صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۴
کد خبر: 19828
گزارشگر: 464
۲۱۷
۰
۰
۱
عزت‌الله اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس؛

نمایشگاه یعنی توسعه فرهنگ تولید، صنعت و خدمات

نمایشگاه یعنی توسعه فرهنگ تولید، صنعت و خدمات
به‌طور کلی برگزاری نمایشگاه یعنی توسعه فرهنگ تولید، صنعت و خدمات. هر نمایشگاهی ویژگی‌های خاص خودش را دارد و این نمایشگاه هم از جمله نمایشگاه‌های خوبی است که برگزار شده است.

همایون فدایی ـ در نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته ۱۴۰۲ که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است، فرصت کوتاهی دست داد تا به گفت‌وگو با عزت‌الله اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

* به‌عنوان سوال نخست بفرمایید برای بهتر شدن این گونه نمایشگاه‌ها چه پیشنهادی دارید؟

بایستی بگویم این نمایشگاه مشکلات زیادی داشت و شاهد برخی ناهماهنگی بودیم. حتی به بعضی از دوستان مجوز نمی‌دادند. در این زمینه با آقای رییس‌جمهور و همچنین آقای دکتر علی‌آبادی، وزیر محترم صمت که به اینجا آمدند صحبت کردم و خوشبختانه با ورود ایشان این مسائل حل شد. این نمایشگاه واقعا به لحاظ موقعیت، ساخت و زیبایی، مدرن است و ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر نمایشگاه‌ها دارد. از این جهت واقعا چرا بایستی بین دستگاه‌های اجرایی اختلاف باشد که این اتفاق نیفتد. این نمایشگاه، نمایشگاه رو به رشدی است و از امتیازات آن نزدیکی به فرودگاه امام است. طبق هماهنگی و رایزنی‌هایی که با جناب آقای بذرپاش، وزیر محترم راه و شهرسازی انجام دادیم، ایشان تلاش‌های بسیاری در راستای به‌روزرسانی ظرفیت‌های فرودگاه امام انجام داده‌اند. ما هم کمک خواهیم کرد که انشاءالله فرودگاه امام در جایگاه شایسته خودش ظاهر شود.

* نمایشگاه را از نظر محتوایی چگونه دیدید؟

به‌طور کلی برگزاری نمایشگاه یعنی توسعه فرهنگ تولید، صنعت و خدمات. هر نمایشگاهی ویژگی‌های خاص خودش را دارد و این نمایشگاه هم از جمله نمایشگاه‌های خوبی است که برگزار شده است. این‌که بخش خصوصی بانشاط و باعلاقه، خودش هزینه برگزاری نمایشگاه را می‌دهد و نمایشگاه برگزار می‌کند، بسیار ارزشمند است.

 

* به‌نظر شما برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب بهتر از سئول است؟

نمایشگاه هرکجا که برگزار شود، بسیار خوب است، منتها در اینجا ما ظرفیتی داشتیم که معطل بود و با ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت از آن بهره‌برداری نمی‌شد. الان این مسئله با ورود دکتر علی‌آبادی برطرف شد.

 

* و سخن پایانی؟

ممنونم و امیدوارم همگی موفق باشند.

https://www.asianews.ir/u/e27
اخبار مرتبط
این هشتمین سال است که ما در نمایشگاه صنعت تفریحات، شهربازی و سرگرمی به‌عنوان تولیدکننده داخلی و تولیدکننده دستگاه‌‌های شهربازی سرپوشیده شرکت می‌‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید