صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
کد خبر: 20907
گزارشگر: 464
۲۲۲
۰
۰
۱
پلیس البرز توضیح داد

جزئیات بازداشت عضو ارشد داعش در کرج

جزئیات بازداشت عضو ارشد داعش در کرج
رامش عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج دستگیر شد.

به گزارش آسیانیوز؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز روز شنبه به نقل از سردار "سعید منتظرالمهدی" از دستگیری "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

کشور عراق از جمله کشورهائی است که در برابر گروه های تروریستی از جمله گروه داعش بسیار آسیب پذیر است. یکی از مهمترین دلایلی که عراق را مستعد حضور گروه های تروریستی کرده است اختلافات مذهبی و قومی در این کشور است. عدم تجانس قومی و مذهبی، ثبات و اتحاد در این کشور را پیوسته تحت تاثیر قرار داده است. پس از سرنگونی صدام روند دولت-ملت سازی در عراق به کوشش آمریکا آغاز شد اما این پروژه نتوانست با موفقیت چندانی همراه باشد چرا که منافع متفاوت شیعیان، سنی ها و کردها آنها را از رسیدن به مصالحه واقعی باز می دارد.

داعش

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و ۲ نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.


این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی ۲ عملیات جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند.

سخنگوی پلیس گفت: همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

https://www.asianews.ir/u/ejD
اخبار مرتبط
ویدیویی از خانه ای که چگونگی کشته شدن رهبر داعش به همراه خانواده اش در آن به تصویر کشیده شده؛ منتشر شده است؛ در همین حال بایدن پس از مرگ رهبر داعش گفت: به تروریست‌ها امان نمی‌دهیم و هر کجای دنیا که پنهان شوند، ما دنبالشان می‌ رویم و پیدایشان می‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید