختلف کشف و 3 نفر را در همین رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان از همشهریان خواست هشدارهای پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

دستگیری یک خرده فروش موادمخدر در تفت

 فرمانده انتظامی شهرستان " تفت" از اجرای طرح آرامش در شهر و برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر خبر داد.

سرهنگ "سیدرضا صادقیان"، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهرعوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی در48 ساعت گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستاها کردند.

صادقیان گفت: با اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح، خرده فروش حرفه ای دستگیر و 890 گرم موادمخدر در نیر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاههای مسئول همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکتهای عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دستگیری سارقان تاسیسات چاه آب کشاورزی محمود آباد میبد

در عملیات ماموران انتظامی پلیس آگاهی و کلانتری 11 مدرس شهرستان میبد، باند 3 نفره سارقان و مالخر تاسیسات چاه آب کشاورزی محمود آباد در دام پلیس افتادند.

سرهنگ "محمد حسین نبی پور" فرمانده انتظامی شهرستان میبد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش متصدی و مسئول چاه آب کشاورزی محمود اباد و مراجعه وی به مرکز انتظامی با ظاهری پریشان که حکایت از درگیری وی با سارقان را دارد ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و تجسس کلانتری 11 مدرس قرار گرفت.

وی افزود: بعد از حضور تیم تخصصی در محل سرقت، مشخص شد که سارقان با موتورسیکلت اقدام به سرقت از اموال مربوط به چاه می کردند که با بررسی دوربین های مدار بسته رد پای 2 سارق و یک نفر مالخر به دست آمد و در ادامه محل اختفای اموال مسروقه در تحقیقات بعدی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به دستگیری هر 3 نفر و بازگشت برخی اموال به مالباخته ها که کشاورزان از اعزام متهمان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: همکاری های مردمی همواره یکی از مهم ترین مولفه ها در توفیقات پلیس بوده است.

دستگیری دو سارق هنگام سرقت در بافق

 رئیس کلانتری 11 شهدای بافق گفت: دو سارق هنگام سرقت اموال توسط مأموران گشت کلانتری دستگیر شدند.

سرگرد "مصطفی فلاح" گفت: مأموران گشت کلانتری 11 شهدای بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و گشت زنی  در سطح شهر، در دو زمان مختلف به دو نفر مشکوک و آنها را تحت نظر  قرار دادند.

سرگرد فلاح ادامه داد: هنگام مراقبت از آنها مشخص شد که نفر اول در حال سرقت اموال داخل خودرو و نفردوم درحال سرقت آهن آلات از یک محل مسکونی نیمه ساز بود که با هوشیاری مأموران هر دو حین سرقت دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

 

رئیس کلانتری 11 شهدای بافق تصریح کرد: هر دو متهم پس ازتکمیل پرونده، به دادسرا معرفی شدند.

کشف سوخت قاچاق در مروست

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست گفت: مأموران پلیس مروست مقدار تقریبی 2000 لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند

سرهنگ "عباس رضایی" درباره این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران انتظامی مروست  حین کنترل محور مواصلاتی "ترکان –توتک" به یک دستگاه سمند مشکوک و به راننده دستور ایست صادر و آن را متوقف کردند.

رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

سارقان موتورسیکلت دستگیر شدند

 رییس کلانتری 11 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از دستگیری سارقان سابقه دار که 3 دستگاه موتورسیکلت از محدوده "اشکذر" سرقت کرده بودند خبر داد .

ستوانیکم  "حمیدرضا عسکری" گفت: ماموران کلانتری 11 اشکذر در حین گشت زنی 2 نفر را که 3 دستگاه موتورسیکلت را سرقت کرده بودند دستگیر کردند.

رییس کلانتری 11 خیابان امام خمینی (ره) شهرستان در پایان اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که  پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

اجرای طرح پاکسازی و دستگیری 48 معتاد در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 48 معتاد خبر داد.

سرهنگ "سعید زینلی" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان یزد اجرا کرد.

وی افزود: ماموران در این طرح تعداد 48  نفر معتاد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت بازپروری تحویل کمپ دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد .

کشف 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اشکذر

 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ازکشف 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ "مهدی گل محمدی" در تشریح جزئیات این خبراظهارداشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی تانکر سوخت به ظن حمل قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هر گونه مجور قانونی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر اظهار داشت: در این رابطه خودرو به پارکینگ منتقل و پرونده جهت 2 متهم سوخت قاچاق تشکیل شد.

گل محمدی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی افراد سودجو، مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

سارق احشام در پنجمین سرقت خود گرفتار شد

 فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق احشام و کشف 5 فقره سرقت در میبد خبر داد.

سرهنگ "محمد حسین نبی پور" "در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دامداران شهرستان مبنی بر سرقت  گوسفند به صورت شبانه و تک راس از دامداری های آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

نبی پور افزود: مأموران با بررسی مستندات و شواهد موجود و همچنین رصد دوربین های مدار بسته به یک نفر مظنون که دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی"خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضائی فرد مورد نظر را در اقدامات فنی و پلیسی در منزل دستگیر که متهم با توجه به شواهد و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ادامه داد: سارق پس از بررسی همه جوانب و اطمینان از حفاظت فیزیکی ضعیف این واحدهای دامداری، اقدام به سرقت احشام از دامداری ها به صورت تک راس کرده بود که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پلمب پاتوق موادمخدر در بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از پلمب دو واحد مسکونی به علت ایجاد پاتوق مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ "حبیب عباسی" در تشریح این خبر افزود: طی تماس شهروندان و اعلام نارضایتی در خصوص پاتوق موادمخدر موضوع برای بررسی به ماموران کلانتری 11 ارجاع شد.

وی ادامه داد: طی بررسی ماموران کلانتری، مشخص شد 2 واحد منزل مسکونی اقدام به ایجاد پاتوق موادمخدر کرده اند که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضایی،  دو منزل مسکونی را پلمب کردند.

دستبند پلیس بافق بردستان 6 سارق حرفه ای

 فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11شهدای بافق 6 سارق حرفه ای را دستگیرکردند.

سرهنگ "شهران طولابی نژاد" افزود: مأموران پلیس آگاهی بافق و مأموران کلانتری 11 شهدای بافق با اطلاع از چهار مورد سرقت در سطح شهرستان بافق، با اقدامات لازم و پیگیرهای مستمر موفق شدند در این زمینه 6 سارق را شناسایی کنند.

سرهنگ طولابی نژاد افزود: مأموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی، 6 نفر را طی عملیات های غافلگیرکننده دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند و همگی در بازجویی پلیسی به سرقت ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه، سارقان اقدام به سرقت یک دستگاه تلفن همراه، سرقت وسایلی از داخل خودرو و دو مورد سرقت از منازل داشتند، تصریح کرد: با تکمیل پرونده، هر سارقان به دادسرا معرفی شدند.

اتوبوس متخلف در پارکینگ پلیس راه "اردکان-نائین"

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را به علت سرعت غیرمجاز و خلافی بالا توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" در خصوص این خبر خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه "اردکان-نائین" کنترل خودروها به ویژه ناوگان مسافربری در محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

رئیس پلیس راه استان یزد افزود: ماموران یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را به علت تخلف رانندگان آن متوقف و برای حفظ جان مسافران، روانه پارکینگ کردند.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: برخورد با خودروهای حادثه ساز در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

دستگیری سارقان در هفته گذشته

جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری 34 سارق و کشف 66 فقره سرقت توسط ماموران پلیس شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ "منوچهر نصیری" در این خصوص گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با جرایم از اولویت های اصلی و مهم پلیس یزد است.

نصیری ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ها و یگان امداد در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار قرار دادند.

جانشین انتظامی استان یزد تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، در هفته گذشته 34 سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 66 فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده روانه دادسرا شدند خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت با جدیت ادامه دارد که امیدواریم شهروندان پلیس را در این راه یاری کنند.

کشف 1200 لیتر سوخت قاچاق در خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران پلیس خاتم مقدار هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند

سرهنگ "محمود ایزدپناه" درباره این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی خاتم حین کنترل محور اصلی به یک  دستگاه پژو شوتی مشکوک و به راننده دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ ایزدپناه افزود: در بازرسی از خودرو شوتی هزار و 200 لیتر گازئیل قاچاق و فاقدمجوز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

پلمب پاتوق مواد مخدر در تنگ چنار

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از پلمب پاتوق مواد مخدر در روستای تنگ چنار خبر داد.

سرهنگ "وحید احمدی" فرمانده انتظامی شهرستان مهریز اظهار داشت:  برابر بررسی های صورت گرفته مبنی بر پاتوق مواد مخدر در یک منزل مسکونی در روستای تنگ چنار وایجاد مزاحمت برای همسایگان و اهالی محل  مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل مقادیری مواد مخدر را کشف و 2 متهم را دستگیر و پس از هماهنگی با دادستان شهرستان این خانه را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریزتصریح کرد: متهمان به دادسرا معرفی شدند.

کشف گازوئیل از خودرو سواری در تنگ چنار

جانشین انتظامی شهرستان مهریز از توقیف خودرو پژو حامل سوخت قاچاق خبر داد.

سرگرد "منصور معینی کیا" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ چنار شهرستان مهریز هنگام کنترل خودروهای عبوری متوجه تردد یک دستگاه پژو حامل سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پلیس، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که به مقصد جنوب کشور حمل می شد کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهریز اظهارداشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مقامات قانونی معرفی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کشف 8 دستگاه خودرو سرقتی در یزد  ، سرهنگ زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد

https://www.asianews.ir/u/dYI
اخبار مرتبط
یزد - جانشین انتظامی استان از دستگیری 11 سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت درهفته گذشته خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف کامیون حامل 101 حلقه لاستیک و تیوپ خارجی قاچاق چندین اقدام دیگر از نیروی انتظامی استان یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید