صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
کد خبر: 4004
گزارشگر: 213
۴۱۳۲
۰
۰
۷
مراسم تشییع پیکر مجری جوان برگزار شد

پدر آزاده نامداری: دخترم اهل زندگی و امید بود/جامعه ما امثال او را نمی پذیرد

پدر آزاده نامداری: دخترم اهل زندگی و امید بود/جامعه ما امثال او را نمی پذیرد
پدر آزاده نامداری که بی تاب از فوت دخترش بود، از مردم خواهش کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و گفت: دخترم عمری کوتاه و 35 سال داشت؛ عاشق زندگی بود و اهل ناامیدی نبود و هیچ وقت مایوس نبود. جامعه ما امثال او را نمی پذیرد.

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری با حضور جمعی از آشنایان و خانواده اش برگزار شد.

پدر مرحومه آزاده نامداری که بی تاب از فوت دخترش بود از مردم خواهش کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و گفت: دخترم عمری کوتاه و 35 سال داشت؛ عاشق زندگی بود و اهل ناامیدی نبود و هیچ وقت مایوس نبود. جامعه ما امثال او را نمی پذیرد.

او گفت: نمی دانم جواب دخترت گندم را چه بدهم؟

پس از قرائت نماز بر پیکر آزاده نامداری در قطعه هنرمندان در جوار صدیقه کیانفر در خاک آرام گرفت.

عصر روز شنبه 7 فروردین پیکر مجری جوان سابق تلویزیون در خانه اش در سعادت آباد پیدا شد. خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.

بر اساس این گزارش، خانم نامداری به دلیل سفر اعضای خانواده خود در چند روز آخر عمر خود تنها بوده که در نهایت پدر و مادر وی پس از مدتی بی‌خبری با ورود به خانه او، جسد وی را می‌یابند.

مهر می‌نویسد که در بررسی‌های بیشتر از پیکر آزاده نامداری معلوم شد که او خودکشی کرده است.

به گزارش آسیانیوز، انتشار عکس‌های بدون حجاب خانم نامداری در سفر شخصی وی به سوئیس در مردادماه ۹۶ جنجال‌برانگیز شده بود، چرا که وی همواره در رسانه‌ها از چادر به عنوان «حجاب مناسب برای زنان» دفاع کرده بود. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن زمان وی را به «دورویی و ریا» متهم کرده بودند.

در این حال خود آزاده نامداری در واکنش به این نوشته‌ها، انتشار عکس‌هایش را به مثابه «تجسس در خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی» خود دانسته و گفته بود که در این مهمانی تنها «نزدیکان و محارم» وی حضور داشتند.

سه سال پس از آن نامداری دیگر در صدا و سیما جایی نداشت در سال ۹۵ با برنامه چالشی به آپارات ورود کرد. در این برنامه او به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

زندگی شخصی پر حاشیه

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده درباره سفرش به سوییس، در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. او در این سال‌ها با سجاد عبادی؛ فرزند رحیم عبادی از چهره‌های سیاسی و اصلاح طلب ارزدواج کرد و خبرهای رسانه ای او بسیار کم رنگ شد.

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری

 

 

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری

 

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری


https://www.asianews.ir/u/26n
اخبار مرتبط
برخی خبرگزاری‌ها از درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما خبر دادند. این رسانه‌ها علت مرگ این زن جوان را تاکنون «خودکشی» اعلام کرده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید