صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۹
کد خبر: 6171
گزارشگر: 213
۳۱۶۲
۰
۰
۲
تمایل مجری زن سابق تلویزیون به بلاگر شدن در چند سال اخیر

انتشار ویدئوی خصوصی صبا راد!

انتشار ویدئوی خصوصی صبا راد!
به تازگی ویدئوی جالب از حال و هوای زندگی خصوصی صبا راد مجری سابق صدا و سیما منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، ویدئوی عجیبی  صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما در تخت خواب از خودش منتشر کرده است که در ادامه آمده است:

 

 


صبا راد با خواننده مانی رهنما خواننده ازدواج کرده است. صبا راد و همسرش یک خانه در ترکیه دارند. استوری های زیادی را صبا راد از زندگی اش در ترکیه منتشر می کند.

یکی از جنجالی ترین لایوهای صبا راد مربوط به زمانی است که تازه از ایران رفته بودو در ترکیه به صحبت کردن درباره شرایط بد زندگی در ایران پرداخت و اینکه ایران دیگر وطن نیست!

صبا راد ظرف ۳ سال اخیر، بیش از ۲۳۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۳۱۳ هزار دنبال کننده دارد. او بیش از ۱۵۰ صفحه را نیز دنبال می کند و در تلگرام نیز برای کارهای تبلیغاتی خود، حضور فعالی دارد./

رکنا
https://www.asianews.ir/u/3wo
اخبار مرتبط
به دنبال مرگ زن جوان بعد از عمل لیزرتراپی، بازپرس جنایی از کمیسیون پزشکی خواست تا علت این حادثه را مشخص و اعلام کند.
براساس برخی اخبار بلاگر معروف اینستاگرام که چند وقتی با کلام انگیزشی بر سر زبان ها افتاده، طبق برخی اسناد یک کلاهبردار از آب درآمده و زنی را فریب داده است.
کانال خبری ارومیه که یک کانال تلگرامی برای پوشش خبرهای این شهر است، از دو بار زیر گرفته شدن یک زن در ارومیه توسط یک راننده پس از «تذکر حجاب» خبر داد.
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
در سال‌های اخیر می‌بینیم که دختران هم گرایش زیادی به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر پیدا کرده‌اند و قبح این موضوع در جامعه از بین رفته است. گاهی حتی در اماکن عمومی دخترانی را می‌بینیم که سیگار به دست دارند یا از مصرف یک نوع مخدر سخن می‌گویند. چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
زنان در ویژگی‌های زنانگی بسیاری از جمله دوره‌های قاعدگی(پریودی)، با یکدیگر متفاوتند. در برخی از آنها، خونریزی قاعدگی مانند ساعت منظم و مداوم بوده و در برخی دیگر لحظه‌ای و غیر قابل پیش‌بینی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید