صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
کد خبر: 6294
گزارشگر: 300
۹۴۸
۰
۰
۱
معاون گیلانی بنیاد فرهنگی صبح قریب:

در ماجرای انتخاب استاندار گیلان به برادر دانشگاهی ما اقای دوستار تا امروز کم لطفی شد / قالب گزینه های مطرح شده در حد و اندازه دوستار نیستند

در ماجرای انتخاب استاندار گیلان به برادر دانشگاهی ما اقای دوستار تا امروز کم لطفی شد / قالب گزینه های مطرح شده در حد و اندازه دوستار نیستند
امروز همه مردم حتی آنهایی که به ما رأی ندادند نیز نسبت به دولت سیزدهم در ایجاد گشایش و آسایش در زندگی خود امیدوار هستند، لذا همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداران وظیفه دارند برای رفع موانع و مشکلات به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن گام‌های ماندگار و سازنده‌ای بردارند.
به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی معاون بین الملل بنیاد فرهنگی صبح قریب طی گفت و گویی اظهار کرد: در نخستین اظهارات رئیس جمهور محترم پس از انتخابات اخیر شاهد سخنان بسیار ارزشمند و مهمی توسط اقای رییسی بودیم.
 
موسوی به نقل از آیت الله رئیسی تصریح کرد: امروز همه مردم حتی آنهایی که به ما رأی ندادند نیز نسبت به دولت سیزدهم در ایجاد گشایش و آسایش در زندگی خود امیدوار هستند، لذا همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداران وظیفه دارند برای رفع موانع و مشکلات به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن گام‌های ماندگار و سازنده‌ای بردارند.
 
وی افزود: واضح است که ‌در این سال ها دو چالش بزرگ سیاسی و اقتصادی گریبان کشور را گرفته و مدت هاست در شرایط خاصی به سر می‌بریم و این دو چالش، با فرازونشیب، ریشه در سیاست‌ها و دولت‌های پیشین داشته است.
 
این فعال سیاسی ادامه داد: اقتصاد کشور مدت‌هاست که با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می‌کند و اکنون نیز یک‌سری مشکلات اساسی پیش روی دولت سیزدهم است و اگر به درستی و دقت به آنها پرداخته نشود چالش‌های بیشتری در سطح جامعه و اقتصاد به وجود خواهد آمد.
 
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: شاید در این بین نقش استانداران در بهبود اوضاع و امیدآفرینی بی بدیل باشد و به همین جهت رئیس جمهور محترم با وسواس خاصی دستور انتخاب استانداران را به وزیر کشور تاکید نموده است اما متاسفانه در برخی استان ها با مسائل خاصی نیز رو به رو هستیم بعنوان مثال در گیلان، در ماجرای انتخاب استاندار به برادر دانشگاهی ما اقای دوستار تا امروز کم لطفی شد چراکه قالب گزینه های مطرح شده در حد و اندازه دوستار نیستند که امیدواریم با تدبیر وزیر کشور ختم به خیر شود.
 
https://www.asianews.ir/u/3zw
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید