صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
کد خبر: 21869
گزارشگر: 464
۱۶۶
۰
۰
۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی خبر داد

۵۰ هزار دلار قاچاق در فرودگاه امام ضبط شد

۵۰ هزار دلار قاچاق در فرودگاه امام ضبط شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران: پلیس فرودگاه امام خمینی (ره)، گزارش با کشف ارز قاچاق از مسافران پروازهای خروجی، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.


به گزارش آسیانیوز،
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط ۵۰ هزار و ۱۵۰ دلار و چهار هزار و ۷۰۰ یورو به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال و محکومیت ۲۹ میلیارد و ۶۳ میلیون ریالی قاچاقچی ارز خبر داد.

  حمید القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۵۰ هزار و ۱۵۰ دلار و چهار هزار و ۷۰۰ یورو به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهر ری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و پس از کسر پنج هزار یورو ارز مجاز همراه مسافر، علاوه بر ضبط ارز کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جریمه معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز قاچاق محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: پلیس فرودگاه امام خمینی (ره)، گزارش با کشف ارز قاچاق از مسافران پروازهای خروجی، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

https://www.asianews.ir/u/ezl
اخبار مرتبط
در حالی که قیمت دلار و ارز در کشور افسار گسیخته است، رئیس کل بانک مرکزی، دولت در بخش منابع ارزی به هیچ وجه با کمبود مواجه نیست و درآمدها و منابع ارزی کشور به مراتب بیش از مصارف آن است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید