صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۴
کد خبر: 20883
گزارشگر: 306
۱۰۸
۰
۰
۵
مدیرکل صمت استان یزد خبر داد

صدور 54 مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت

صدور 54 مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت
یزد- مدیرکل صمت استان با بیان اینکه همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سال 1402 در حوزه سازمان صمت بسیار راهگشا بوده گفت: در سال گذشته 54 مصوبه توسط این ستاد در حوزه سازمان صمت در حوزه های مختلف صادر شده است

 

آسیانیوز / یزد؛ محمد کاظم صادقیان با بیان اینکه همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سال 1402 در بخش صنعت و معدن و تجارت بسیار راهگشا بوده است اظهار داشت: مشکلات عمده و مهم واحدهای تولیدی را با توجه به شعار سال در این ستاد مطرح و مرتفع شده است.

وی افزود: این ستاد در زمینه مشکلات ثبت سفارش واحدهای تولیدی ستاد تعداد 22 مصوبه داشته که به طور کامل اجرایی شده همچنین با موضوع صدور پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی 2 مصوبه، درخصوص موارد ارزی مرتبط با واحدهای تولیدی 5 مورد، در زمینه تأمین سوخت واحدهای تولیدی و معدنی بیش از 10 مورد، در راستای ایجاد زیرساختهای واحدهای تولیدی با مصوبه ستاد و همچنین تخصیص تسهیلات واحدهای تولیدی که منجر به احیاء و بازسازی آنها گردیده بیش از 5 مصوبه صادر شده که خوشبختانه تمامی آنها عملیاتی گردیده است.

مدیرکل صمت استان یزد تصریح کرد:همچنین 10 مصوبه درخصوص تسهیل در پرداخت حقوق دولتی معادن بوده که مانع از تعطیلی واحدهای صنعتی و معدنی گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال1403 که با تدبیر مقام معظم رهبری بعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان کمافی السابق همراهی های حقوقی و قضایی و اقدامی را با بخش صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

صادقیان در پایان از مجموعه دستگاه قضایی استان بویژه رئیس کل دادگستری و همچنین سایر دستگاههای نظارتی و اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

صدور 54 مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت ، محمد کاظم صادقیان  مدیرکل صمت استان یزد

https://www.asianews.ir/u/ejh
اخبار مرتبط
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: در سال گذشته 7 هزار 982 مورد استعلام از سامانه پنجره واحد زمین در استان یزد صورت گرفته است که 5 هزار و 774 مورد آن پاسخ داده شده است
یزد - دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به رسیدگی به پنج پرونده تخلف انتخاباتی قبل از شروع فرایند رای گیری در استان، گفت: اظهار نظر و اعلام زودهنگام نتایج و منتخبین انتخابات تخلف و جرم است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید