صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۶
کد خبر: 18690
گزارشگر: 306
۱۷۳
۰
۰
۴

کیفرخواست جاعلین بلیت های کنسرت "رضا بهرام" صادر شد

کیفرخواست جاعلین بلیت های کنسرت "رضا بهرام" صادر شد
یزد - کیفرخواست جاعلان رایانه ای و کلاهبرداری از طریق ارائه بارکدهای جعلی به خریداران بلیط های کنسرت رضا بهرام ، صادر گردید

 

آسیانیوز / یزد ؛ حسب شکایت ۲۸ نفر از مالباختگان (به طور میانگین هر شاکی با خرید سه بلیت) پرونده کیفری در دادسرای یزد تشکیل و متعاقب شناسایی سه متهم، به اتهام نامبردگان مبنی بر جعل رایانه ای و کلاهبرداری از طریق ارائه بارکدهای جعلی به خریداران، رسیدگی و کیفرخواست صادر گردید.

 

با توجه به استقبال عمومی از خرید در سایت دیوار، مراجعین و خریداران از سایت مذکور می بایست از صحت معاملات خود در این فضا اطمینان کامل کسب نمایند.

 

پرداخت امن از طریق سایت دیوار یکی از تدابیر اندیشیده شده در این راستا می باشد. این سرویس به این گونه عمل می کند که سایت دیوار به عنوان واسطه وارد معامله می شود و اشخاص به جای واریز مبلغ کالا به حساب فروشنده، آن را به حساب امن واریز می کنند و این حساب امن در صورتی که  خریدار، کالا را تحویل گرفت و صحت و اصالت کالا را  تأیید نمود، پول را به حساب فروشنده واریز می کند و بدین صورت مطمئن می شویم هم خریدار پول را از دست نداده و هم فروشنده رسید جعلی دریافت نکرده است.

 

نکته حائز اهمیت این است که در معاملات غیرحضوری قبل از مشاهده کالا و بررسی مشخصات مورد نظرتان، وجهی پرداخت نکنید.

 

جهت تشخیص بلیت جعلی، می توانید از طریق سایت فروش بلیت، با وارد کردن تلفن همراه و کد پیگیری، از اصالت بلیت اطمینان حاصل نمایید.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کیفرخواست جاعلین بلیت های کنسرت "رضا بهرام" صادر شد

https://www.asianews.ir/u/dJF
اخبار مرتبط
یزد - به همت کمیسیون بانوان کانون وکلای استان یزد مبلغ 34 میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی زن اهدا شد
یزد - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان با اشاره به فعالیت 128 دفترخانه اسناد رسمی در این استان گفت : نقش موثر سند رسمی در تعالی اخلاق عمومی و نشاط اجتماعی و پیشگیری و حتی رفع بی اعتمادی ها و اختلافات قابل توجه است ​
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید