صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۸
کد خبر: 18777
گزارشگر: 306
۱۳۹
۱
۰
۳

قدردانی معاون دادستان استان یزد از مشاوران و مددکاران پلیس

قدردانی معاون دادستان استان یزد از مشاوران و مددکاران پلیس
یزد - معاون دادستان عمومی وانقلاب استان از زحمات مشاوران و مددکاران پلیس یزد قدردانی کرد

آسیانیوز / یزد ؛ دکتر "نعیمی نژاد" درسومین نشست مشاوران و مددکاران که با حضورمعاون هماهنگ کننده استان برگزارشد ضمن تقدیر از فعالیت و همکاری های مشاوران کلانتری و مرکز آرامش استان یزد با مرکزحامی و دادگستری افزود: خروجی فعالیت های مشاوره ای با امنیت و آرامش درونی افراد جامعه ارتباط دارد.

وی امنیت خاطر شهروندان را بسیار مهم و دارای اولویت و اهمیت برشمرد و تصریح کرد: انتظار داریم روسای کلانتری ها فعالیت های امنیت آفرین خود را به مسائل اجتماعی و اخلاقی تعمیم دهند و برای پیشگیری از سایر آسیب های اجتماعی از ظرفیت مشاوران استفاده کنند.

گفتنی است در این نشست سرهنگ آرامش معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد مشاوره در فراجا را سرمایه اجتماعی و قدرت نرم پلیس دانست و افزود: با مشارکت و همراهی مردم دستاوردهای بهتری را در حوزه امنیت، خواهیم داشت.

وی خدمات مشاوره را یکی از بهترین و موثرترین خدمات اجتماعی پلیس دانست و افزود: تعامل و هماهنگی با دادگستری در ایجاد مصالحه و اقدامات مشاوره بسیار اهمیت دارد.

در پایان از سروان علی زارع مشاور کلانتری12 شهرستان یزد به علت همکاری و خدمات اثربخش در مرکز حامی تقدیر به عمل آمد.

 

توقیف کامیون بنز حامل 20 کیلو گرم "تریاک"

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف 20 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک خبر داد

سرهنگ "حسین اسمعیلی" بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری بنز که از شهرهای جنوبی به سمت استان تهران در حرکت بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت کامیون موردنظر به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آن 20کیلو گرم تریاک را که در قسمت بار خودرو  جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه  کامیون گفت:  متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف 3 هزار و 200 لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در "مهریز"

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از کشف 3 هزار و 200 لیتر سوخت گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع خبر داد

 

سرهنگ "وحید احمدی" با اشاره به انجام اقدامات قانونی و بررسی های فنی پلیسی در این خصوص گفت: عوامل پلیس آگاهی، کلانتری 11 شهید رجایی و پاسگاه انتظامی شهید صدوقی مهریز از دپوی مقادیری سوخت قاچاق مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس 3 هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق را داخل زیرزمین یک مغازه تعویض روغنی واقع در جاده سنتو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در پایان ضمن قدردانی از همکاری مطلوب و موثر شهروندان با پلیس در اجرا و تامین امنیت اجتماعی، از عموم مردم خواست؛ در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را سریعا از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

وانت حامل تریاک متوقف شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس "یزد" بیش از 66 کیلوگرم تریاک کشف شد

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با گشت زنی های مداوم، خودرو وانت مزدا حامل این محموله را مشاهده و آن را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در بازرسی از خودرو 66 کیلوو 700 گرم تریاک کشف و در این خصوص 2 قاچاقچی دستگیر و روانه دادسرا شدند.

 

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از توقیف خودروی نیسان حامل نیم تن چوب قاچاق خبر داد

 

سرهنگ "مهدی گل محمدی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "رستاق" شهرستان اشکذر هنگام گشت زنی در جاده سنتو به یک خودروی وانت پیکان مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 500 کیلوگرم چوب قاچاق که راننده خودرو بصورت غیرمجاز آن را جابجا می کرد کشف کردند.

سرهنگ گل محمدی از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و اظهارداشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات معرفی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

قدردانی معاون دادستان استان یزد از مشاوران و مددکاران پلیس

https://www.asianews.ir/u/dL2
اخبار مرتبط
یزد - کیفرخواست جاعلان رایانه ای و کلاهبرداری از طریق ارائه بارکدهای جعلی به خریداران بلیط های کنسرت رضا بهرام ، صادر گردید
یزد - رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب گفت: ارتباط دستگاه قضایی با دانشگاه ها می تواند تئوری پیوند رویه های قضایی با دکترین حقوقی را نهادینه و اجرایی کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سعیدذعباسزاده یزد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
0

این همه فساد و گناه بخاط یک پلیش فاسذ تبهکار ک هرران جرم و گناه را انجام داد و قضا زا ی لجن کشاند. ک گویی با نام دین همه برای فساد و گناه آمدن. گ یک ساعت عدل سالن های دادگستری یزد پراز اموال مسروقه من میشود .رسالتی ک حق را فقط از قانون طلب کنم‌.و دریای فساد رذ فقط در فایل های ویدیویی میتوان تشریح کرد .فقط باید گفت آنها ب ای آخرین حذ قساد آمدن..تا بهترین های اسلام را نابود و ب ه جرم و زشتی .پرو بال و قدرت بدهند .ک اگر آنها را منتشر فضای امنیتی را دراز بحران کند و بر قضا اعتباری نماند. من تمام ریشه های فساد پ گناه را دیدم .ک تمام طی دقایقی قابل رفع و ذفع اما نیست ایمانی ب دین و عدل ک هدف فقط بقا هست .مهم آنکه مت فقط از جرم‌های اعترافی شکایت ولاعیرملیاردها حق پاک با کذشت ۲۰ سال حتی شکایت هم نکردم ک بهترین است در برابر بذترین .ک تمام ریشه های فساد ا آشکار و شرو گناهان زمینه ساز غدلپایدار است ک برآن تعهد دارم .و من اثبات کننده تمام هستم و ب یک عدالت اکتفا دارم .امید است اهل ایمان ب این حبایق برسند. وسلام سعید عباسزاده یزد


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید