صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۹
کد خبر: 3940
گزارشگر: 2
۱۴۰۴
۰
۰
۳
جشن دستاوردهای دهکده جهانی

چند جشن در یک سالن !

چند جشن در یک سالن !
در روز عید مبعث، دهکده جهانی، دستاوردهایش در سال 1399 را در آمفی تئاتر هتل سیمرغ به جشن نشست و شادی خود را با همکاران و دانشپذیران، با رعایت پروتکلهای بهداشتی به اشتراک گذاشت.

در این مراسم که با حضور پرسنل و دانشپذیران دهکده جهانی ،مدیر محترم مجتمع فنی تهران ،همپیمانان دانشگاه نورث وست و دانشگاه یوبیس ،مدیران سازمان فنی و حرفه ای ،کانون انجمن های صنعتی کارفرمایی استان تهران و کانون کشوری سازمان برنامه و کارکنان دولت، سازمان نظام مهندسی و بسیاری از مراکز و موسسات خصوصی و دولتی برگزار گردید.
در بخش نخست مهندس منصوری مدیر عامل دهکده جهانی ضمن خیر مقدم به مدعوین به دستاوردهای سال۹۹ دهکده جهانی اشاره نمود که از مهمترین دستاوردهای دهکده جهانی اخذ مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای ،آغاز همکاری با وزارت علوم تحقیقات و همچنین انتخاب دهکده به عنوان اولین مرکز مهارت آموزی تک پودمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی اشاره نمود. براساس این دستاورد ها دهکده جهانی مرکزی خواهد بود که افراد را به وسیله مهارت و کارآموزی بر اساس علاقه و شوق یادگیری بتوانند مدرک تحصیلی دانشگاهی دریافت نمایند.
در بخش دیگری آقای مهندس منصوری از برگزاری اولین آزمون بورسیه دهکده جهانی در راستای رسالت اجتماعی این موسسه خبر داد و در این طرح ۵۰۰ نفر جوان مستعد کشورمان می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از خدمات علمی و آموزشی دهکده جهانی بهره مند و در موسسه یا سایر شرکتها مشغول به کار شوند.
در بخش دیگری از جلسه خانم دکتر عزیزیان استاد دانشکاه یوبیس که به علت شرایط محدودیت سفر نتوانسته بودند در ایران حضور داشته باشند پیام تبریک خود را از طریق ویدئو کنفرانس برای حاضرین و فارغ التحصیلان پخش نمودند ،سپس ۵ فارغ التحصیل دانشگاه UBIS در حالیکه لباس فارغ التحصیلی به تن داشتند اصل مدرک خود را دریافت نمودند و به رسم سنت کلاه از سر برداشتند.این دانشپذیران دوره های خود را در دپارتمان علوم مالی ومدیریت دهکده جهانی به پایان رسانیده بودند و در یک کلیپ از همکاری خانم دکتر سوزان عزیزیان ،آقای مهندس منصوری و خانم مهندس نقوی تشکر نمودند.
در بخش دیگری از جلسه گواهینامه موفقیت تعدادی از دانشپذیران که مدرک فنی و حرفه ای ای ایشان مهیا گردیده بود توسط آقایان عابدی(رئیس کانون استان تهران) و سید اشرفی (دبیر کانون کشوری) و خانم اصلانی (رئیس کمیته آزمون کشوری) و محمد منصوری به ایشان اهدا گردید. در نهایت دکترمحمدزاده مدیر عامل دانشگاه بین المللی نورث وست ضرورت و اهمیت مراکز مهارت آموزی بیاناتی را ارائه نمودند.
اهدا لوح همکاری و تشکر دانشگاه نورث وست از آقایان دکتر سعادت ریاست هیات مدیره دهکده جهانی ،آقای مهندس حمیدرضا منصوری مدیر عامل دهکده جهانی ، آقای دکتر روحی رابط علمی و خانم مهندس سوزان سید نقوی مدیر مرکز ابن سینا و دپارتمان علوم مالی ومدیریت نیز در این بخش انجام گردید.
در نهایت ۱۲۰ نفر از کسانی که در دهکده جهانی مهارت خود را گذرانده بودند مدرک دانشگاه نورث وست خود را از دست مدیر عامل این دانشگاه دریافت نمودند.شریک یادگیری شما هستیم!

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/25m
اخبار مرتبط
دهکده جهانی قصد دارد تا به ۵۰۰ نفر، به صورت رایگان، آموزش مهارتی، به همراه گواهینامه دانشگاه بین المللی «نورث وست» ارائه نماید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید