صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۴
کد خبر: 4440
گزارشگر: 2
۳۸۸۵
۱
۱
۶
قیمت فرش ماشینی

مقایسه قیمت انواع فرش در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰

مقایسه قیمت انواع فرش در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰
ضرورت وجود فرش در خانه بر هیچکسی پوشیده نیست و به طور حتم با مدل های مختلف فرش ماشینی آشنا هستید. تنوع بالایی که این روزها در طرح و رنگ فرش به چشم میخورد فرایند خرید را با سختی همراه کرده است. اما بیش از هرچیزی قیمت آن است که موجب تردید خانواده ها می شود. اگر از قیمت فرش اطلاع نداشته باشید و به فروشگاه های فرش سری بزنید به معنای واقعی کلمه شوکه خواهید شد. در این مقاله قصد داریم قیمت فرش ماشینی را در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با یکدیگر مقایسه کرده و بدانیم خرید فرش از چه جایی به صرفه تر است.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ تمام تولیدکنندگان و فروشندگان فرش در سال ۹۹ با افزایش قیمت بالایی مواجه شدند و اگر کمی دقت کنیم میبینیم هرتخته فرش ظرف مدت ۳ ماه اول سال با ۶۰۰ هزار تومان افزایش روبرو بوده است. این درحالی است که در تیرماه همان سال قیمت ها ساعتی افزایش داشته و قیمت فرش در بالاترین نرخ قرار داشته است.
در سال ۱۴۰۰ نیز افزایش قیمت وجود داشته اما نه به اندازه سال پیش. اکثر تولیدکنندگان سعی کردند قیمت فرش در این سال به گونه ای باشد که تمام متقاضیان امکان خرید داشته باشند. از آنجایی که هنوز هم ثبات قیمتی درخصوص فرش ماشینی وجود ندارد کارخانجات تولیدکننده قیمت فرش را به روز محاسبه می کنند. به عنوان مثال اگر شما یک فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه را در سال ۹۹ به قیمت ۳۵۰۰۰۰۰ تومان خریداری کرده اید درحال حاضر باید آن را به قیمت ۷۵۰۰۰۰۰ تومان خریداری نمائید.

قیمت فرش های فانتزی

افزایش قیمت فرش طی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ موجب شده اکثر افراد به خرید فرش های فانتزی روی بیاورند که بسیار ارزانتر از فرش های کلاسیک بوده و طرح های متنوعی نیز دارند. البته قیمت این دسته از فرش ها نیز افزایش چشمگیری داشته اما نسبت به فرش های سنتی مناسب تر هستند. اگر خرید فرش کلاسیک به دلیل بالا بودن قیمت آن برایتان دشوار است می توانید از بین طرح های فانتزی عرضه شده توسط فرش عالی قاپو گزینه مناسب با دکوراسیون خود را سفارش دهید. فرش های فانتزی نیز باتوجه به الیافی که در بافت آن ها به کار رفته دارای قیمت متفاوتی هستند و رنگبندی متنوع آن ها موجب شده تا برای استفاده در هر سبک از دکوراسیونی ایده آل باشند. از سوی دیگر قیمت پائین تر این فرش ها موجب می شود تا پس از چندسال بتوانید آن ها را تعویض کرده و نمونه دیگری را جایگزین آن ها کنید.

تأثیرگذارترین عوامل در قیمت فرش ماشینی

موارد متعددی می تواند در تعیین قیمت فرش ماشینی تاثیر مستقیمی داشته باشد که مهمترین آن ها جنس الیاف، شانه و تراکم و ابعاد آن است. استفاده از ماشین های بافندگی مدرن و پیشرفته نیز می تواند از عوامل مهم در تعیین قیمت فرش های ماشینی باشد. آن دسته از فرش هایی که دارای ابعاد بزرگتری هستند قیمت بیشتری نیز دارند به عنوان مثال فرش های ۹ متری ارزان تر از فرش های ۱۲ متری می باشند. هرچه شانه و تراکم فرش نیز بیشتر باشد به همان اندازه باید مبلغ بیشتری نیز پرداخت شود. فرش هایی که به عنوان ۱۵۰۰ و یا ۱۶۰۰ شانه معرفی می شوند درمقایسه با فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه گرانتر هستند.

خرید فرش از عالی قاپو

فروشگاه فرش عالی قاپو فرش های باکیفیتی را عرضه کرده که درمقایسه با دیگر فروشگاه های آنلاین ارزان تر می باشد. خرید از عالی قاپو مزایای متعددی دارد که مهمترین آن خرید به قیمت درب کارخانه بوده و محصولات کلاسیک این مجموعه دارای ضمانت نامه می باشند. ارسال رایگان برای مشتریان تهرانی از دیگر مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی عالی قاپو به شمار می رود. از آنجایی که قیمت فرش همچنان در نوسان است و موارد مختلفی همچون بی ثباتی قیمت دلار تاثیر مستقیمی در خرید مواد اولیه دارد پیش از ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان عالی قاپو تماس بگیرید. کارشناسان عالی قاپو به تمام سوالات شما پاسخ داده و درخصوص ثبت سفارش راهنمایی می کنند. اولویت کار کارشناسان عالی قاپو جلب رضایت مشتریان است که این مهم تنها از طریق ارائه محصولات باکیفیت و باقیمت مناسب امکان پذیر است.فرش فانتزی

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

تمام فرش های ۷۰۰ شانه عرضه شده توسط فروشگاه عالی قاپو از الیاف ۱۰۰ درصد آکریلیکی هیت ست شده بوده و دارای ۸ تا ۱۰ رنگ واقعی است. قیمت ۱۲ متری این دسته از فرش های ماشینی ۷۵۰۰۰۰۰ تومان بوده و درصورت خرید فرش هایی با ابعاد کوچکتر از آن می توانید مبلغ کمتری نیز بپردازید.

قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه

اکثر افراد به دنبال خرید فرش هایی هستند که هم ضخامت خوبی داشته باشند و هم طرح و رنگ آن ها جذابیت داشته باشد. فرش های ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ توسط فروشگاه عالی قاپو عرضه شده که هم دارای طرح های ساده و برجسته هستند. در بافت این مدل از فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک استفاده شده که موجب می شود تا از لحاظ قیمتی گرانتر باشند. قیمت فرش های ۱۲ متری این مجموعه ۸۳۰۰۰۰۰ تومان بوده و قالیچه های کوچکتر آن با قیمت ارزانتری عرضه شده است.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

در بافت فرش های ۱۲۰۰ شانه ای که توسط فروشگاه اینترنتی عالی قاپو عرضه شده از الیاف سوپربرایت استفاده شده و نخ خاب آن ها را الیاف اکریلیک هیت ست شده تشکیل داده است. طرح و نقشه این مدل از فرش های ماشینی دارای تنوع بالایی بوده و به عنوان فرش های دستبافت گونه شناخته می شوند. باتوجه به ساده یا برجسته بودن طرح فرش های ۱۲۰۰ شانه می توان هزینه متفاوتی را برای خرید آن ها پرداخت کرد. قیمت هر تخته فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه حدود ۹۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.فرش کودک

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش های ۱۵۰۰ شانه چندسالی است که وارد بازار شده و در این مدت نیز توانسته اند توجهات بسیاری را به خود جلب کنند. طرح این دسته از فرش های ماشینی شباهت بسیار زیادی به فرش های دستبافت داشته و نقشه آن ها بسیار ظر یف تر دیده می شود. علت این مساله تراکم بالای فرش است که باعث شده گره ها به صورت فشرده تری کنار هم قرار گرفته و طرح ظریفی را ایجاد کنند. قیمت هرتخته فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه ۱۰۱۸۰۰۰۰ تومان آغاز شده و به ۱۱۰۳۰۰۰۰ تومان می رسد. این اختلاف قیمتی میتواند به دلیل ساده و برجسته بودن طرح فرش باشد. اگر قصد خرید فرش ۱۵۰۰ شانه باکیفیتی را دارید حتما به فروشگاه اینترنتی عالی قاپو سری بزنید تا متوجه ارزان تر بودن قیمت های این مجموعه نسبت به دیگر رقبای آن باشید.

قیمت فرش کودک

فرش های ماشینی با طرح کودکانه نیز از نوسان قیمت در امان نبوده و طوی دو سال گذشته قیمت آن ها افزایش چشمگیری داشته است. اکثر کارهای کودکانه در ابعاد ۱.۵*۱ متر، ۲.۲۵*۱.۵ و ۶ متری بافته می شوند که باتوجه به جنس الیاف آن ها قیمت متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال فرش های فانتزی که از الیاف پلی پروپلین و پلی اوژن در بافت آن ها استفاده شده نسبت به فرش هایی که دارای الیاف اکریلیک هستند ارزان تر هستند. فروشگاه اینترنتی عالی قاپو نمونه های متنوعی از فرش کودک را به قیمت درب کارخانه عرضه کرده است.

سخن آخر

جهت خرید لطفا از سایت محصولات فرش عالی قاپو به آدرس : aliqapo.com هم دیدن فرمایید. به شما اطمینان می دهیم در صورت تنها یکبار خرید فرش از ما همواره مشتری دائم مان خواهید شد.

شماره تماس:

۰۲۱۴۰۵۵۷۹۹۰

۰۲۱۴۰۵۵۷۹۹۱

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/2mw
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مرادی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
1

من از فرش عالی قاپو خیلی راضیم هم قیمتش مناسبه هم کیفیت فرش هاش


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید