صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۲
کد خبر: 5749
گزارشگر: 2
۱۴۳۹
۱
۰
۵
هتل‌هایی که در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند

در دوران کرونا کدام هتل های کیش را رزرو کنیم؟

در دوران کرونا کدام هتل های کیش را رزرو کنیم؟
هتل ارم کیش، هتل پارمیس کیش، هتل سورینت مریم و... تنها بخشی از هتل هایی ست که در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

 

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ جزیره زیبای کیش در تمامی فصل‌ها مسافران را به سمت خود جذب می‌کند؛ البته که مناسب‌ترین فصل برای سفر به‌ جزیره کیش اوایل دی ‌ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. به دلیل علاقه زیادی که گردشگران به این جزیره دارند، هیچ‌وقت خالی از مسافر نیست. از همین رو هتل های بسیار لوکس و لاکچری در کیش ساخته شده است.
برای رزرو هتل های کیش در دوران کرونا باید ابتدا نظرات کاربران در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی را بدانید و سپس اقدام به سفر نمایید و چه سایتی بهتر از ایران هتل آنلاین که بیش از ۵۰۰،۰۰۰ نظر ثبت شده از مهمانان واقعی هتل ها دارد و بزرگترین مرجع نظرات هتل در ایران است. در ادامه قصد داریم هتل ‌هایی را معرفی نماییم که پروتکل های بهداشتی را در دوران کرونا رعایت می‌کنند. پس همراه ما بمانید.

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل ارم در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع ساخته شده است که در شمال شرقی جزیره زیبای کیش قرار دارد. وقتی وارد هتل ارم کیش می‌شوید، درخت‌های نخل زیبا به شما خوش‌آمد می‌گویند و آب‌نماهای محوطه بیرونی، حالتان را دگرگون می‌کند. فضای سبز دل‌نشین هتل ارم، تنها بخش کوچکی از امکانات بی‌نظیر آن است که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.
در بدو ورود به هتل، لابی بزرگ هتل ارم را خواهید دید که نگارگری‌های هنرمندان اصفهانی را به نمایش گذاشته است. این ساختمان ۹ طبقه، دارای ۲۱۰ اتاق و سوئیت بوده که در ساختمان اصلی ۱۴۰ سوئیت آپارتمان قرار گرفته است. حدود ۷۰ درصد اتاق‌های هتل ارم کیش چشم‌اندازی رو به دریا دارند که از بالکن آن‌ها می‌توان طبیعت زیبای کیش و دریا را به تماشا نشست. جالب است بدانید واحدهای اقامتی هتل ارم ظرفیت یک نفر اضافی را دارند و تمامی این اتاق‌ها از امکانات رفاهی مناسب برخوردارند. تختخواب‌ها بسیار راحت هستند و مناسب استراحت در نظر گرفته شده‌اند.
از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل ارم کیش می‌توان به ماهواره، صندوق امانات، لابی، اینترنت، فروشگاه در داخل هتل، خودپرداز، سونا، جکوزی، استخر، زمین تنیس، سالن بیلیارد، یخچال و تلویزیون اشاره نمود. البته که سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر هم در دسته امکانات هتل ارم کیش قرار دارد. علاوه بر این، کارکنان حرفه‌ای و مجرب هتل ارم کیش همواره در تلاش‌اند که موجبات آسایش میهمانان را فراهم آورند.
هتل ارم کیش یک رستوران بسیار دل‌نشین هم دارد که به رستوران گردان معروف است. رستوران گردان با تغییر چشم‌انداز تجربه منحصربه‌فرد را به شما هدیه می‌دهد و با غذاهای ایرانی و خارجی از شما پذیرایی می‌کند. البته که در هنگام صرف غذا می‌توانید از موسیقی زنده هم لذت ببرید. برای صرف صبحانه رستوران صدف گزینه مناسبی است که منوی رنگارنگ و جذابی دارد. در این منو انواع میوه‌های گرمسیری، صبحانه‌های ایرانی و فرنگی و نوشیدنی‌های داغ و سرد موجود است که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.
البته به‌ جز رستوران، هتل ارم کیش چای‌خانه سنتی هم دارد که ظرفیت آن ۱۰۰ نفر است. در این مکان اینترنت پرسرعت دارید و بستنی، کافه گلاسه و انواع نوشیدنی سرو می‌شود. این چایخانه به سبک دوران صفویه طراحی شده و با ارائه شربت‌های سنتی مانند بهار نارنج و بیدمشک و چایی‌های معطر از شما پذیرایی می‌کند.

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

یکی از بهترین هتل های کیش که در دوران کرونا می‌توانید آن را رزرو کنید، هتل پارمیس کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۵ در میدان پردیس به بهره‌برداری رسید و امروزه به عنوان یک هتل پنج ستاره شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب خاص جلوه دادن هتل پارمیس کیش شده، کیفیت خدمات و تنوع در واحدهای اقامتی است. این واحدهای اقامتی به‌قدری زیبا طراحی شده‌اند که حتی مشکل‌پسندان را هم راضی می‌کند؛ البته برخورد پرسنل این هتل هم بسیار عالی است.
علاوه بر این با رزرو هتل پارمیس کیش دسترسی بسیار ساده‌ای به بولینگ مریم، گذر هنرمندان، کوه نور، بازار پردیس ۱ و ۲، بازار پانیذ، بازار مروارید، بازار ونوس، مراکز تجاری، هایپر مارکت، بازار مریم، پارک هنگام، بازار کیش مال، بازار پدیده، کارتینگ و پلاژ آقایان خواهید داشت.
اگر برای بار اول قصد سفر به کیش را دارید هتل پارمیس گزینه مناسبی برای شماست؛ حتی برای افرادی که می‌خواهند به ماه عسل بروند این هتل مجلل و شیک گزینه خوبی برای گذراندن اوقات به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز است.
هتل پارمیس دارای چهار رستوران مجزا است که دو رستوران اصلی آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کنند. خانه اسپاگتی مخصوص طرفداران غذا‌های ایتالیایی است و رستوران پویا نیز با انواع غذاهای اصیل ایرانی طرفداران خاص خود را دارد. باید بدانید صبحانه هتل پارمیس به صورت رایگان و در بوفه ارائه می‌شود. استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و اینترنت بی‌سیم از امکانات و تجهیزات هتل پارمیس است که باید به آن‌ها اشاره می‌شد. ناگفته نماند که ترانسفر فرودگاهی این هتل رایگان است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

هتل سورینت مریم


یکی از هتل های لوکس کیش هتل سورینت مریم است که با معماری به سبک باروک اروپا توجه میهمانان را جلب می‌نماید. البته که موقعیت مکانی هتل سورینت مریم نیز بسیار عالیست که در کنار اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل دارای ۳ طبقه و ۵۵ اتاق و سوئیت است. امکاناتی که داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سورینت مریم موجود است، شامل تلویزیون با اینترنت پرسرعت، دستگاه چای‌ساز، شبکه پخش فیلم و کمد لباس.
از امکانات ویژه آن هم می‌توان به سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، رستوران، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان در لابی اشاره نمود. هتل سورینت مریم کیش که در ضلع جنوبی شرقی میدان امیرکبیر قرار گرفته است و برای اقامت در دوران کرونا مناسب است؛ چون کارکنان آن تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

هتل لیلیوم کیش


قطعاً قیمت هتل در کیش برای هر مسافری حائز اهمیت است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هتل لیلیوم کیش را برای اقامت انتخاب نمایید. این هتل با توجه به امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای که دارد هزینه معقولانه‌ای از مسافران خود دریافت می‌کند. این مجموعه در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و در ۸ طبقه ساخته شده که در کل ۱۵۴ اتاق و سوئیت را در برمی‌گیرد. تمامی فضاهای هتل با وسایل مدرن تزئین شده و با کادر مجربی که دارد میهمانان را خوشنود نگه می‌دارد.
اندازه سوئیت‌های هتل لیلیوم به صورت استاندارد طراحی شده و چشم‌اندازی رو به‌جزیره کیش دارد. از مزایای واحدهای اقامتی هتل لیلیوم می‌توان به صفحه نمایش تخت، اینترنت پرسرعت، چایساز، مینی بار، پاورسوئیچ، دستگاه چای‌ساز، روم سرویس و بالکن اشاره نمود. این هتل مجلل دارای امکاناتی نظیر اتاق جلسات، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی است.

هتل مارینا پارک


اگر به دنبال یک هتل نوساز هستید، هتل مارینا پارک کیش همان چیزی است که می‌خواهید. تمام تجهیزات و امکانات این هتل به‌روز بوده و از جدیدترین متدهای دنیا برای طراحی و دکوراسیون کمک گرفته است. هتل ماریانا پارک کیش در دو طبقه ساخته شده که دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است. این هتل به دلیل برخی از تجهیزات تفریحی خود مانند: ورزش‌های آبی، کافی‌شاپ‌های دنج، رستوران‌های باکیفیت، سالن ماساژ، مرکز اسپا، مرکز اجاره اتومبیل و سالن‌های همایش معروف شده است. از همه مهم‌تر اینکه هتل مارینا پارک کیش در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کند؛ چون سلامتی میهمانان و مسافران برایش مهم است.

جمع‌بندی


تمام هتل‌ هایی که معرفی کردیم، بسیار تمیز هستند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند؛ البته جزیره کیش هتل های بسیاری دارد که در این دوران بفکر سلامتیِ مسافران و میهمانان خود هستند و همه آن‌ها نیز پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن رعایت می‌کنند. برای مطمئن شدن از رعایت پرتکل های بهداشتی هتل مورد نظر خود، حتما نظرات مهمانان قبلی را در وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه کنید. علاوه بر آن قیمت هتل های کیش را مشاهده نمایید و رزرو هتل در کیش را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3lk
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
غزاله نجفی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
0

بر اساس تجربه ای که از چند روز اقامت در هتل پارمیس کیش به دست آوردم این هتل فقط عنوان هتل پنج ستاره رو با خودش یدک میکشه. هتل کاملا به حال خود رها شده.پرسونل پذیرش بسیار بد رفتار بودن و در کل هتل بینظمی موج میزد. همچنین برای بخش خانه داری از پرسنل آقا استفاده میکردند که به نظر من اصلا جالب نبود و به طور کلی به تمیزی و نظافت اتاق ها اون هم در دوران کرونا اصلا توجه نمیشد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید