صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 2744
گزارشگر: 213
۱۲۳۷
۰
۰
۲
به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش:

«آن شب» در آمریکا و ایران اکران می شود

«آن شب» در آمریکا و ایران اکران می شود
فیلم سینمایی "آن شب" به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش به جشنواره سیتجز در اسپانیا می‌رود.این فیلم داستان زوج جوانی است که با دختر یکساله خود هنگام بازگشت از یک مهمانی، شب را در هتلی سپری می‌کنند و نیرویی آن‌ها را وادار به مواجهه با اسرار پنهانشان می‌کند.

تهیه‌کننده "آن شب" از اکران این فیلم در ژانویه 2021 در آمریکا و ایران خبر داد.

   فیلم سینمایی "آن شب" به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش به جشنواره سیتجز در اسپانیا می‌رود.

این فیلم داستان زوج جوانی است که با دختر یکساله خود هنگام بازگشت از یک مهمانی، شب را در هتلی سپری می‌کنند و نیرویی آن‌ها را وادار به مواجهه با اسرار پنهانشان می‌کند. شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و بازیگر خردسال لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو حضور دارند.

درمنش درباره زمان اکران فیلم در ایران و آمریکا گفت: شرکت پرمییر اینترتینمنت گروپ فروش بین‌المللی فیلم "آن شب" را قبل از اولین نمایش بین‌المللی آن در جشنواره سیتجز اسپانیا بر عهده گرفته است و این نخستین حضور بین‌المللی فیلم خواهد بود. فیلم بر اساس قرارداد با شرکت پخش‌کننده شرکت آمریکایی آی اف سی میدنایت آمریکایی ژانویه 2021 در آمریکا اکران می‌شود، اما با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد دو ماه زودتر در ایران فیلم را اکران کنیم و اکران آنلاین فیلم را هم‌زمان با اکران در آمریکا پیش ببریم.

او همچنین درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود نیز توضیح داد: با چند گروه مشغول نگارش فیل‌نامه هستیم و هرکدام از طرح‌ها که زودتر آماده شود و به بلوغ لازم برسد، درباره آن صحبت می‌کنیم. بخصوص اینکه برخی از طرح‌ها و ایده‌ها در پروسه زمانی نوشته می‌شوند، اما در هنگام اجرا به زمان بیشتری برای به نتیجه رسیدن نیازمند هستند. بنابراین فعلاً درباره هیچ‌یک نمی‌توانم زمان مشخصی را اعلام کنم و منتظر هستم تا طرح‌ها کامل شوند و بعد برای آن‌ها تصمیم بگیرم.

به نقل از هنر آنلاین، درمنش در پاسخ به این سؤال که پس از تجربه ژانر وحشت آیا باز هم قصد دارد فیلمی در این حوزه تولید کند یا خیر، بیان کرد: من در طی این سال‌ها ژانرهای مختلفی را تجربه کردم. از فیلم حماسی مانند "هیام" تا "دوشیزه" در ژانر اجتماعی، "آژانس ازدواج" کمدی، "معبد جان" فلسفی- دینی و "آن شب" در ژانر وحشت، در تمامی ژانرها کار کردم. اصلی‌ترین دلیل شاید برای ورود به این ژانرها نیز این بود که دنیای خودم را بشناسم و الان به نظرم ژانر خیلی مهم نیست، بلکه آنچه مهم است موضوع است که به‌قدر کافی آن را بشناسی و انگیزه لازم را پیدا کنی تا بتوانی در یک فرصت خوب و مناسب آن را به مخاطب عرضه کنی. خوشحالم که مخاطب"آن شب" طبق آنچه در زمان جشنواره شنیدم، این استنباط را داشت که در ظاهر یک فیلم ترسناک شاهد بوده، اما در لایه زیرین فیلم حرفی را که برای گفتن دارد درک کرده است و"آن شب" را فیلمی دغدغه‌مند به لحاظ موضوع و محتوا می‌داند./

https://www.asianews.ir/u/1Nc
اخبار مرتبط
یک هنرمند با انتقاد شدید از تعطیلی تاتر و سینما با اشاره به کم‌توجهی مسئولان هنری نسبت به وضعیت معیشتی هنرمندان گفت: نمی‌دانم دوستان عزیزی که در وزارت ارشاد مسئولیت دارند، اصلا به ما فکر می‌کنند، اصلا برایشان مهم هست که هنرمندان تئاتر چندین ماه است بیکار و بی درآمد هستند. اصلا به ما بگویند دارند چه کار می‌کنند یا حتی دارند چه کار نمی‌کنند. ظاهرا که بوی بهبود از اوضاع جهان نمی‌آید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید