صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۹
کد خبر: 3461
گزارشگر: 213
۱۱۵۰
۰
۰
۳
با حضور غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد

طرح 4000 مشاوره حقوقی رایگان رونمایی شد

طرح 4000 مشاوره حقوقی رایگان رونمایی شد
غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم رونمایی از طرح یاوران عدالت گفت: ارائه خدمات حقوقی به جامعه نیازمند در دستورکار دستگاه قضایی است و این فعالیت فرهنگی هر روز به افراد نیازمند ارائه می‌شود.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم رونمایی از طرح یاوران عدالت گفت: ارائه خدمات حقوقی به جامعه نیازمند در دستورکار دستگاه قضایی است و این فعالیت فرهنگی هر روز به افراد نیازمند ارائه می‌شود.در ۹ ماهه امسال 12349 مشاوره حقوقی رایگان حضوری و2553 فقره مشاوره حقوقی رایگان به صورت تلفنی به مردم ارائه شده که به دنبال آن از ورود1452دادخواست جلوگیری شده است .

وی افزود: خدمات مشاوره حقوقی رایگان علاوه بر کمک به نیازمندان به نفع دستگاه قضایی است و از ابتدای امسال تا کنون 133 وکیل از جامعه وکلای استان به صورت رایگان در خدمت مردم قرار گرفتند و در 9 ماهه امسال 40 در صد از پرونده ها به صلح وسازش ختم شده است و مردم با دانش و آگاهی لازم وارد قراردادهای حقوقی و سایر فعالیت های اجتماعی خود شده و باعث می شود راه رسیدگی به پرونده های حقوقی آسان تر و هزینه های تحمیلی برای پیشگیری از دعاوی کمتر شود.

طرح یاوران عدالت یکی از طرح های چهل گانه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد است که بدنبال این طرح 4000 مشاوره حقوقی رایگان به نیت چهار هزار شهید استان و 400 مورد صلح و سازش انجام خواهد شد./

محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/1Y8
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید