صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
کد خبر: 19998
گزارشگر: 464
۲۵۴
۰
۰
۰
خودرو بی ای سی X۳

رقیب جدی پژو ۲۰۷ به وارد بازار شد

رقیب جدی پژو ۲۰۷ به وارد بازار شد
این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.

 اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO اعلام شد.

شرکت فروشنده این خودرو با اعلام قیمت خودرو BAC X۳ PRO ، اولین شرایط فروش نقدی این خودرو را اعلام کرد. این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.


خودرو BAC X۳ PRO را با قیمت ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان به صورت فروش نقدی به فروش می رساند.که این عددبه قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار بسیار نزدیک می باشد.

خودرو BAC X۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب است ،خودرو باک X۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی ای سی X۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است.حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می کند و طول، عرض و ارتفاع باک X۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.

عصر ایران
https://www.asianews.ir/u/e4S
اخبار مرتبط
متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز با مراجعه سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام برای پیش فروش پژو ۲۰۷ اقدام نمایند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید