صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 21017
گزارشگر: 464
۱۶۳
۱
۰
۲
با هدف جوانی جمعیت

وام مسکن برای دانشجویان متاهل افزایش یافت

وام مسکن برای دانشجویان متاهل افزایش یافت
وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل تهران از ۲۵ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است که همگی این مبالغ این ترم به دانشجویان پرداخت خواهد شد.


به گزارش آسیانیوز، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص برنامه این صندوق برای سال جدید گفت: امسال با یک افزایش ۴ برابری در خصوص وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل که با هدف جوانی جمعیت محقق خواهد شد، سال جدید را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: این وام شامل تمامی دانشجویان متاهلی خواهد شد که در محل تحصیل خود خانه اجاره کرده باشند. مبلغ ودیعه مسکن متأهلی برای شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر از ۱۵ میلیون تومان به ۶۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر به جز تهران از ۲۰ میلیون تومان به ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

گنجی در خصوص افزایش وام ودیعه مسکن تهران نیز تصریح کرد: وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل تهران از ۲۵ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است که همگی این مبالغ این ترم به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان به آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن دانشگاه‌ها را از اول اردیبهشت اشاره کرد و گفت: دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام این وام فرصت دارند و می‌توانند خانه اجاره کنند و ما مبلغ وام را به حسابشان واریز می‌کنیم.

https://www.asianews.ir/u/eln
اخبار مرتبط
متقاضیان دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای تهران و ۱۰۰ میلیون تومان برای سایر شهرهای این استان باید نام‌نویسی و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
A09198887479
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
0
0
0

- [ ] اشتغال زایی ی افسانه ای..... - [ ] بنام خدا - [ ] اشتغال زایی ی افسانه ای..... - [ ] ◦ زمین هایی که منطقا حق مردم است و توضیحات آن جواب تمام سوالات احتمالی را می دهد، و برای بدست آوردن این حق مشروع ، نیاز به هیچ پول و هزینه ای نیست......توضیحات در ادامه نوشته می شود. ◦ هیچ پولی نمی خواهد ، برای همه فرستاده می شود.....و اما توضیحات..........ادامه دارد...... ۱ اشتغال زایی ی افسانه ای ! و باور نکردنی!،... برای تهیه ی مصالح ح ساختمانی ی مورد مصرف این ساختمان ها ( ده ها میلیون درب ورودی ، پنجره شیشه ، و مصالح دیگر......) ، ژاپن نا خواسته این کار افسانه‌ای را انجام داده ! ، ولی با متراژ کمتر( چون ژاپن یک پنجم خاک ایران را دارد ، و یک و نیم برابر جمعیت ایران را......) ، و امیدواری دادن و نجات نسل ها و دادن حق مردم ، .... تقسیمات را در هر استان ، شهرها ، روستا ها ، باید از مستحقین و ....ادامه دارد... ۲ مستضعفین شروع کنند ، و سهم هر کس را در زادگاه خانوادگی اش بدهند ، ...... اگر مmا زمین های کشاورزی( حدود ۵۰ میلیون هکتار ) ، کوه ، دره ، کویر و ....... را کنار بگذا


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید