صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۷
کد خبر: 19831
گزارشگر: 464
۲۳۷
۰
۰
۱
از روز دوشنبه روند صعودی

صعود بیت‌کوین، ثبوت طلا

صعود بیت‌کوین، ثبوت طلا
بیت‌کوین برای اولین بار پس از ماه دسامبر ۲۰۲۱ از ۴۹ هزار دلار گذشت. این حرکت در بحبوحه پیش‌بینی جدیدترین گزارش در مورد تورم ایالات‌متحده و صحبت در مورد کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو انجام شد که ظاهرا الهام‌بخش علاقه‌مندان برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است.

به  گزارش آسیانیوز به نقل از مارکت، بیت‌کوین از روز دوشنبه روند صعودی داشته است و در همان روز به قیمت ۴۹ هزار و ۹۳.۵۱ دلار فروخته شد. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۸۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روزهای قبل تقریبا ۳.۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است.

در سوی دیگر اما، طلای جهان تغییر چندانی نداشت. قیمت طلا روز گذشته سه‌شنبه (۱۳ فوریه) در بازه محدودی قرار داشت، زیرا سرمایه‌گذاران از شرط‌‌بندی بزرگ پیش از گزارش تورم ایالات‌متحده که می‌تواند چشم‌انداز تازه‌ای درباره اینکه فدرال رزرو چه زمان و تا چه اندازه می‌تواند نرخ‌های بهره را کاهش دهد، اجتناب می‌کردند.

بهای هر اونس طلا، ۲۰۲۰ دلار و ۲۸ سنت ثابت بود و قیمت طلای آمریکا نیز بدون تغییر در ۲۰۳۳ دلار و ۹۰ سنت ثابت بود. انتظار می‌رود حجم معاملات با تعطیلی بازارهای چین و هنگ‌کنگ برای تعطیلات سال نو چینی کاهش یابد. طلا پس از اینکه برای مدت کوتاهی به پایین‌ترین حد بیش از دو هفته اخیر ۲۰۱۱ دلار و ۷۲ سنت آمریکا در هر اونس رسید در روز دوشنبه ۰.۲ درصد کاهش یافت.

همه منتظر داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ژانویه هستند که به زودی منتشر خواهد شد. نظرسنجی فدرال‌رزرو نیویورک نشان داد که آمریکایی‌ها چشم‌انداز نسبتاً ثابتی برای تورم در آغاز سال گزارش کردند.

https://www.asianews.ir/u/e2a
اخبار مرتبط
براساس یک گزارش رسمی بزرگترین دارندگان بیت کوین که شامل اشخاص، شرکت‌ها و دولت‌ها است معرفی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید