صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
کد خبر: 20144
گزارشگر: 464
۲۰۸
۰
۰
۰
گفت‌وگوی آسیا با مهندس مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان؛

به مشارکت بیشتر بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه‌ها امیدواریم

به مشارکت بیشتر بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه‌ها امیدواریم
بهترین لوکیشن برای صنعت ساختمان است و برای بقیه نمایشگاه‌های بزرگ مثل صنعت خودرو، نفت، گاز هم بهترین مکان همین شهر آفتاب است.



به گزارش آسیانیوز؛ همایون فدایی ـ در حاشیه نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته ۱۴۰۲ که در شهر آفتاب برگزار شد، فرصت کوتاهی دست داد تا با مهندس مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به گفت‌وگو بنشینیم که در ادامه می‌خوانید:


* جناب مهندس، در ابتدا لطفا از کیفیت برگزاری نمایشگاه بگویید؟

می‌توانم بگویم یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی که در صنعت ساختمان برگزار شد، همین نمایشگاه است. به‌خاطر محل برگزاری نمایشگاه، تا حالا در سالنی با این ارتفاع حضور نداشتیم، طبیعتا فعالان صنعت ساختمان که در چنین فضایی حضور می‌یابند، بهتر می‌توانند توانایی‌های خودشان را نشان بدهند. من به آقای تقدسی، مدیرعامل شهر آفتاب و همکاران‌شان تبریک می‌گویم که این امکانات را برای نمایشگاه صنعت ساختمان فراهم کردند و امیدورایم در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های بعدی هم بتوانیم با همین ظرفیت خدمت کنیم.

* به نظر شما نمایشگاه شهر آفتاب بهتر از سئول است؟

بله بهترین لوکیشن برای صنعت ساختمان است و برای بقیه نمایشگاه‌های بزرگ مثل صنعت خودرو، نفت، گاز هم بهترین مکان همین شهر آفتاب است.

مهندس مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

* اگر شما مجری برگزاری نمایشگاه بودید، چه تغییراتی برای سال آینده ایجاد می‌کردید؟

نظرات صاحبان غرفه‌ها را از نظر سرمایش و گرمایش، از جهت نور و امکانات مورد نیاز می‌گرفتم و برای‌شان در دوره بعدی فراهم می‌کردم. در آخر از همه همکاران محترم در صنعت ساختمان بسیار متشکرم. باید بگویم که ما همواره از همکاری با بخش خصوصی استقبال می‌کنیم. همین‌طور که این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی رقم خورد، امیدواریم در نمایشگاه‌های بعدی هم شاهد حضور بیشتر و بهتر بخش خصوصی باشیم.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/e7e
اخبار مرتبط
ٰ«آر اس گروپ» همان رهیاب اسپرت سابق است که بیش از ۱۵ سال به‌صورت تخصصی بر روی طراحی و دیزاین اتومبیل‌‌‌های خاص فعالیت می‌کنیم و از سال ۹۶ هم، در زمینه تجهیز خودروهای کمپر مسافرتی و خودروهای تشریفات متمرکز و فعال هستیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید