صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۳
کد خبر: 18686
گزارشگر: 306
۱۵۱
۰
۰
۲

کمک کمیسیون بانوان کانون وکلای یزد به آزادی زندانیان

کمک کمیسیون بانوان کانون وکلای یزد به آزادی زندانیان
یزد - به همت کمیسیون بانوان کانون وکلای استان یزد مبلغ 34 میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی زن اهدا شد

 

آسیانیوز / یزد ؛ مبلغ 34 میلیون تومان جهت مشاکرت در آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد از طرف کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری یزد به حساب ستاد مردمی دیه استان واریز گردید.

 

دکترمحمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای استان هدف این کانون از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند قادر متعال و آرزوی خیر و برکت برای نهاد وکالت بعنوان مدافعان بی بدیل حقوق عمومی بیان نموده و گفت : این مبلغ در ایام فاطمیه و به همت کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری جمع آوری گردید که جهت مشارکت در آزادی 1 زندانی جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد زیرا بر این باوریم که زندان جای مادران نیست.

 

رئیس کانون وکلای استان یزد در پایان گفت : این کانون اعتقاد دارد که باید اقدامات مدنی و فراصنفی  را در راستای اخذ گذشت و انجام صلح و سازش طرفین دعوی  انجام بدهد و باید تمامی وکلا فرهنگ گذشت و صلح را ترویج داده زیرا موجب کاهش هزینه ها و زمان در رسیدگی شده و در نهایت به آزادی محکومین جرائم غیر عمد منجر خواهد شد.

 

گفتنی است هفته گذشته نیز مبلغ 60 میلیون تومان از طرف کانون وکلای دادگستری جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کمک کمیسیون بانوان کانون وکلای یزد به آزادی زندانیان ، دکترمحمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای استان یزد

https://www.asianews.ir/u/dJB
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان با اشاره به فعالیت 128 دفترخانه اسناد رسمی در این استان گفت : نقش موثر سند رسمی در تعالی اخلاق عمومی و نشاط اجتماعی و پیشگیری و حتی رفع بی اعتمادی ها و اختلافات قابل توجه است ​
یزد - رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب گفت: ارتباط دستگاه قضایی با دانشگاه ها می تواند تئوری پیوند رویه های قضایی با دکترین حقوقی را نهادینه و اجرایی کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید