صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۷
کد خبر: 21241
گزارشگر: 2
۱۲۹
۰
۰
۱
تور خارجی

بهترین کشورهای خارجی برای سفر

بهترین کشورهای خارجی برای سفر
با از راه رسیدن فصل‌ بهار، گردشگران و عاشقان سفر معمولا در تکاپو هستند تا از توریستی‌ترین شهرها و کشورهای دنیا دیدن کنند و بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. سفر به کشورهای خارجی، افراد را وارد دنیایی جدید می‌کند و سبب می‌شود تجارب و خاطره‌هایی فراموش نشدنی بدست آورند.

چه از عاشقان طبیعت و اقیانوس‌های بی‌پایان باشید و چه از علاقه‌مندان به دنیای مدرنیته و مراکز خرید لوکس، در سفر به کشورهای مختلف، می‌توانید روحیه‌ خود را مجدد شکوفا کنید و انرژی مضاعفی کسب کنید. در تور سفرهای خارجی، حتی علاقه‌مندان به تاریخ باستان نیز می‌توانند روحیه ماجراجویی خود را به وجد آورند و با تاریخ و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوند. به نظر شما بهترین کشورهای خارجی برای سفر کدام‌اند؟
تمامی کشورهای دنیا دارای زیبایی‌هایی هستند که حداقل برای یکبار ارزش دیدن دارند اما برخی از کشورها به سبب تنوع بالای جاذبه‌ها، آب‌وهوای مناسب، شهرهای توسعه یافته، تکنولوژی‌های پیشرفته، تفریحات مهیج، تاریخ باستان غنی و... در بین گردشگران شهرت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی این کشورها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که با رزرو انواع تور خارجی از فلای‌تودی، می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شگفت‌انگیزترین نقاط جهان سفر کنید.

تور ترکیه

  معمولا وقتی ایرانیان تصمیم به سفر خارجی می‌گیرند، اولین مقصدی که انتخاب می‌کنند، کشور زیبای ترکیه می‌باشد. ترکیه از جمله کشورهایی است که با مناظر و چشم‌اندازهای خیره کننده، هتل‌های لوکس و مجلل، مراکز خرید باشکوه، جاذبه‌های تاریخی، آب‌و‌هوای معتدل، سواحل بکر، تفریحات بی‌نظیر و هزاران هزار زیبایی دیگر، دل هر گردشگری را می‌برد.

تور استانبول

بیشتر گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند، طرفدار پروپاقرص آن می‌شوند و دوست دارند در سفرهای بعدی نیز به این کشور بازگردند. از طرفی دیگر به سبب آنکه ایرانیان برای ورود به ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند، سفر به ترکیه از اقتصادی‌ترین سفرهای خارجی محسوب می‌شود.
شما می‌توانید انواع تور آنتالیا و تور استانبول را با بهترین قیمت از شرکت معتبر فلای‌تودی خریداری کنید.

تور روسیه

تور روسیه به قدری منحصر به فرد و هیجان انگیز است که به جرئت می‌توان گفت هر آنچه زیبایی و خوبیست، در این کشور وجود دارد. از طبیعت‌های بی‌نظیر و بکر گرفته تا معماری‌های خارق‌العاده، همه و همه به بهترین شکل در روسیه به تصویر کشیده شده است.

با وجود تاریخ و فرهنگ غنی این کشور، قطعا عاشقان تاریخ و تمدن در کسری از ثانیه شیفته روسیه می‌شوند. از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی روسیه موارد زیر هستند که بازدید از آن‌ها را اصلا نباید از دست داد:

  • موزه فضانوردی (Museum of Cosmonautics)
  • آسمان‌خراش هفت خواهر جوزف استالین (moscow seven sisters Jozef Stalin)
  • دریاچه بایکال (Lake Baikal)
  • دره آب‌فشان‌ها (Valley of Geysers)
  • کاخ کرملین (The Moscow Kremlin)
  • تالار تئاتر بلشوی (Bolshoi Theatre)
  • و...

تور مسکو، تور سن پترزبورگ و تورهای ترکیبی روسیه، نمونه‌هایی از تورهای این کشور است که توسط بهترین سایت خرید تورهای خارجی یعنی فلای‌تودی ارائه می‌شود.

تور امارات

تور امارات و تور دبی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری است که ایرانیان به آن علاقه زیادی دارند. امارات امروزه جز پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و همین امر سبب می‌شود در این کشور گردشگران جاذبه‌هایی را مشاهده کنند که همانند آن هیچ کجای دنیا وجود ندارد. به طور مثال بلندترین سازه جهان یعنی برج خلیفه در شهر زیبای دبی قرار گرفته است.

برج خلیفه

وجود آسمان خراش‌ها، مراکز خرید لوکس و لاکچری، موزه‌های متفاوت، آثار باستانی، معماری‌های باشکوه، رستوران‌های مجلل، تفریحات هیجان انگیز، مساجد بزرگ، جاذبه‌های طبیعی و... همه و همه سفر به امارات را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.
معمولا بیشتر افراد دبی را پایتخت امارات می‌دانند، در صورتی که پایتخت پیشرفته و زیبای امارات، ابوظبی است. از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی امارات که نباید بازدید از آن‌ها را از دست داد:

  • دبی مال
  • موزه آینده دبی
  • برج خلیفه
  • نخل جمیرا
  • مرکز خرید مرکاتو
  • شهربازی آی ام جی
  • ساحل لامر
  • پیست یاس مارینا
  • و...

جاذبه‌های دیدنی امارات به قدری زیاد هستند که حتی اگر یک ماه تمام نیز در این کشور اقامت داشته باشید، باز هم نمی‌توانید از همه جاذبه‌ها دیدن کنید. ارزان‌ترین تور امارات دبی را از فلای‌تودی رزرو کنید.

تور مالدیو

انتخاب تور مالدیو به تمامی زوج‌های جوانی که به دنبال مقصدی مناسب برای ماه عسل خود هستند، توصیه می‌شود. قطعا قدم زدن در سواحل نرم مالدیو و لذت بردن از آب‌و‌هوای معتدل آن، حال شما را دگرگون خواهد کرد. از طرفی دیگر به سبب وجود سواحل فراوان در این کشور، تفریحات آبی هیجان انگیزی روی کار آمده است که آدرنالین خالص را به شما تزریق خواهند کرد.

ماه عسل

علاقه‌مندان به پارک‌های آبی، غواصی، شنا، اسکی و... به هیچ عنوان تور مالدیو فلای‌تودی را از دست ندهند. طبیعت‌های دست نخورده و بکر مالدیو، سبب می‌شود افراد کمی از زندگی‌های پر هرج‌و‌مرج شهری فاصله بگیرند و ذهن خود را در طبیعت‌ آرام کنند.
جالب است بدانید این کشور از نظر داشتن هتل‌های مناسب نیز جز غنی‌ترین‌ها در جهان است. هتل‌های مالدیو به سبب چشم‌اندازهای زیبا و امکانات فوق‌العاده شهرت بالایی در بین زوج‌های جوان دارند.

رزرو تور خارجی از فلای‌تودی

قطعا انتخاب یک تور مسافرتی عالی، می‌تواند لذت سفر را چندین برابر کند و چالش‌های آن را به حداقل‌ترین حالت ممکن برساند. فلای‌تودی یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی است که در رزرو انواع تورهای مسافراتی می‌توانید با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید، چرا که این مجموعه همیشه بهترین‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد.
در واقع با رزرو تورهای خارجی از فلای‌تودی با یک تیر دو نشان می‌زنید و همزمان سفری باکیفیت و قیمت مناسب تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، تنها محدود به رزرو تور نیست. چنانچه به دنبال اخذ انواع ویزا در سریع‌ترین زمان، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار و هواپیما هستید، فلای‌تودی بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی دیگر امکان رزرو انواع هتل‌های خارجی از طریق فلای‌تودی امکان پذیر می‌باشد.
شما می‌توانید به منظور رزرو و خرید هر یک از خدمات فلای‌تودی یا به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل، به خاطر داشته باشید که تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته همراه شماست. کارشناسان تیم پشتیبانی در تلاشند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

https://www.asianews.ir/u/ep3
اخبار مرتبط
برخی از مقاصد خارجی به دلیل شرایط سفر برای ایرانی‌ها بسیار محبوب هستند؛ مقاصدی که بیشتر آن‌ها فاصله کمی با ایران دارند و می‌توانید بنا به بودجه خود برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. در واقع سفر خارجی همیشه گران تمام نمی‌شود و با انتخاب مقصد مناسب و برنامه‌ریزی هوشمندانه می‌توانید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. پس اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین مقاصد آشنا شوید و بهترین روش حمل‌و نقل و همچنین بهترین زمان برای سفر را بدانید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید