صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
کد خبر: 21386
گزارشگر: 464
۱۷۲
۰
۰
۳
نماینده مجلس:

رئیس جمهور می‌تواند با نوشتن یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند

رئیس جمهور می‌تواند با نوشتن یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند
رشیدی کوچی گفت: «رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.»

به گزارش آسیانیوز، نماینده مرودشت در مجلس گفت: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم.

چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی داد. در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار و هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

https://www.asianews.ir/u/ers
اخبار مرتبط
مرور چند رویداد مهم روز؛ جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس، با اشاره به اینکه مردم امروز پول بیشتری برای اینترنت پرداخت کرده اما خدمات با کیفیت پایین‌تری دریافت می‌کنند بر ضرورت افزایش پهنای باند تاکید کرد؛ همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری در خصوص احیای برجام گفت: آمریکا که که یک دولت خاطی است، چگونه می‌تواند به یک توافقی که از قبل شکل گرفته برگردد؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید