صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱
کد خبر: 21380
گزارشگر: 464
۳۶۸
۱
۰
۴
به‌ دنبال برگزاری یک مهمانی

۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز مسموم شدند

۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز مسموم شدند
۲۹ پزشک در شیراز با مشروبات الکلی تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.


به گزارش آسیانیوز؛ به‌ دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغ‌های اطراف شیراز، ۲۹ پزشک به‌علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.

 اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

خبرگزاری رکنا نوشت چند نفر از پزشکان دیالیز شده‌اند و دکتر فرزانه اکبری، متخصص پوست که رتبه ۷ تخصص پزشکی کشور را کسب کرده بود، در همان مهمانی فوت کرده است. همسر او، دکتر فرید شهریور، فوق‌تخصص چشم، نیز در اثر مصرف مشروب تقلبی، هر دو کلیه‌اش را از دست داده و هم‌اکنون در کما است.

علاوه بر این، تعداد زیادی از مهمانان که شامل چندین متخصص قلب، زنان و چشم بودند، دچار نارسایی شدید کلیه و دیالیزی شدند. یک منبع آگاه در نظام پزشکی استان فارس، به رکنا گفت: «این مهمانی در شهرستان جهرم صورت گرفته و شنیده‌ها حاکی از آن است که عامل فروش مشروبات الکلی در مهمانی اخیر دستگیر شده است.»

تحقیقات در مورد فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

https://www.asianews.ir/u/erm
اخبار مرتبط
به دنبال مرگ و میرهای اخیر در اثر نوشیدنی های الکلی، فرمانده کل انتظامی کشور گفت این مسمومیت‌ها سریالی نیست و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حجت فروزنده
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
0
0

ببخشید ولی به درک که سقط رفتن و ما چقدر بدبختیم که جسم و جان خود را به چنین افراد پزشک نمایی میدیم که خودشون هم نمیدونن چه باید بخورن و کجا باید بروند


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید