صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۱
کد خبر: 19708
گزارشگر: 2
۲۸۰
۰
۰
۱
تور مرسین

مرسین ترکیه کجاست؟ شهر زیبای نا شناخته

مرسین ترکیه کجاست؟ شهر زیبای نا شناخته
مرسین کجاست و در تور مرسین از چه جاهایی دیدن می کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

شهر پرجنب‌وجوش و غنی مرسین در امتداد سواحل مدیترانه‌ای خیره‌کننده ترکیه قرار دارد. این شهر به علت برخورداری از سابقه‌ی غنی تاریخی، با داشتن ملیله‌ای غنی از تاریخ، زیبایی طبیعی خیره‌کننده و فضای مدرن شلوغ، مسافران را از سرتاسر جهان مجاب به رزرو تور مرسین می‌کند. جاذبه‌هایی که سابقه‌ی هر یک از آن‌ها به حدود ۲۰۰۰ سال قبل و دوره‌ی سلطنت روم باستان بر این منطقه باز می‌گردد.

جست‌وجو در دل جاذبه‌های تاریخی با رزرو تور مرسین

شهر مرسین گنجینه ای از بناهای تاریخی است که هر کدام داستانی از گذشته غنی خود را روایت می کنند. در این شهر خرابه‌های باستانی «سولی پوپمپولیس» وجود دارد که قدمت آن به دوران روم بازمی‌گردد. در صورت رزرو تور مرسین و سفر به این شهر باستانی می‌توانید از جاذبه‌های دیگری نظیر صومعه آلاهان و قلعه گولک نیز بازدید کنید.
برای علاقه مندان به تاریخ، بازدید از موزه باستان شناسی مرسین ضروری است. این موزه با داشتن مجموعه وسیعی از ساخته‌های بشر در طول صدها سال گذشته، از جمله مجسمه‌ها، سفال‌ها و سکه‌ها، می‌تواند شما را به دل تاریخ این شهر ببرد. البته دیدنی‌های مرسین فقط به بخش تاریخی این شهر خلاصه نمی‌شود. بلکه در این شهر می‌توانید از تفریحات ساحلی استفاده کرده یا به دل کوه و جنگل بزنید.

در تور مریسن، از زیبایی‌های طبیعی این شهر لذت ببرید

این شهر از همه‌ی جاذبه‌های طبیعی از جمله سواحل بکر، جنگل و کوه برخوردار است. شما می‌توانید در صورت رزرو تور مرسین یک روز آرام را با آفتاب گرفتن در شن‌های طلایی ساحل "Kizkalesi" سپری کنید، جایی که آب‌های شفاف شما را به شنا، غواصی و استراحت دعوت می‌کنند. البته امکان انجام تفریحات مهیج آبی هم در امتداد ساحل این شهر برای مسافران وجود دارد.
برای کسانی که تمایل به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزتر دارند، پیاده روی در «کوه های توروس» را پیشنهاد می‌دهیم. این کوه‌ها منظره‌ی خیره‌کننده‌ای از شهر مرسین را به شما هدیه می‌دهد. در طول این ماجراجویی شما از دره‌های سرسبز، آبشارها و غارهای پنهان مسیر را می‌بینید و جاذبه‌های بکر و دست نخورده‌ی حومه‌ی مرسین را کشف می‌کنید.

تور مرسین

لذت خرید و صرف غذا در تور مرسین

هیچ بازدیدی از شهر مرسین بدون استفاده از غذاهای لذیذ آن کامل نمی شود، که منعکس کننده میراث فرهنگی غنی و تأثیرات متنوع این شهر است. غذاهای سنتی ترکی مانند کباب و نان تازه را در غذاخوری‌های محلی و رستوران‌های خانوادگی میل کنید، جایی که مهمان‌نوازی گرم و طعم‌های اصیل در انتظار شماست.
پیشنهاد می‌کنیم که به بازارهای شلوغ مرسین سر بزنید، جایی که مناظر، صداها، رایحه ادویه ها، گیاهان و محصولات تازه در آن به فروش می‌رسند.از این فرصت استفاده کنید تا با مردم محلی معاشرت کنید. حتی در مورد تکنیک های پخت و پز سنتی در مرسین آموزش ببینید و شاید حتی برخی از اسرار آشپزی مردم این شهر را در آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید.

فرهنگ پر جنب و جوش مرسین را تجربه کنید

شهر مرسین دیگ ذوب فرهنگ‌ها است، جایی که سنت‌های باستانی به‌طور یکپارچه با تأثیرات مدرن ترکیب می‌شوند. در فضای پر جنب و جوش میدان جمهوریت غرق شوید، جایی که مردم محلی برای معاشرت، خرید و لذت بردن از نمایش های خیابانی گرد هم می آیند.
علاقه مندان به هنر از صحنه پر رونق هنری مرسین، با گالری ها و نمایشگاه هایی که آثار هنرمندان محلی و بین المللی را به نمایش می گذارند، لذت می‌برند. از نقاشی های معاصر گرفته تا صنایع دستی سنتی، چیزی وجود دارد که هر کام هنری را مجذوب خود می کند. همچنین چون مرکبات محصول اصلی شهر مرسین است، جشنواره‌ای مربوط به همین محصول هر ساله در اواسط آذر برگزار می‌شود.

برای رزرو تور مرسین از قبل برنامه ریزی کنید

اگر قصد رزرو تور مرسین را دارید، پیشنهاد ما به شما برنامه‌ریزی آن از چند هفته قبل است؛ زیرا رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد چندان ساده نیست. این شهر به تازگی در زمره‌ی مقاصد گردشگری ترکیه قرار گرفته است. به همین دلیل هم هنوز پرواز مستقیمی از ایران به این شهر برگزار نمی‌شود و مسافران نیز باید انتظار زیادی برای رزرو تور مرسین بکشند. تعداد محدود پروازها دلیل محکمی برای افزایش هزینه‌های سفر به این شهر هم هست.

فقط در برخی فصول سال امکان رزرو تور مرسین وجود دارد!

باتوجه‌به تعداد کم تقاضا برای رزرو تور مرسین، امکان رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد در همه‌ی ماه‌های سال وجود ندارد. در واقع آژانس‌های مسافرتی، در حال حاضر این تور را فقط در ماه‌های گرم‌تر سال یا نوروز آن هم به صورت خیلی محدود برگزار می‌کنند. بنابراین برای جلوگیری از افزایش هزینه تور ترکیه به مقصد مرسین بایستی پکیج مسافرتی مدنظرتان را حداقل از سه هفته الی یک ماه قبل رزرو کنید. البته سفر به مرسین در سایر ماه‌ها سال هم وجود دارد.

آدانا کجاست

آدانا نزدیک‌ترین شهر به مرسین برای رزرو تور

در حال حاضر فقط امکان رزرو بلیط پرواز از تهران به آدانا وجود دارد و مسافران از این شهر با ترانسفر راهی مرسین می‌شوند. اگر قصد سفر به این شهر را در سایر مقاطع سال دارید، بایستی به سراغ خرید بلیط پروازهای ترکیش ایرلاینز تهران آدانا بروید. اگر برای خرید این بلیط مشکل دارید، پیشنهاد ما به شما برقراری تماس با آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر است.

تور مرسین را از کجا رزرو کنیم؟

شما می‌توانید تور مرسین از سایت لحظه آخر رزرو کنید. آژانس‌های مسافرتی در زمان‌های ایده‌آل برای برگزاری تور، پکیج‌های مسافرتی متنوعی را بر روی سایت لحظه آخر قرار می‌دهند. شما نیز می‌توانید با بررسی قیمت آن‌ها و زمان برگزاری‌شان، تور مرسین را رزرو کنید. پس از رزرو پکیج مسافرتی از این سایت هم می‌توانید از پشتیبانی آژانس‌ مسافرتی طرف قراردادتان بهره مند شوید.

https://www.asianews.ir/u/e0a
اخبار مرتبط
ترکیه در هر شرایطی یک مقصد رویایی برای سفری عالی و درعین حال اقتصادی است. کافیست یک هفته فرصت داشته باشید تا به‌یادماندنی ترین سفر عمر خود را تجربه کنید. از شرق تا غرب ترکیه شهرهای توریستی مختلفی را شامل می‌شود که برای تمام فصول سال دیدنی هایی دارند. بااین حال به نظر می‌رسد برای لذت بردن از سواحل ترکیه و بهره‌مندی از تفریحات آبی، تابستان بهترین فرصت است؛ البته که در زمستان سفری به مراتب ارزان قیمت تر خواهید داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید