صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۰
کد خبر: 5461
گزارشگر: 306
۳۱۷
۰
۰
۰
رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد

خبرنگاران در بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولین باشید

خبرنگاران در بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولین باشید
یزد ، در عصری که هرکس میتواند با تلفن همراه در دستش تولید خبر کند نمی‌توان نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نادیده گرفت و شما بزرگواران میتوانید در زمینه مباحث مورد نیاز کشور و بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولان باشید

 

به گزارش آسیا نیوز ؛ « علی محمد پارساییان » رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در همایش  نکوداشت خبرنگاران استان که در محل باغ خان برگزار شد با تبریک روز خبرنگاربیان داشت: نقش رسانه ها در انتقال فرهنگ، تفکر و تمدن جوامع را حائز اهمیت دانست و گفت: در عصری که هرکس میتواند با تلفن همراه در دستش تولید خبر کند نمی‌ نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نادیده گرفت و شما بزرگواران میتوانید در زمینه مباحث مورد نیاز کشور و بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولان باشید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابراز داشت: آنچه واقعه کربلا را به یک مکتب تبدیل کرد نقش تبلیغاتی و رسانه ای حصرت زینب(س) بود که فرهنگ عاشورایی را نسل به نسل منتقل کرد.

پارساییان در بخش دیگری از سخنانش به جنگ رسانه ای دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و ابراز داشت: امروز در جنگی قرار داریم که جنگ رسانه ای نام گرفته و این رسانه ها هستند که با به نمایش گذاردن نقاط قوت و ضعف می توانند اتفاقات مهمی را در جامعه رقم بزنند.

وی با اشاره به طلیعه گام دوم انقلاب اظهار داشت: آنچه امروز می‌تواند تاثیرات چهل ساله انقلاب و فرهنگ تشییع را به دنیا مخابره کند و دستاوردها را به اطلاع جهانیان برساند رسانه هاهستد و انتقال فرهنگ تشییع که بر اساس اذعان صاحب نظران غربی توانایی جهانی شدن را دارد و می‌تواند مرزهای جهان را درنوردد با تلاش شما اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند محقق خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در ادامه به تشریح برنامه های آینده سازمان متبوعش پرداخت و گفت: تلاش داریم برنامه هایی را در زمینه های آموزشی و برگزاری همایش ها و جشنواره ها در استان و حتی در سطح ملی برگزار کنیم تا بتوانیم سطح رسانه ها را ارتقا دهیم چرا که معتقدیم ظرفیت های خوبی در بین اصحاب رسانه استان وجود دارد که باید به منصه ظهور گذاشته شود.

پارساییان جشنواره ابوذر را یکی از رویکردهای رسانه ای سازمان تحت امرش دانست و ابراز داست: با رایزنی های صورت گرفته به دنبال برگزاری این جشنواره در سطح استان و حتی به صورت ملی هستیم که امیدواریم با استقبال خوب شما بتوانیم اتفاق بزرگی را در یزد دارالعباده رقم بزنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

خبرنگاران در بیان نقاط قوت و ضعف کمک کار مسئولین باشید  , علی محمد پارساییان , رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد , سید محمد جوا عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3dj
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید