صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 5922
گزارشگر: 213
۶۲۶
۰
۰
۲
تفاوت یارانه مهرماه بنزین با ماه های قبل

«جزییات» واریز سهمیه بنزین از امشب

«جزییات» واریز سهمیه بنزین از امشب
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز ، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می‌شود.

--------------------------

بیشتر بخوانید:یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به خانوارها اختصاص داده شد

----------------------------------------------------

فاطمه کاهی  گفت: با بیان اینکه این ماه نیز همچون ماه های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مدت ۹ ماهه تعیین‌شده برای ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروها، سهمیه واریزی سوخت خودروهای شخصی که سقف ۹ ماهه آنها تکمیل شده باشد و به سقف ۵۴۰ لیتر ذخیره رسیده باشد، اضافه نخواهد شد، بنابراین مالک هر خودرو تنها می‌تواند سهمیه ۹ ماه گذشته را (۵۴۰ لیتر برای خودروهای سواری و ۲۲۵ لیتر برای موتورسیکلت‌ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.

به نقل از ایسنا، سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه این مدت ۹ ماه کاهش نیافته است گفت: هموطنان همچنان می‌توانند تا سقف ۹ ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوختشان ذخیره و مصرف کنند.

به گزارش ایسنا، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌۱۵۰۰ تومان و هر لیتر بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان و بنزین سوپر نیز ۳۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد./


https://www.asianews.ir/u/3q9
اخبار مرتبط
در حالی که این روزها موضوع «یارانه های پنهان» و حذف یارانه برخی از اقشار در دولت جدید خبر ساز شده است، زمزمه هایی مبنی بر افزایش یارانه به دهک های پایین با مبلغ ۳۵۰ هزار تومان به گوش می رسد؛ این در حالی است که رییس اتاق بازرگانی در این باره گفته است: برای عبور از وضعیت خطرناک امروز گزینه‌های محدودی را در پیش رو داریم و باید با جهان آشتی کنیم.
وزیر کار گفت: براساس قانون، یارانه پردرآمدها باید قطع شود و یارانه اقشار ضعیف افزایش یابد.
طی چند دهه گذشته یارانه پنهان انرژی آثار نامطلوبی بر اقتصاد ایران گذشته که اصلی‌ترین پیامد به آثار تورمی آن باز می‌گردد.
زمزمه افزایش قیمت بنزین در حالی شنیده می شود که مجلس طرح تقاضای برگزاری رفراندوم برای حذف یارانه‌های آشکار و پنهان را مطرح کرده است و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز درباره ارسال سوخت به سوریه، لبنان و ونزوئلا گفته است ما باید هر گونه کمکی را که از دست‌مان برمی‌آید به محور مقاومت داشته باشیم.
خانواده‌هایی مشمول دریافت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی شده اند که البته باید دارای چند ویژگی باشند!
طبق طرح‌هایی حمایتی که دولت‌ها برای خانوارها در نظر می‌گیرند؛ فرصت ثبت‌نام جاماندگان هم برای یارانه نقدی فراهم شده است و هم متقاضیان برای دریافت یارانه معیشتی بنزین می توانند ثبت درخواست کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید