صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۹
کد خبر: 5890
گزارشگر: 306
۴۳۴
۰
۰
۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد

اهدای لوح سپاس و تجلیل از خیران فعال هلال احمر حوزه سلامت مهریز

اهدای لوح سپاس و تجلیل از خیران فعال هلال احمر حوزه سلامت مهریز
یزد - جمعی از خیران فعال جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند، با حضور مدیرعامل این نهاد در استان یزد و تعدادی ازمسئولان محلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند

 

آسیا نیوز / یزد ؛

   جمعی از خیران فعال جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند،  با حضور مدیرعامل این نهاد در استان یزد و تعدادی ازمسئولان محلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

فرماندار مهریز در این مراسم از همکاری خیران با جمعیت هلال احمر در امور اقتصادی و فرهنگی قدردانی کرد و گفت: همراهی بخش‌خصوصی و خیران در پیشگیری از ویروس کرونا و سایر امور در منطقه ستودنی است.

رضا زارع زاده با بیان اینکه تمامی خدمات هلال احمر بشردوستانه و برای کمک به اقشار مختلف مردم و نیازمندان است افزود: کمک به شهروندان به صورت افتخاری بر اساس شرایط ضروری شهرستان باید تداوم یابد.

فرماندار مهریز گفت: خیرین که به ساخت داروخانه ، مراکز انتقال خون و مراکز درمانی می پردازند می تواند نجات بخش جان چندین هزار نفر باشند.

رضا زارع زاده عنوان کرد: خوشبختانه خیران مهریزی در بخش عمرانی، اقتصادی و تولید بسیار خوش درخشیدن و بعضی از آنها به صورت گمنام به انجام فعالیت می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در این مراسم از خیر آقای حسینی که در ساخت پایگاه امداد جاده‌ای تنگ چنار و اقای شیخ پور که در ساخت مرکز درمانی هلال احمر در شهر مهریز همکاری داشتند تقدیر و تشکر شد.

محسن حرازی‌زاده با بیان اینکه خیران زیادی در استان با هلال احمر در امور فرهنگی و اقتصادی و عمرانی همکاری دارند افزود: افراد با کوچکترین اقدام خیرخواهانه در فعالیت‌های بشردوستانه باعث التیام می‌شوند و امیدواریم مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است، باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: خیرینی که سرمایه های خود را بخش درمان هزینه می کنند قابل ستودنی است.

 وی گفت: همکاری خیران و مردم نوعدوست با این جمعیت به خصوص در شرایط خاص کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قابل توجه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد اظهار کرد: خیران و مردم علاقه‌مند می توانند برای تحقق اهداف هلال احمر به تمامی شعب در استان مراجعه و همکاری خود را برای کمک به دیگران اعلام کنند.

حرازی‌زاده اظهار کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است ،باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد گفت: هر فردی که ملک یا املاکی در دست دارد می تواند با تبدیل یا ساخت بیمارستان، مدرسه و پایگاه امداد و نجات به عنوان یادگاری در این دنیا برای خود بگذارد.  

حجت الاسلام شعشعی افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد قدردان زحمات خیرانی است که در حوزه هلال احمر و درمان به فعالیت می پردازند.

 در پایان از خیرین حوزه سلامت هلال احمر تجلیل بعمل آمد

سید محمد جواد عرفانفر

اهدای لوح سپاس و تجلیل از خیران فعال هلال احمر حوزه سلامت مهریز , رضا زارع زاده فرماندار مهریز , محسن حرازی‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد, سید محمد جواد عرفانفر 

https://www.asianews.ir/u/3ph
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید