صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
کد خبر: 19912
گزارشگر: 464
۲۲۲
۰
۰
۱
پلیس راه:

جاده چالوس مسدود شد

جاده چالوس مسدود شد
رئیس پلیس راه استان البرز: طبق برنامه زمانبندی شده عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۹ بهمن تا یکم اسفند ماه از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ انجام می‌شود.





به گزارش آسیانیوز، رییس پلیس راه استان البرز از انسداد کامل جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در حوزه این استان به دلیل انجام عملیات عمرانی خبر داد.

  سرهنگ پیمان کرمی از انسداد کامل جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در حوزه استان البرز خبر داد و گفت: به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته در کیلومتر ۶۵ در استان مازندران، از امروز به مدت سه روز ممنوعیت تردد در این مسیر اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون تردد از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع است، بیان کرد: تردد در مسیر جاده کرج - چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: طبق برنامه زمانبندی شده عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۹ بهمن تا یکم اسفند ماه از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ انجام می‌شود.

https://www.asianews.ir/u/e3u
اخبار مرتبط
مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: مسیر ‌رفت و برگشت جاده چالوس ‌تا 26 اردیبهشت 1402 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین صورت می گیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید