صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۳
کد خبر: 4256
گزارشگر: 213
۱۲۶۳۴
۱
۰
۷
نخستین یارانه ماه دوم بهار 1400 فردا واریز می شود

جزییات و واریز «یارانه معیشتی» اردیبهشت ۱۴۰۰

جزییات و واریز «یارانه معیشتی» اردیبهشت ۱۴۰۰
هجدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه ۹ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۰ فردا واریز می‌شود

هجدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه 9 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

----------------------------------

بیشتر بخوانید:

واریز «ادامه همسان سازی بازنشستگان» در اردیبهشت ماه

تعیین سود «شرکت های سهام عدالتی»ها تا دو هفته دیگر/سهامداران در «سجام» ثبت نام کنند

------------------------------------------------------------------------

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، هجدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/02/09 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان ، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود .

لازم به ذکراست پنجمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی ازحساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند کسر خواهد شد.

در حالی که دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی جزء واریزی‌های اردیبهشت است، همچنین احتمال این که واریز سود سهام عدالت به ماه بعد موکول شود وجود دارد.

پرداخت یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی جزء واریزی‌های هر ماه دولت است که باید انجام شود این دو واریزی در اردیبهشت نیز به ترتیب در روزهای دهم و بیستم واریز می‌شود.

مرحله دوم سود سهام عدالت

در آخرین اظهارنظر مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده که پرداخت بقیه سود سهام عدالت منوط به این است که شرکت‌ها سود خود را به شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت کنند که تلاش می‌کنیم در روز‌های آینده این کار انجام شود.

مبلغ این سود برای سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود ۱۸۰ هزار تومان، سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی, ۹۸ هزار تومان، سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی, ۹۱ هزار تومان و سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی, ۸۴ هزار تومان است.

در حالی که مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درمورد آخرین وضعیت واریز بخش دوم سود سهام عدالت گفت: در بازار سرمایه کسی پول ندارد که از جیب خود پرداخت کند، منتظر هستیم مابقی سود از سوی شرکت ها پرداخت و تجمیع شود تا ۵۰ درصد دوم نیز واریز شود. شرکت ها هرچه در پرداخت تاخیر داشته باشند ما هم در پرداخت سود تاخیر خواهیم داشت./

https://www.asianews.ir/u/2g7
اخبار مرتبط
دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی از واریزی‌های اردیبهشت به شمار می آید؛ در حالی که اولین یارانه نیز در پایان هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
از چهار مرحله یارانه معیشتی کرونا تنها یک مرحله باقی مانده که ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این یارانه به ۲۵ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه و درآمد که حقوق آنها از حداقل اداره کاری پایین‌تر باشد، تعلق می گیرد.
در حالی دو هفته به پایان سال۹۹ باقی است که دولت باید یارانه معیشتی کرونا و یارانه نقدی را در آخرین روزهای۹۹ به حساب مشمولان واریز کند.
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه معیشتی اسفند ماه ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۹ اسفند) واریز می‌شود.
رحیم زارع گفت که براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در دو سقف پرداخت خواهد شد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:‌ با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید طرح‌های معیشتی برای حمایت از افرادی که نیازمند پشتیبانی هستند در نظر گرفته شود.در شرایط التهاب اقتصادی تعیین نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان توسط مجلس ما را به راهبرد معینی برای آینده بازارها و اقتصاد نمی‌رساند مگر آنکه مولفه‌های اثرگذار در اقتصاد مانند پارامترهای سیاسی که بسیار تعیین‌کننده است از شرایط التهابی به پایدار برسد.
حدود ده روز از واریز اولین مرحله یارانه معیشتی ۱۰۰ و ۱۲۰هزار تومانی کرونا می‌گذرد؛ یارانه‌ای که به نظر می‌رسد بازهم دردی دوا نکرد و نیازمندان واقعی آن نادیده گرفته شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علی راهدار
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
0

چرا این ماه معیشتی 20 تومان برام من واریز شد


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید