صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۶
کد خبر: 20997
گزارشگر: 2
۲۱۵
۰
۰
۳
انتخاب بهترین فرش

فرش ماشینی کاشان را از کجا بخریم؟

فرش ماشینی کاشان را از کجا بخریم؟
آیا شما هم دنبال فروشگاهی برای انتخاب فرش ماشینی هستید؟ یا فرش را با بهترین کیفیت و قیمت کارخانه می خواهید خریداری کنید؟ قبل از خرید باید فرش های معرفی شده را از نظر میزان اعتبار و نظرات خرید مشتریان بر اساس قیمت و کیفیت با دقت مورد بررسی قرار بدهید تا بهترین انتخاب از خرید فرش ماشینی خود را داشته باشید.

زیرا امروزه خرید فرش ماشینی از مهم ترین بخش در زیبا نمایی دکوراسیون داخلی هر منزل های ما ایرانی ها به حساب می آید. اما انتخاب و خرید یک فرش ماشینی خوب و با کیفیت متناسب با ‌سلیقه و نیازهای شما، ممکن است، گاهی چالش ‌برانگیز باشد. در این مقاله همراه شما خواهیم بود تا به بررسی روش‌ها و نکات های مهم در زمینه خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان با شما صحبت کنیم.

ویژگی‌ های انتخاب یک فروشگاه فرش ماشینی خوب

یک فروشگاه فرش ماشینی خوب باید تمام نیازهای مختلف مشتریانش در زمینه فرش را باید برطرف کند، تا بتوانند تا در کمترین زمان فرش مورد دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند. اما ابتدا باید انواع مختلف فرش را باید از نظر شانه، تراکم، اندازه در انواع دسته بندی های مختلف طراحی، از جمله فرش‌های ماشینی، کلاسیک، مدرن و فانتزی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک و ... که به صورت پشمی، ابریشمی، گلیم و گبه، شگی با نخ اکریلیک هیت ست و پلی استر پنبه بافته می شوند، لازم است در بالاترین کیفیت ارائه شوند تا از مقاومت و دوام بالایی در کنار زیبایی نقشه همراه خود داشته باشد مورد بررسی قرار داد. همچنین علاوه بر کیفیت، منصفانه بودن قیمت فرش ماشینی، نیز در خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا قیمت فرش‌ها باید متناسب به کیفیت تولید شده باید مطابقت داشته باشد.
امروزه قیمت فرش ماشینی کاشان، معمولاً بر اساس جنس، طرح، اندازه و کیفیت همراه با شانه و تراکم آن تعیین می‌شود. انتخاب یک فرش از فرشخونه با قیمت مناسب و منطبق با بودجه شما، می‌تواند یک خرید خوب و منطقی تری برای شما داشته باشد. تا از هزینه‌های اضافی در خرید جلوگیری کنید. همچنین، در صورت خرید یک فرش با قیمت و کیفیت پایین، ممکن است در طولانی‌مدت، نظیر سال‌ها استفاده، حفظ و نگهداری برای شما هزینه آور باشد؛ پس در هنگام خرید فرش از فرشخونه کیفیت و قیمت فرش ماشینی را مورد توجه قرار بدهید. در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در فرشخونه تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ای آن ها، برای خرید فرش مورد دلخواه خود استفاده کنید.

مجرب ترین مشاوران کارشناسان فروش خرید فرش

ارتباط با مشاوران فروش در فرشخونه، تأثیر بسیار مهمی در صرف زمان خرید بهترین فرش ماشینی برای شما خواهد داشت. این مشاوران با داشتن اطلاعات و تجربه‌ کافی در زمینه اطلاعات فرش، می توانند در انتخاب فرش مورد دلخواه تان در بین هزاران طرح مختلف انتخاب و خریداری کنید. این اطلاعات شامل نوع طرح، جنس، رنگ بندی، سایز یا اندازه فرش متناسب با دکوراسیون شما بهتون معرفی خواهد شد، با توجه‌ به اینکه امروزه خرید یک فرش نسبت به گذشته هزینه بر است، اما مشاوره با یک کارشناس فروش در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا از خطاهای رایج در این زمینه جلوگیری کنید تا از خرید فرش از فرشخونه لذت ببرید. به‌ علاوه، با دقت به نصایح و پیشنهادهای مخصوص شخص شامل نظافت و نگهداری صحیح، طول عمر فرش شده رفع گسترده تضادات قابل ‌حل است.

خدمات پس از فروش فرش ماشینی کاشان

خدمات پس از فروش خرید فرش ماشینی نشان‌ دهنده یکی از تعهدات خود به مشتریانش است تا اهمیت آن در افزایش رضایت مشتریان و حفظ اعتبار شرکت را به دنبال داشته باشد. این خدمات شامل مواردی مانند حفظ و نگهداری، تحویل سریع، تعویض فرش کهنه با نو و ... نشان‌ دهنده توجه و حساس ‌بودن شرکت به نظرات و نیازهای مشتریان است.

بهترین فرش ماشینی کاشان از نظر شانه و تراکم

احتمالاً اولین گزینه که در هنگام خرید فرش ماشینی مورد برسی قرار می گیرد، شانه و تراکم آن فرش، خواهد بود زیرا امروزه در کاشان متناسب با نوع دکوراسیون داخلی منزلتان فرش ماشینی در انواع شانه و تراکم بافته می شود.

فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۵۰

فرش 1500 شانه تراکم 4550 به عنوان بالاترین شانه و تراکم در بافت یک فرش ماشینی در کاشان به حساب می آید. این فرش گل برجسته از نظر رنگ بندی و ظرافت در بالاترین سطح تولید خود قرار دارد و به عنوان یک فرش لاکچری پسند توسط خانواده های ایرانی مورد بررسی و خرید قرار می گیرد. قیمت فرش 1500 شانه فرشخونه از نظر قیمت در بالاترین سطح قرار دارد و مناسب فضاهای کم رفت و آمد در منزل قرار می گیرد.

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

فرش 1200 شانه تراکم 3600 به عنوان یکی از پر فروش ترین فرش ماشینی در ایران و دیگر کشور های همسایه مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، تنوع طرح و رنگ بندی آن بسیار بالا است، و تا به امروزه توانسته تمام سلایق یک ایرانی را به خود جلب کند، این فرش 1200 شانه گل برجسته بعد از 1500 شانه در قسمت های کم رفت و آمد در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

فرش 1000 شانه تراکم 3000 نسبت به د مدل فرش ماشینی 1500 و 1200 شانه کمتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته و مشتریان آن کم هستند، این فرش 1000 شانه هم به صورت گل برجسته و غیر برجسته طراحی و بافته می شوند و در بین فرش های اقتصادی میان رده قرار می گیرد.

فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰ ، ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰

فرش 700 شانه تراکم 2550 به عنوان پر فروش ترین فرش ماشینی در بین فرش ها می باشد که بسیار نرم لطیف با نخ اکریلیک هیت ست بافته شده است و مناسب مکان های پر رفت و آمد می باشد. اما شما می تواند این فرش را به صورت گل برجسته در تراکم 3000 هزار هم خریداری کنید و اگر دنبال فرش 700 شانه ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم فرش 700 تراکم 2100 آن را از فرشخونه انتخاب و خریداری کنید.

انتخاب هوشمندانه از خرید فرش داشته باشید

شما با مراجعه به فروشگاه فرش ماشینی فرشخونه می توانید مجموعه‌ای از انواع و اقسام فرش جدید با رنگ بندی های مختلف را در اختیار داشته باشید، تا بهترین فرش را متناسب با سلیقه خود برای خانه خود پیدا کنید. با توجه ‌به رقابتی بودن بازار فرش، فروشگاه فرشخونه قیمت‌ های خود را متناسب با بودجه بندی شما بهتون معرفی می کنه، تا هزینه خود را در جستجوی یک فرش در فروشگاه حضوری فرش کاهش دهید. همچنین، با خرید از فرشخونه، مطمئن باشید، فرش های ارسالی شما از کیفیت و دوام بالایی برخوردار و در صورت نقص یا مشکلی در آن، بر اساس نظر کارشناسان به فروشگاه بازگشت داده خواهد شد، تا از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. کارشناسان فروشگاه فرش ماشینی کاشان در فرشخونه از تجربه و تخصص لازم و کافی در زمینه راهنمای خرید فرش را دارند. و در تمامی موارد از انتخاب تا خرید همراه شما خواهند بود.

پس از این موقعیت خوب استفاده کنید و با مراجعه به وب ‌سایت فرشخونه، فرش مورد دلخواه تان را انتخاب کنید و در سریع‌ ترین زمان ممکن آن را با پرداخت بیعانه یا اقساطی، درب منزل تحویل بگیرید. (فرشخونه انتخاب هر خونه)

منبع: فرشخونه (https://farshkhooneh.com)
https://www.asianews.ir/u/el4
اخبار مرتبط
ضرورت وجود فرش در خانه بر هیچکسی پوشیده نیست و به طور حتم با مدل های مختلف فرش ماشینی آشنا هستید. تنوع بالایی که این روزها در طرح و رنگ فرش به چشم میخورد فرایند خرید را با سختی همراه کرده است. اما بیش از هرچیزی قیمت آن است که موجب تردید خانواده ها می شود. اگر از قیمت فرش اطلاع نداشته باشید و به فروشگاه های فرش سری بزنید به معنای واقعی کلمه شوکه خواهید شد. در این مقاله قصد داریم قیمت فرش ماشینی را در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با یکدیگر مقایسه کرده و بدانیم خرید فرش از چه جایی به صرفه تر است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید