صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
کد خبر: 19667
گزارشگر: 464
۴۳۳
۰
۰
۰
در ریاض

رایزنی ۲ ساعته بن سلمان و بلینکن

رایزنی ۲ ساعته بن سلمان و بلینکن
بلینکن و بن سلمان در جریان این نشست درباره «اهمیت رسیدگی به نیازهای بشردوستانه در غزه و جلوگیری از گسترش بیشتر درگیری» و «نیاز فوری به کاهش تنش‌های منطقه» رایزنی کردند.



آسیانیوز - آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به ریاض سفر کرده است و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی طی نشستی درباره «هماهنگی منطقه‌ای» برای پایان دادن به جنگ غزه و طرح‌هایی برای این منطقه پس از پایان جنگ گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا از سی‌ان‌ان، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن و بن‌سلمان در جریان این نشست که بیش از دو ساعت ادامه داشت، همچنین درباره «اهمیت رسیدگی به نیازهای بشردوستانه در غزه و جلوگیری از گسترش بیشتر درگیری» و «نیاز فوری به کاهش تنش‌های منطقه» رایزنی کردند.

بلینکن پس از دیدارهای ماه گذشته خود در منطقه گفته بود که شرکای آمریکا در خاورمیانه «آماده حمایت از راه‌حلی پایدار هستند که به چرخه طولانی‌مدت خشونت پایان می‌دهد و امنیت اسرائیل را تضمین می‌کند.

بلینکن در آن زمان گفته بود که هم‌پیمانان آمریکا تأکید کرده‌اند که این امر باید شامل «مسیری به سوی یک کشور فلسطینی» باشد.

https://www.asianews.ir/u/dZw
اخبار مرتبط
ولی‌عهد سعودی طراحی‌های ویژه ساخت شهری هوشمند و جادویی را اجرا می کند که ساکنان این شهر در عرض پنج دقیقه به همه خدمات مورد نظرشان می رسند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید