صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۱
کد خبر: 21377
گزارشگر: 464
۱۶۸
۰
۰
۱
سوم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار اعضای کانون دانش‌آموختگان اقتصاد

دیدار اعضای کانون دانش‌آموختگان اقتصاد
عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ دیدار اعضای «کانون دانش‌آموختگان اقتصاد» برگزار شد.


به گزارش آسیانیوز؛ در این دیدار صمیمانه تعدادی از برجسته‌ترین اقتصاددانان و تحلیل‌گران اقتصادی کشور گرد هم آمدند تا ضمن تجدید دیدار، تبادل نظر علمی در خصوص آخرین داده‌های علمی دانشگاهی اقتصادی داشته باشند. اقتصاددانان در این دیدار برای کشور آرزوی سعادت و روند رو به بهبود و پیشرفت نمودند.

نشست با سخنان آقای علی علیپور که به بیان کلیات موضوع جلسه و معرفی اعضای تازه پرداخت، شروع شد.‌ دکتر محمد رسولی عضو «کانون دانش‌آموختگان اقتصاد» و نویسنده کتاب حقوق اقتصادی، و تحلیل‌گر مسایل اقتصادی راجع به این نشست گفت: «صرف گردهم‌آیی افراد اهل علم و دانش و متخصص که با داشتن وجه اشتراک میهن دوستی و دغدغه منافع ملی داشتن باشد، مفید است. هنگامی که این گردهمایی با تبادل نظرات علمی و گفت‌وگوهای دانشورانه و تعاطی افکار و اندیشه‌ها همراه شود، کارایی و ارزش و بهره‌دهی جلسه افزایش هم می‌یابد.»

استاد علی علی‌پور، اقتصاددان کارکشته و مدیر این نشست از حضور باشندگان سپاسگزاری نمود و اظهار امیدواری نمود که با فراهم شدن مقدمات کار، جلسات کانون هم برگزار خواهد شد. در این نشست بزرگانی مانند دکتر علی عطاپور (رییس کانون)، پروفسور بهنام ملکی (مؤلف کتاب اقتصاد سیاسی و مدیر پایگاه خبری تحلیلی اقتصاددان)، دکتر نصرت اسلامی، مهندس مازیار صالحی، خانم طاهره سراجی، خانم مهردخت پناهی، خانم اعظم حسینی، حضور داشتند.

از زیبایی‌های این برنامه تلفیق اقتصاد و فرهنگ بود که ضمن توزیع برخی از غزلیات حافظ بین حاضران، چند غزل از این شاعر و عارف نامدار ایرانی توسط باشندگان خوانده شد.

https://www.asianews.ir/u/erj
اخبار مرتبط
ایالات متحده در قامت بزرگترین اقتصاد جهان، بی‌گمان اثری انکارناپذیر بر بازارهای جهانی دارد و هر فعل و انفعالی در سطوح و عرصه‌های گوناگون اقتصاد این کشور، امواج تغییر را در سایر کشورها در پی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید