صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۴
کد خبر: 4944
گزارشگر: 300
۵۱۲
۰
۰
۰

رئیس هیات والیبال گیلان ابقا شد!

رئیس هیات والیبال گیلان ابقا شد!
در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان که امروز با حضور محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد، محسن خاکزاد با کسب ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر نیز به عنوان رئیس هیات والیبال گیلان انتخاب شد.
اسیانیوز/ در مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون در رشت، محسن خاکزاد با کسب ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیات والیبال گیلان انتخاب شد.

 

مرتضی مرادی به‌ عنوان دیگر کاندیدای ریاست‌ هیات والیبال گیلان بودند که از کاندیداتوری انصراف دادند.

 

آینده خوبی برای والیبال گیلان پیش بینی می کنیم
داورزنی در مجمع انتخابات هیات والیبال استان گیلان  با بیان اینکه گیلان جز استانهای ورزشی کشور است یادآور شد: در همین راستا انتظار جامعه از توانمندی‌های ورزش استان نیز بالا خواهد بود و امیدواریم که والیبال استان گیلان جهش خوبی در آینده داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: کمبودی که از استان گیلان حس می‌شود نداشتن تیم بزرگسالان در لیگ برتر است اگر چه گیلان در والیبال ساحلی بسیار فعال است اما در این بخش با توجه به اینکه سایر استانها دارای تیم در لیگ برتر هستند مردم گیلان نیز این انتظار و توقع را دارند.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد: باعث خرسندی است که با توجه به تمامی مشکلات تیم ملی والیبال ایران می‌تواند همتراز با تیم‌های بزرگ و مقتدر کشورهای جهان در مسابقات شرکت کند و این حس خوب به گونه‌ای در مردم تقویت شده که انتظار دارند تیم ملی بزرگسالان ایران در میادین بین المللی پیروز میدان شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برنامه‌های خوبی برای تیم ملی پیش بینی شده است و موفقیت‌های تیم ملی مرهون تلاشهای هیات‌های شهرستانی و حاصل دسترنج مربیان است که در سراسر کشور توانسته‌اند کشف استعداد کنند و خوشبختانه اکنون استعدادهای زیادی در رده سنی نوجوانان شناسایی شده‌اند و انشاالله با کشف این استعدادها بتوانیم تیم‌های خوبی را در سطح ملی تشکیل دهیم.

 

در ادامه این مجمع، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان کارکرد دکتر داورزنی بر فدراسیون والیبال کشور را قابل اعتبار ارزیابی کرد و گفت: در این مدت موفقیت‌ها و افتخارات بسیاری برای والیبال کشورمان در میادین جهانی کسب شد و همچنین توجه ویژه‌ای نیز به والیبال گیلان و استعدادهای نوجوانان و جوان استان صورت پذیرفته است.

 

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی استان به جهت قدمت اکثرا فرسوده شده‌اند، افزود: در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی توانستیم خوب عمل کنیم و این اقدامات با همراهی و حمایت دکتر نوبخت و استاندار محترم گیلان بوده است.

 

بخشی گفت: امسال ۵ نماینده در المپیک و دو نماینده در پارا المپیک داریم و این امر غنای ورزش گیلان را نشان می‌دهند.

 

وی افزود: یکی از لژیونرهای والیبال استان بانو هستند و امیدواریم که بمانند همیشه نظر ویژه‌ای به بحث حمایت داوران و مربیان و استعدادهای ورزشی والیبال گیلان داشته باشید.

 

بخشی ضمن تبریک انتخاب مجدد محسن خاکزاد به سمت ریاست هیات والیبال گیلان، اظهار امیدواری کرد که این هیات با ریاست خاکزاد بتواند اقدامات مثمرثمری در ۴ سال آینده بردارد.
 
https://www.asianews.ir/u/30a
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید