صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۹
کد خبر: 19800
گزارشگر: 464
۱۸۰
۰
۰
۰
مدیر اجرایی نمایشگاه بلور، کریستال، چینی و لوازم جانبی خانگی:

برگزاری نمایشگاه، رویدادی ارزشمند بود

برگزاری نمایشگاه، رویدادی ارزشمند بود
این اولین نمایشگاه ظروف در دنیاست و حدود ۱۰ کشور هستند که ایران جزء آن ده کشور قرار گرفته است، کشورهایی همچون آلمان، انگلیس، فرانسه، ترکیه.


به گزارش آسیانیوز؛
همایون فدایی ـ در حاشیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی ظروف چینی، سرامیکی، بلور، کریستال و صنایع وابسته به گفت‌وگو با مهندس میرزایی، مدیر اجرایی این نمایشگاه نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

* به‌عنوان سوال اول از برگزاری این نمایشگاه بگویید و این‌که میزان استقبال چطور بود؟


این اولین نمایشگاه ظروف در دنیاست و حدود ۱۰ کشور هستند که ایران جزء آن ده کشور قرار گرفته است، کشورهایی همچون آلمان، انگلیس، فرانسه، ترکیه. این نمایشگاه در ۷ سالن مسقف و حدود ۴۰۰، ۵۰۰ متر فضای باز است و بیش از ۱۳ هزار متر فضای مفید دارد. خوشحالیم که از کشورهای مختلف، بازدیدکنندگان به وفور در این نمایشگاه حضور یافتند، کشورهایی مثل پاکستان، عراق، افغانستان، بعضی از کشورهای عربی، ترکیه و حتی چند تا از صنعت‌گران کشورهای اروپایی. چند تن از مسئولین اعلام کردند که این نمایشگاه یک سورپرایز بزرگ برای ما بود و غافلگیر شدیم رویدادی در این سطح برای اولین‌بار برگزار شود. به‌راستی هم برگزاری این نمایشگاه، رویدادی ارزشمند بود. خوشحالیم شخصیت‌‌های دولت و مجلس و همچنین بخش خصوصی به این نمایشگاه آمدند.

* برای برگزاری نمایشگاه با چه مشکلاتی روبه‌رو شدید؟

این نمایشگاه چون سال اولش بود، شناخته‌شده نبود و اعتمادی به توانمندی تیم ما نداشتند. یک مقدار محدودیت فضای نمایشگاهی داشتیم و مقداری هم امکانات ما قدیمی بود که خدا رو شکر، این مشکلات را حل کردیم و نمایشگاه به شکل بسیار خوبی برگزار شد.

به جاست که از سازمان توسعه تجارت ایران و جناب آقای شخص ضیغمی، جناب آقای قنادزاده، جناب آقای بازاری، تقدیر کنم. مخصوصاً آقای بازاری که کمر همت بستند و برگزاری این رویدا مرهون حمایت‌های ایشان است و همچنین از جناب آقای دکتر علایی و جناب آقای بی‌آزار و خانم رزاق، بسیا سپاسگزارم.

* مهندس میرزایی، من با غرفه‌داران بسیار صحبت کردم، از این‌که این نمایشگاه از نمایشگاه لوازم خانگی جدا شده بود، یعنی غیربرقی از محصولات خانگی جدا شده است، بسیار راضی بودند، اما از این‌که خیلی دیر دائر شد و در فصل سرما و در روزهای منتهی به عید بود، چندان راضی نبودند. آیا امکان جابجایی زمان نمایشگاه در سال آینده هست یا نه؟

بله، این نوید را به عزیزان می‌دهم. از آن‌جایی که سال نمایشگاه لوازم خانگی یزد را برگزار کردم، این صنف را به‌خوبی می‌‌شناختم و خودم با این‌که مسئولیت برگزاری نمایشگاه را دارم، به‌خوبی از دغدغه‌های عزیزان مطلع هستم. قصدمان این است که نمایشگاه در سال آینده، حداقل دو ماه جلوتر برگزار می‌‌شود. امیدواریم سال آینده بسیار قوی‌تر و بزرگ‌تر این رویداد را برگزار کنیم.

* برای سال آینده، غیر از تغییر زمان، چه تغییراتی دیگری ممکن است در نمایشگاه بدهید؟


به‌جز تغییر زمان، قدری بیشتر تفکیک می‌‌کنیم و قصد داریم همزمان با نمایشگاه، همایش‌‌های خاصی برگزار می‌‌کنیم. حتی قبل از نمایشگاه، نشست‌‌های گروه کالایی، با مسئولین می‌‌گذاریم که با تعامل به راهکارهای رفع مشکلات برسیم.

* به‌عنوان صحبت پایانی اگر مطلبی هست، بفرمایید؟

از همه عزیزانی که در این امر ما را یاری نمودند، وزارت صمت، کلیه همکاران، شرکت توسعه ایران، شرکت سهامی جمهوری اسلامی ایران، همکاران محترم خودم که در این ایام، شبانه‌روز وقت گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌‌کنم و همچنین از خبرگزاری‌‌های مختلف که مطالب ما را پوشش دادند.

در پایان مایلم از صدا و سیما این گلایه را بکنم که انتظار داشتیم این رویداد را به شکل خوبی پوشش دهند. نمایشگاهی با این عظمت و با حضور این میزان شرکت‌کننده و استقبال عمومی، ارزش این را داشت که صدا و سیمای ما حداقل 5 دقیقه‌ از نمایشگاه گزارش تهیه کند و هم توانمندی‌‌های صنعت ظروف کشور را به مخاطبان نشان می‌داد و از هم از کسانی که در این عرصه زحمت می‌کشند، حمایت کند. متأسفانه ما خبری از صدا و سیما در این نمایشگاه ندیدیم.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/e1E
اخبار مرتبط
ٰ«آر اس گروپ» همان رهیاب اسپرت سابق است که بیش از ۱۵ سال به‌صورت تخصصی بر روی طراحی و دیزاین اتومبیل‌‌‌های خاص فعالیت می‌کنیم و از سال ۹۶ هم، در زمینه تجهیز خودروهای کمپر مسافرتی و خودروهای تشریفات متمرکز و فعال هستیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید