صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۸
کد خبر: 5174
گزارشگر: 300
۴۱۱
۰
۰
۳
معاون بین الملل مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم؛

ملاک منتخبین #شوراهای_ششم برای انتخاب #شهردار ، باید اشراف به سند راهبردی توسعه گردشگری باشد نه شامورتی بازی در فضای مجازی و قول پرداخت حقوق و تیم داری ورزشی!

ملاک منتخبین #شوراهای_ششم برای انتخاب #شهردار ، باید اشراف به سند راهبردی توسعه گردشگری باشد نه شامورتی بازی در فضای مجازی و قول پرداخت حقوق و تیم داری ورزشی!
آسیانیوز/ سیدرحمان موسوی در گفت و گویی کوتاه با روزنامه سراسری آسیا اظهار کرد: ​ملاک منتخبین #شوراهای_ششم برای انتخاب #شهردار ، باید اشراف به سند راهبردی توسعه گردشگری باشد نه شامورتی بازی در فضای مجازی و قول پرداخت حقوق و تیم داری ورزشی!
آسیانیوز/ سیدرحمان موسوی در گفت و گویی کوتاه با روزنامه سراسری آسیا اظهار کرد: ملاک منتخبین #شوراهای_ششم برای انتخاب #شهردار ، باید اشراف به سند راهبردی توسعه گردشگری باشد نه شاموتی بازی در فضای مجازی و قول پرداخت حقوق و تیم داری ورزشی!

 

معاون بین الملل مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم تصریح کرد: زمانی که از گردشگری صحبت می‌کنیم، بیشتر زیرساخت‌های قابل مشاهده برای آن در نظر گرفته می‌شود، در حالی که برای نمونه شهرداری اصفهان بیش از هزار میلیارد تومان در سالن اجلاس هزینه کرده تا این مکان محور مهمی برای برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی باشد، بنابراین از این طریق شهر برای حضور گردشگران از نقاط مختلف جهان آماده شده است یا مثلا هدف از پروژه "چهارباغ" توسعه گردشگری بوده تا هر کسی به ایران می‌آید برای بازدید به اصفهان رفته و از محور گردشگری چهارباغ دیدن کند.

 
موسوی گفت: طرح "شهروند دیپلمات" که بارها به شخصه با مهندس نوروزی شهردار اصفهان مباحثه کردم در نحوه اجرا، سرانجام در راستای توسعه دیپلماسی شهری محقق شد که دستاوردهای بزرگی برای اصفهان به همراه داشته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید به ظاهر ۱۸ ماه است ارتباط فیزیکی اصفهان با دنیا قطع شده، اما در همین شرایط با توسعه روابط و گفت و گوها از طریق فضای مجازی و مکاتبات به کاری انجام شده که امروز در فرایبورگ و چین به فکر اصفهان باشند.

 

 

https://www.asianews.ir/u/36c
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید