صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹
کد خبر: 21426
گزارشگر: 464
۱۷۷
۰
۰
۴
گفت‌وگوی آسیا با مهسا فولادی، مدیر فروش برند پرتکس اویل؛

روغن موتور پرتکس؛ انتخابی مطمئن با تضمین کیفیت آلمانی

روغن موتور پرتکس؛ انتخابی مطمئن با تضمین کیفیت آلمانی
ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی که از 8 تا 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، بی‌گمان فرصتی مغتنم برای آشنایی با شرکت‌های معتبری است که در حوزه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند.


به گزارش آسیانیوز؛
خدیجه جعفری ـ در همین راستا، در دومین روز این رویداد مهم اقتصادی، در غرفه روانکاران نوین‌اندیش پایدار، به گفت‌وگو با مهسا فولادی، مدیر فروش برند پرتکس اویل نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

* نمایشگاه امسال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تا الان بازدیدکنندگان استقبال خوبی کردند و انتظار روزهای شلوغ‌تر و پربارتری را هم داریم.

* شرکت شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و از سوابق و همچنین از برنامه‌های آینده‌تان بگویید؟

شرکت روانکاران نوین‌اندیش پایدار به‌همراه کمپانی آلمانی و شرکت تجاری ـ ترکیه‌ای خود، یک مجموعه قدرتمند و پرافتخار را تشکیل دادند که رسالت آن تهیه و توزیع محصولی باکیفیّت به‌نام Perteks oil (پرتکس اویل) است. گروه صنعتی RNAP با ۱۷ سال تجربه تخصصی موفق، چشم به آینده درخشان در صنعت روانکار دارد که با تجهیزات فنی به‌روز و با توان منابع انسانی خلاق و حرفه‌ای قابل دستیابی است. این هلدینگ محصولات برند پرتکس اویل را در طی بیش از ۱۰ سال به ۳۰ کشور صادر کرده و حضور بسیار موفقی در بازارهای اروپا، آسیا و آفریقا داشته و در جهت توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های خود تلاش نموده و برای کشور عزیزمان ایران نیز، کارآفرینی، اشتغال و ارزآوری داشته است.

* لطفا راجع به استاندارد و کیفیّت محصول خود توضیح بدهید.

تمامی محصولات برند پرتکس اویل از مواد اولیه، مرغوب و تراز اول، از جمله روغن پایه با پایه گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که تماماً وارداتی هستند و از مکمل‌های روغن و بهبوددهنده‌های کیفی (Addetive) اروپایی تهیه و تولید شده که با فرمولاسیون پیشرفته شرکت معتبر آلمانی و متناسب با شرایط خاص آب و هوایی ایران، فرموله و با نظارت کامل متخصصین خبره، از کشور آلمان در کشور عزیزمان تولید و بسته‌بندی و به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

در حقیقت پس از چند سال تجربه و بازخورد بسیار عالی که از مصرف‌کنندگان خارجی داشتیم، تصمیم به حضور در بازارهای ایرانی و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان گرفتیم. با توجه به‌سرعت رشد خودروهای تراز اول که هم تولید داخل و هم خودروهای وارداتی هستند و به‌واسطه هزینه بالای تعمیرات و نگهداری آن‌ها، روغن موتور به‌عنوان یکی از مهمترین عناصر مصرفی، نقش به‌سزایی در سلامت و امنیت موتور خودرو دارد. ما امیدواریم با ارائه محصولات بسیار باکیفیّت برند پرتکس اویل، مورد عنایت و اطمینان مصرف‌کنندگان خوب ایرانی قرار بگیریم؛ چرا که به محصولات خودمان اطمینان کامل داریم.

* لطفاً توضیحاتی در رابطه با سبد کالایی و تنوع محصولات خود بفرمایید.

سبد کالایی محصولات پرتکس بسیار کامل است و ما انواع روغن موتورهای بنزینی، دیزلی، گریس، ضدیخ، روغن‌های هیدرولیک، روغن‌های صنعتی، روغن‌های گیربکس دستی و اتومات را تولید می‌کنیم. محصولات پرتکس در روغن موتورهای بنزینی را از سطح کیفیّت SG تا SP که بالاترین سطح کیفیّت جهانی است، در کلیه گریدها تولید می‌کنیم و در خصوص روغن موتورهای بنزینی، CF4 تا CK4 پلاس را در گریدهای مختلف به بازار عرضه می‌کنیم.

* از مزیت‌های محصولات خود به‌خصوص روغن موتور نسبت به سایر روغن‌هایی که در بازار وجود دارد، برایمان توضیح دهید؟

روغن موتور پرتکس با توجه به کیفیّت فوق‌العاده و فرمولاسیون خود، علاوه بر نرمی و کم‌صدایی با روانکاری بسیار عالی قطعات، باعث بالا رفتن توان موتور می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بارز این برند می‌توانم به سلامت و طول عمر موتور خودرو با پیمایش بیشتر و کاهش هزینه‌های جانبی اشاره کنم که می‌تواند سهم قابل توجهی در صرفه‌جویی بلندمدت در اقتصاد خانواده داشته باشد.

* در پایان اگر مطلبی هست، بفرمایید؟

جا دارد از برادران عمادی تشکر و قدردانی کنم که از بابت کیفیّت محصولات، حساسیت بسیار ویژه‌ای دارند و این امر باعث شده که ما در این بازار بسیار سربلند باشیم. همچنین از روزنامه آسیا بابت پوشش این رویداد و معرفی تولیدکنندگان سپاسگزاری می‌کنم.

عکس: همایون فدایی

https://www.asianews.ir/u/es7
اخبار مرتبط
این اولین نمایشگاه ظروف در دنیاست و حدود ۱۰ کشور هستند که ایران جزء آن ده کشور قرار گرفته است، کشورهایی همچون آلمان، انگلیس، فرانسه، ترکیه.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید