صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
کد خبر: 21415
گزارشگر: 2
۱۴۷
۰
۰
۲
خرید میز کنسول

آینه کنسول برای خانه کوچک

آینه کنسول برای خانه کوچک
اگر شما به دنبال خرید میز کنسول جدید یا اینه کنسول مناسب برای دکوراسیون خانه خود هستید ما اینجا هستیم که با کمک به شما باعث بشیم شما بهترین میز کنسول را برای خانه خود انتخاب کنید در ادامه ما با مقاله اینه کنسول برای خانه کوچک شما را با انواع کنسول آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر شما به دنبال خرید میز کنسول جدید یا اینه کنسول مناسب برای دکوراسیون خانه خود هستید ما اینجا هستیم که با کمک به شما باعث بشیم شما بهترین میز کنسول را برای خانه خود انتخاب کنید در ادامه ما با مقاله اینه کنسول برای خانه کوچک شما را با انواع کنسول آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چه میز کنسولی به دکوراسیون شما میاد؟

میز کنسول یا همان اینه کنسول یک کمد دکوراتیو مدرن و لاکچری است که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده شود که برای قرار دادن وسایل پذیرایی مهمان (بشقاب، کارد و چنگال، ظروف میوه خوری، شیرینی و…) مناسب است برای اینکه میز کنسول و اینه کنسول جدید شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، به نکته های زیر دقت کنید.
اندازه میز کنسول را میتوان متناسب بافضای در نظر گرفته شده برای قرار دادن آن در منزل انتخاب کرد انتخاب کنسولی با ابعاد و اندازهای مناسب یکی از نکات مهم خرید کنسول جدید است.

بهترین آینه کنسول برای خرید چیه؟

آینه کنسول با مواد و ترکیبات مختلف از قبیل چوب، سنگ مرمر، برخی آلیاژها و فلزات، فایبرگلاس و … تولید می‌شود.
اگر قصد خرید این محصول را دارید به شرایط خانواده و خانه خود نگاهی کنید و با برنامه قبلی برای خرید بروید مثلا اگر کودکی دارید بهترین گزینه خرید اینه کنسول های متصل است که در صورت بر خورد و ضربه آینه و یا کنسول شما شکسته نشود.

شکل و اندازه های مختلف یک میز کنسول

میز کنسول یک وسیله بزرگ برای ایجاد یک نمایشگر جذاب در اتاق پذیرایی شما است آیا تا به حال احساس کرده اید که اتاق شما چیزی کم داشته باشد؟ این احتمالاً یک میز کنسول می تواند باشد.
با خرید یک میز کنسول، می توانید از فضایی که قبلاً استفاده نشده یا ناخوشایند هست را به فضایی شیک تبدیل کنید که درنهایت شما می توانید بیشترین لذت را از داشتن یک آینه و کنسول جدید در خانه خود را دریافت کنید.

میز کنسولی

نکته طلایی و مهم درباره میز کنسول

میزهای کنسول با توجه به ماهیت باریک طراحی آنها، اکثرا دارای کمدها و کشوها با فضای کم هستند. اگر از کنسول خود برای قرار دادن یا جا دادن وسایل غیر ضروری می خواهید استفاده کنید و کنسول شما دارای فضای زیادی نمی باشد. می توانید آن ها را در قسمت کمد درب دار آن قرار دهید.
و یا می توانید وسایلتان را در جعبه های زیبا و وسایل تزئینی قرار دهید و بروی میز کنسول بگذارید. این ایده می تواند میز کنسول شما را خاص و کاربردی تر کند.

انواع میز کنسول ها:

۱. میز آینه و کنسول شیشه ای

میز کنسول شیشه ای ایده آل برای قرار دادن در یک فضای کوچک است زیرا شفافیت شیشه باعث ایجاد فضای بیشتر در اتاق می شود. شیشه به نظر بسیار سبک است و آن را واقعاً به شما تلقین می کند اگر شما در حال حاضر سردرگم مقدار زیادی از رنگ و طراحی در فضای خود هستید ترکیبی از شیشه و کروم کنسول عالی است چرا که یک اشاره ریزی به طراحی معاصر دارد و این در حالی است که ترکیب یکپارچه با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها، در فضاهای داخلی را کمتر می توان با چشم دید.

۲. میز کنسول و آینه براق

میز کنسول با رنگ براق به شما اجازه می دهد تا فضای خود را با اضافه کردن یک جلوه صاف و زیبا و بازتابنده به ارمغان بیاورید.
بسته به اینکه چه رنگی را انتخاب می کنید، می توانید فضای خود را سبک، هماهنگ و مدرن کنید رنگ های روشن برای اضافه کردن احساس تازه و پر جنب و جوش مناسب هستند بنابراین در نظر گرفتن فضای کاری که می خواهید در فضا ایجاد کنید، به انتخاب رنگ خود کمک کنید یک کنسول سفید براق بلافاصله یک ظاهر تمیز، شفاف و مدرن را اضافه خواهد کرد در حالی که رنگ های تیره تر از این سبک یک احساس گرم و لمسی را اضافه می کند.

آینه کنسول

۳. میز کنسول مناسب با فضای کاری

یکی از ویژگی های عالی ظاهر یک میزکنسول این است که آنها به یک اتاق محدود نمی شوند اگر شما در خانه خود یک فضای خالی داشته باشید، احتمالا یک میز کنسول می تواند آن را به راحتی پر کنید.

بهترین مکان برای استفاده از میز کنسول

  • راهرو

اگر شما یک میز کنسول در راهرو خود قرار دهید، باید فورا یک فضا مفید برای کلیدها، کیف پول، حروف و انواع مختلفی در آن ایجاد کنید.

  • اتاق نشیمن

با استفاده از میز کنسول برای ایجاد یک صفحه نمایش خاص و زیبا می توانید در محیط اتاق نشیمن خود از آینه و چراغ های میز استفاده کنید.

انواع میز و آینه کنسول:

۱- میز و آینه کنسول چوبی

چوب خاص ترین و طبیعی ترین متریال در دکوراسیون داخلی است که حس صمیمیت را در فضا ایجاد می کند انتخاب کنسول چوبی در خانه ای که چیدمان آن با وسایل چوبی صورت می گیرد حسی گرم و صمیمی به ساکنین منتقل می کند.
آینه کنسول چوبی جدید را می توان با قاب فلزی یا چوبی خریداری کرد و از زیبایی آن لذت برد و با مراجعه به سایت ساردین چوب میتوانید به راحتی آینه و کنسول چوبی خریداری کنید.

۲- میز و آینه کنسول پایه استیل

این کنسول با نمای براق و یکدست خود نور را منعکس کرده و جلوه ای حیرت انگیز، خاص و دوست داشتنی به اتاق شما می بخشد.
مدل های آینه کنسول جدید که در بازار موجود هستند هر خریداری را برای خرید علاقه مند میکند جهت بازدید از این مدل ها می توانید به سایت ساردین چوب مراجعه نمائید.

۳- آینه و میز کنسول مدرن

میز و آینه کنسول مدرن معمولاً از اشکال ساده و شیکی برخوردار است و می تواند جلوه ای زیبا و درخشان به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد این میز و آینه با دکوراسیون سبک خاص و مدرن هماهنگی داشته و می توان روی آن را با اکسسوری های زیبا پر کرد.

۴- میز و آینه کنسول کلاسیک

این مدل میزها به دلیل طراحی خاص خود مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار می گیرند؛ زیرا بدنه آن ها با کنده کاری ها های زیبا مزین شده است و زیبایی چشم نوازی را به نمایش می گذارد.
کنسول کلاسیک برای خانه هایی مناسب است که به سبک کلاسیک طراحی می شوند و می توان آن را هم در اتاق ها قرار داد و هم راهرو زیرا درهرصورت زیبایی خاصی به فضا می بخشد قیمت آینه کنسول سلطنتی به نسبت سایر کنسول ها کمی گران تر است.

میز کنسول جدید

ایده های مختلف برای چیدمان میز و آینه کنسول

  • چیدمان قرینه میز کنسول

چیدمان قرینه به این معنی است که قراردادن وسایل باید به طوری باشد که آن ها را در مقابل آینه چیده باشید. در این صورت المان های چیده شده از انسجام برخوردار هستند. استفاده از این روش نتیجه خوبی خواهد داشت در چیدمان به شکل قرینه تنها باید به یاد داشته باشید المان هایی که به این منظور انتخاب کرده اید نمای کسل باری ایجاد نکنند. آینه کنسول را می توانید با توجه به ابعاد کنسول و سبکی که در طراحی آن به کاررفته انتخاب کنید برای مثال برای کنسول چوبی می توانید از آینه های منبت کاری شده استفاده نمائید.

  • استفاده از رنگ های غالب

استفاده از رنگ ها هر آن چیزی است که یک طراحی خاص به آن نیاز دارد. به همین دلیل اگر میز کنسولی که در اختیار دارید از جنس چوب می باشد، می توانید با رنگ آمیزی آن به وسیله یک رنگ غالب و زیبا و شکلی جدید به آن ببخشید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از استنسیل ها نسبت به طراحی الگو بر روی آن نیز اقدام نمایید به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ غالب برای انجام این کار نتیجه خوب و بهتری در پی خواهد داشت.

  • استفاده از میزهایی با اشکال منحصربفرد

منظور از استفاده میزهایی با اشکال منحصر بفرد، انتخاب انواعی از آن ها که شکل های عجیبی دارند نیست بلکه منظور انتخاب میزهایی است که از سادگی زیادی برخوردار نباشد.

  • استفاده از میز کنسول به عنوان نقطه مرکزی

همان طور که قبلاً گفتیم، میزهای کنسول معمولاً باریک و مستطیلی شکل هستند و به همین خاطر می توان به راحتی آن ها را در گوشه و کنار اتاق قرار داد. به یاد داشته باشید که اگر از وسایل تزئینی مناسب برای تزئین این میزها استفاده کنید، می توانید آن ها را در مرکز توجه همگان قرار دهید. اگر علاقه دارید این میز به عنوان المانی اصلی در معرض دید همگان باشد، بهتر است از انواع بزرگ آن استفاده نمایید. انتخاب رنگ میز کنسول باید با توجه به رنگ هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کرده اید، صورت پذیرد با این حال می توانید نمونه ای از این میزها که به رنگ خنثی هستند را مورد استفاده قرار دهید.

در آخر

فروشگاه ساردین چوب با چند دهه تجربه در زمینه ساخت مبلمان و دکوراسیون، مبل چستر، مبل ال و میز کنسول و… افتخار خدمت رسانی به همه هم میهنان در سرتاسر کشور را دارا می باشد که اولین اولویت خود را خرید آسان با پایین ترین قیمت نسبت به کیفیتی که دارد همراه با خرید مستقیم از تولیدی به صورت آنلاین و حضوری برای همگان و جلب رضایت مشتری قرار داده است، همراه با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته برای پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان.

https://www.asianews.ir/u/erX
اخبار مرتبط
میز روستیک برگرفته شده از تنه درختان است. این متریال خام و دست نخورده برش تنه درخت حس و حال سنتی و روستایی به زندگی انسان بخشیده است. میز روستیک یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید