صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
کد خبر: 20429
گزارشگر: 464
۳۵۸
۰
۰
۳
جدیدترین سفرنامه‌ی منصور ضابطیان؛

عصر دل‌انگیز ژاپنی در شهر کتاب مشهد

عصر دل‌انگیز ژاپنی در شهر کتاب مشهد
در یک نشست صمیمی با شرکت پرشور دوست‌داران مطالعه و علاقمندان کتاب در مشهد جمعه ۱۸ اسفند کتاب جدید منصور ضابطیان رونمایی شد.



به گزارش آسیانیوز؛ کتاب «دو دستی» جدیدترین سفرنامه‌ی منصور ضابطیان است که نوشته‌ها و عکس‌های سفر او به ژاپن را در بر گرفته و به همت نشر مون به چاپ رسیده است.

ضابطیان در جریان این گردهمایی دوستانه با اظهار خوشحالی بسیار از حضور در شهر باصفای مشهد از تمیزی و بهداشت بی‌نظیر کوچه و خیابان و شهر و روستا در ژاپن و کار و تلاش مردم این کشور سخن گفت و اشاره‌ای به پایین بودن حقوق مردم سخت‌کوش ژاپن هم داشت. این گردشگر و نویسنده خوشنام و دوست‌داشتنی در ادامه صحبت‌های خود از سفر به عنوان رویدادی یاد کرد که می‌تواند انسان را اهل مدارا و دوستی کند و به او بردباری و آشتی بیاموزد.

کتاب دو دستی

در فرازی جالب از سخنان خود ضابطیان در بزرگداشت مقام زن از تلاش و از خود گذشتگی زنان خانه‌دار یاد کرد و از شرکت‌کنندگان خواست این زنان از خود گذشته و بامحبت را تشویق کنند.

روخوانی کتاب، پرسش و پاسخ صمیمی با علاقمندان، مراسم جالب رونمایی و امضا و عکسهای یادگاری با شیفتگان کتاب و فرهنگ بخشهای دیگر این برنامه به یاد ماندنی بود که با استقبال شایان مخاطبان روبرو شد و عصری دل‌انگیز سرشار از روشنایی و آگاهی را به همگان بخشید.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/ebU
اخبار مرتبط
کتاب «استامبولی» نوشته منصور ضابطیان، فردا در شهر کتاب مشهد رونمایی می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید