صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۹
کد خبر: 2281
گزارشگر: 2
۳۸۳۸
۱
۰
۱۵
معرفی فروشگاه لوازم موسیقی آلیک موزیک

فروشگاه سازهای مبتدی تا حرفه ای در تهران

فروشگاه سازهای مبتدی تا حرفه ای در تهران
فروشگاه آلیک؛ مجموعه ای بی نظیر و متنوع از برندهای معتبر و محبوب هنرمندان را در مجموعه خود دارا است و وارد کننده انواع سازهای کوبه ای از معتبرترین برندهای دنیا نیز میباشد.

فروشگاه موسیقی آلیک واقع در تقاطع حافظ و جمهوری شهر تهران است، که بورس ادوات موسیقی خصوصا پیانو را دارا است. این مجموعه قدیمی سالهاست که با استفاده از نیروی مجرب و همچنین مشاوره حرفه ای در حوزه پیانو و گیتار و دیگر ادوات موسیقی، به یکی از فروشگاه های مطرح در حوزه موسیقی تبدیل گردیده است. همچنین در جهت آسودگی مشتریان و افرادی که برای خرید حضوری دچار مشکلاتی هستند، سایت اینترنتی آلیک را بنیان گذارده و طی سالهای اخیر اقدام به خدمات رسانی و فروش انواع ادوات موسیقی به هنردوستان و هنرمندان در سراسر کشور نموده است.

فروشگاه آلیک؛ مجموعه ای بی نظیر و متنوع از برندهای معتبر و محبوب هنرمندان را در مجموعه خود دارا است. و وارد کننده انواع سازهای کوبه ای از معتبرترین برندهای دنیا نیز میباشد.

که در این اینجا قرار است این مجموعه ی بی نظیر را به شما علاقه مندان به موسیقی و ساز معرفی کنیم، و این را بدانید که مجموعه سازهایی که قرار است به همراه برندهای معتبر آنها معرفی شود، می توانند نیاز علاقه مندانی که هنوز اول راه هستند و مبتدی و همچنین افرادی که به صورت حرفه ای موسیقی را دنبال میکنند را برطرف نمایند.

آلیک فروشگاه تخصصی پیانو آکوستیک و دیجیتال

 

Instru 1

باید گفت که یکی از بهترین و زیباترین سازهای موسیقی، ساز پیانو آکوستیک است. که تقریبا ۱۷۰ سال پیش برای اولین بار طراحی شد. پیانوهای آکوستیک شکل اصلی پیانو است که تا به امروز به عنوان یک پیانو بسیار با شکوه و کلاسیک شناخته شده است. سایز این دسته از پیانوها بسیار بزرگ است و برای فضاهای بزرگ و خاص طراحی میشوند.

پیانو آکوستیک از هزاران قطعه مختلف تشکیل شده که با نظم و دقت بسیاری کنار هم چیده شده ‌اند. مکانیزمی کاملا مکانیکی دارد و تمام قطعات آن و سیم های به کار رفته در آن برای اجرای نت ‌ها به صورت مکانیکی عمل می ‌کنند.

پیانو آکوستیک دارای ۶ اکتاو و یا همان ۸۸ کلید است که طیف گسترده ای از نت را برای نوازندگان آن به ارمغان می آورد. از بهترین و معتبرترین برندهای پیانو آکوستیک در مجموعه ی آلیک میتوان به پیانو بنتلی، پیانو وبر و پیانو یاماها اشاره نمود. پیانو دیجیتال؛ همانطور که از نام آن پیداست از تکنولوژی دیجیتال برای تولید اصوات استفاده می کند و از این منظر با پیانو های مکانیکی یا آکوستیک که از سیستم سیم و چکش بهره می گیرند کاملاً متفاوت است. در حقیقت پیانوهای دیجیتال نوعی کیبورد بوده اند که چندین دهه از ورود اولین کیبوردها میگذرد و با پیشرفت تکنولوژی مدلهای قدیمی به مدلهای جدید امروزی تحت عنوان پیانو در آمده اند که بزرگتر از کیبوردها میباشند.

برای مشاهده پیانو های دیجیتال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

  https://alikmusic.org/newalik/product-category/pianos/digital-piano

 انقلاب فن آوری پیانو دیجیتال در تکنولوژی سمپلینگ آن میباشد. که این تکنولوژی شامل ضبط صدای یک پیانوی واقعی در حال نواختن است، یک نت را با داینامیک های مختلف اجرا کرده و آن را نیز میتواند ضبط نمایند که مجموعه ی آلیک برندهای معتبر و پرفروش از پیانوهای دیجیتال نظیر پیانو رولند، یاماها، کاوایی و دایناتون را دارا است.


فروشگاه گیتار کلاسیک، الکتریک و آکوستیک آلیک موزیک

 

Instru 2

گیتار علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه، توانسته‌ است هم ‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه ‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه ‌ای در موسیقی جهان دارد.

حال برای علاقه مندان به یادگیری گیتار، آشنایی با انواع گیتار امری بسیار مهم است، زیرا برای انتخاب گیتار مناسب باید با گیتارهای مختلف آشنایی کامل داشته باشید.

که از انواع گیتار میتوان گیتار آکوستیک که خود دارای دو نوع گیتار کلاسیک و گیتار فلامنکو است و گیتار الکتریک که خود دارای سه نوع گیتار الکتریک استاندارد، گیتار نیمه آکوستیک و گیتار بیس می باشد را نام برد.

که گیتارهای مجموعه آلیک از برندهای پرطرفدار و معتبری نظیر گیتار آلمانزا، کورت کلاسیک، بست فان، یاماها، الحمرا، گیتار کلاسیک آریا و گیتار پارسی تشکیل شده است.

سازهای خاص نظیر هنگ درام، کالیمبا، کاخن و...

 

Instru 3

هنگ درام یا هندپن در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار در کشور سوئیس ساخته شد؛ تا سال ۲۰۱۰ این ساز به صورت جهانی مطرح نبود اما بعد از آن به عنوان یک ساز جدید جادویی با صدای بهشتی و محصور کننده شناخته شد. هنگ، سازی ست جادویی و شبیه به یک بشقاب پرنده یا سفینه فضایی، ساخته شده از یک ماده ی سخت مشتق از آهن؛ که با صدای حیرت آور و زیبایش همه را مجذوب خود میکند. این ابزار موسیقیایی توسط فلیکس رونر Felix Rohner و سابینا شارر Sabina Schärer ابداع شده و ساخت آن نتیجه ی تحقیق علمی عمیق در مورد ابزارهای موسیقی آهنی بوده است.

هنگ درام هایی که در آلیک به فروش می رسند از بهترین جنس ساخته شده اند و دارای پایه بامبو مخصوص نگهدارنده می باشند و همچنین یک کاور بسیار زیبا برای حمل آسان تر ساز هنگ درام نیز دارند. از برندهای معتبر و همچنین مناسب هنگ درام که در فروشگاه آلیک موجود است عبارتند از:

.  هنگ درام نه نت و همچنین خاص هفت رنگ آرشا.
.  هنگ درام ده نت onemoon.
.  هنگ درام نه نت تانترا.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1FU
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
اتابک مجیدی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
4
0
1

من از الیک خرید کردم برای پسر برادرم سازدهنی خریدم. میتونم بگم فروشگاه خوب و معتبریه و قیمت سازهاشم مناسبه.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید