صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۳
کد خبر: 217
گزارشگر: 1
۱۲۰۴
۲
۰
۰
پیروز حناچی شهردار تهران خبر داد:

خارجی ها بخش هایی از خیابان ولیعصر را پیاده راه می کنند

خارجی ها بخش هایی از خیابان ولیعصر را پیاده راه می کنند
پیروز حناچی شهردار تهران از تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به پیاده‌راه خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با روش BOT (سرمایه‌گذاری، ساخت، بهره‌برداری) پروژه تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به محور پیاده را اجرا کنند.
وی در نخستین اجلاس فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران با بیان اینکه در اتصال منطقه ۲۲ پایتخت و نمایشگاه بین‌المللی تهران به حمل و نقل عمومی در گذشته غفلت شده است، گفت: البته سرمایه‌گذاران بزرگ منطقه ۲۲ مجاب شدند هزینه اتصال این منطقه به حمل و نقل عمومی را بپذیرند.
شهردار تهران با بیان اینکه اگر یک ایستگاه مترو در محل نمایشگاه بین‌المللی وجود داشت امروز شاهد این حجم از ترافیک در این محدوده نبودیم، افزود: البته با ایجاد نمایشگاه شهرآفتاب (جنوب شهر در نزدیکی مرقد مطهر امام راحل) که یک‌دهم فضای آن ساخته شده است می‌توان نمایشگاه‌های بزرگ را به این محدوده منتقل کرد.

پیروز حناچی

حناچی با اشاره به جلسه خود با رئیس‌جمهوری نیز یادآور شد: در این جلسه رئیس‌جمهوری قول حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در شهرآفتاب را داد.
وی در ادامه به تشریح بخشی از برنامه‌های خود پرداخت و گفت: خیابان ولیعصر به طول ۱۸ کیلومتر و با ۲۰ هزار چنار که ۱۰۰ سال پیش در این خیابان کاشته شده‌اند، از جمله خیابان‌های منحصر به فرد تاریخی است.

خیابان ولیعصر

شهردار تهران خطاب به سرمایه‌گذاران خارجی پیشنهاد داد که با روش BOT (سرمایه‌گذاری، ساخت، بهره‌برداری) پروژه تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به محور پیاده را اجرا کنند.
شهردار تهران اتصال تپه چیتگر به دریاچه خلیج فارس و ایجاد مسیر طبیعت‌گردی در محور دسترسی از ارتفاعات شمالی به امامزاده داوود (ع) را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در این دوره دنبال خواهد کرد.

 

https://www.asianews.ir/u/1ds
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حسینی
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
0

بسمه تعالی درباره علت درخواست رسیدگی به شکایات از عملکرد وزارت ارتباطات در رسیدگی به شکایات: www.ertebatgaran.blogfa.com با سلام و احترام. همانگونه که در بخشهای مختلف شکایتها، مشاهده می فرمایید ما طی سالهای گذشته، تعدادی شکایت از شرکتهای متخلف مختلف در زمینه فنآوری ارتباطات داشته ایم که خب، به هیچیک رسیدگی کامل نشده است. که با کمی دقت در متن هر شکایت و نیز پاسخها و تاریخها و.. میتوان به قصور در رسیدگی هر یک پی برد. یکی از مشکلات سامانه195 متعلق به وزارت ارتباطات اینست که پس از ارسال هر پاسخ توسط

مدیر سایت
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
0

با درود،نظر شما کامل نیامد ولی نکته مهم عدم رسیدگی به شکایات است...



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید