صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۷
کد خبر: 18919
گزارشگر: 306
۱۳۶
۰
۰
۲
فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد

لاستیک های قاچاق در شهید مدنی توقیف شد / توقیف محموله افیونی در عملیات مشترک / دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در یزد /توقیف وانت مزدا حامل "تریاک"

لاستیک های قاچاق در شهید مدنی توقیف شد / توقیف محموله افیونی در عملیات مشترک / دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در یزد /توقیف وانت مزدا حامل "تریاک"
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف کامیون حامل 101 حلقه لاستیک و تیوپ خارجی قاچاق چندین اقدام دیگر از نیروی انتظامی استان یزد خبر داد

 

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح  خبرتوقیف لاستیک های قاچاق در شهید مدنی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام انجام وظایف ذاتی یک دستگاه کامیون "اسکانیا" را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی انجام شده از تریلی تعداد 101 حلقه لاستیک و تیوپ قاچاق را کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهم قصد انتقال این محموله از "چابهار" به "تهران" را داشت گفت: متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.

سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دائمی پلیس قرار دارد.

توقیف محموله افیونی در عملیات مشترک

فرمانده انتظامی استان یزد، از کشف 104 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس "یزد" و "زنجان" خبر داد

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان "زنجان" مبنی بر تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی یک دستگاه کامیون "هوو" و یک دستگاه سواری "هیوندا" حامل این محموله را شناسایی و خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده 104 کیلوگرم تریاک را کشف و 3 متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

سردار بهدانی فرد در خاتمه تصریح کرد: همکاری همه جانبه پلیس های مبارزه با موادمخدر، باعث ارتقای کشفیات موادمخدر و همچنین ارتقای عملکرد پلیس خواهد شد.

دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در یزد

  فرمانده انتظامی استان گفت: 2 سارق قطعات خودرو در یزد با 14 فقره سرقت دستگیر شدند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر یزد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان یزد در با انجام اقدامات فنی و پلیسی 2 سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی به 14 فقره سرقت قطعات خودرو و اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

توقیف وانت مزدا حامل "تریاک"

فرمانده انتظامی استان از توقیف وانت مزدا و کشف بیش از 66 کیلو "تریاک" در یزد خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو 66 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه تعداد 2 متهم را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

لاستیک های قاچاق در شهید مدنی توقیف شد / توقیف محموله افیونی در عملیات مشترک / دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در یزد /توقیف وانت مزدا حامل "تریاک"  ،  سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dNm
اخبار مرتبط
یزد - معاون دادستان عمومی وانقلاب استان از زحمات مشاوران و مددکاران پلیس یزد قدردانی کرد
یزد - جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت موتورسیکلت درشهرستان یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید