صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
کد خبر: 6588
گزارشگر: 2
۷۸۲
۰
۰
۲
جذاب ترین مقاصد توریستی

تجربه ای متفاوت در سفر به شادترین کشورها

تجربه ای متفاوت در سفر به شادترین کشورها
بی‌شک سفر به کشورهایی که بالاترین میزان رضایت را در میان شهروندان دارند؛ جذاب خواهد بود. زیرا این شوق و اشتیاق به گردشگران و توریستان نیز منتقل خواهد شد و مسافرت را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم مطلبی را در همین پیرامون آماده کنیم و شما را با جذاب ترین مقاصد توریستی آشنا کنیم.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ بی‌شک سفری به کشورهایی که بالاترین میزان رضایت را در میان شهروندان دارند؛ جذاب خواهد بود. زیرا این شوق و اشتیاق به گردشگران و توریستان نیز منتقل خواهد شد و مسافرت را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. در این میان تفاوتی ندارد که با خرید بلیط هواپیما خارجی به این کشورها سفر کنید یا از سایر روش های حمل و نقل استفاده کنید؛ زیرا به‌خودی‌خود آسایش و خدمات رفاهی گوناگون را در شادترین کشورها خواهید یافت. مردمان این سرزمین ها، به دولت های خود بیشتر اعتماد دارند، از حمایت اجتماعی بیشتری برخوردارند و سال های طولانی تری از زندگی خود را در سلامت زیسته اند. ضمن اینکه بالا بودن میزان تولید ناخالص ملی این کشورها، سخاوتمندی و گشاده دستی را برای مردم به ارمغان آورده است .بنابراین تصمیم گرفته‌ایم مطلبی را در همین پیرامون آماده کنیم و شما را با جذاب ترین مقاصد توریستی آشنا کنیم.

 

فنلاند


فنلاندی ها اوقات فراغت خود را بیشتر از آنچه فکر کنید، جدی می گیرند. شاهد آن هم وجود نزدیک به دو میلیون حمام بخار در کشوری است که تنها ۵/۴ میلیون نفر جمعیت دارد. اما نکته مهم و جدید در این گزارش این است که فنلاند خوشحال ترین مهاجران را در جهان دارد. مهاجرانی که قرار است در کشوری زندگی کنند که بهترین نظام آموزشی دنیا را دارد.


نروژ


نروژ مقصد اصلی برای تماشای رقص زیبای نورهای شفق قطبی است. مردمان باستان باور داشتند که این نورها از سوی خدایان فرستاده شده اند. حالا پادشاهی نروژ در جایگاه دومین کشور شاد جهان ایستاده است؛ با جمعیتی نزدیک به ۵،۱۰۱،۰۰۰ نفر که یکی از توسعه یافته ترین و قانونمندترین حکومت های دموکراتیک دنیا را دارا هستند.

 

خرید بلیط هواپیما خارجی

 

دانمارک


شهر کپنهاگ برای دوچرخه سواران ساخته شده است. چرا؟ یک سوم مردم کپنهاگ هر روز نزدیک به ۳۵۰ کیلومتر مسیر را در سراسر شهر رکاب می زنند تا به سر کار خود برسند. شاید هم به همین دلیل باشد که دانمارکی ها راضی ترین مردم جهان هستند. مردمی که به میانه روی، وقت شناسی و برابری اجتماعی بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهند.


ایسلند


ایسلند زیبا به سرزمین آتش و یخ شهره است. دلیل آن هم وجود یخچال ها و آتشفشان هایی است که چشم انداز زیبای این سرزمین را شکل داده اند. بزرگ ترین یخچال اروپا در این کشور قرار گرفته که مساحتی به اندازه شهر پورتو ریکو دارد. البته ایسلند زمانی بخشی از دانمارک بوده و در سال ۱۹۱۸ از این کشور مستقل شده است.


سوییس


مردم سوییس که سالانه ۱۱ کیلوگرم شکلات می خورند، در جایگاه پنجمین کشور شاد جهان خودنمایی می کنند. به علاوه سوئیسی ها در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان زندگی می کنند. از همین رو بانکداری یکی از فعالیت های اقتصادی مهم در این کشور به شمار می رود.

 

بلیط هواپیما چارتر

 

هلند


هلند سرزمین لاله های زیبا و چهره پردازان مشهور تاریخ چون ونگوگ و رامبراند است. بیش از ۱۶ میلیون نفر در این کشور شاد و مرفه زندگی می کنند که هیچ زندانی ندارد. علاوه بر تمام این امتیازات، امن ترین و پاک ترین مکان دنیا نیز در هلند واقع شده است.


کانادا


جنگل های شمالی در کانادا ۳۰ درصد از پوشش جنگلی شمالی کل دنیا و ۳ درصد از پوشش جنگل های کل دنیا را تشکیل می دهند. تعجبی ندارد که کیفیت آب و هوا در این سرزمین در صدر کشورهای دنیا قرار دارد. کشوری که پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان است و حدود ۲۲ درصد جمعیت آن را هم مهاجران تشکیل می دهند.


نیوزیلند


نیوزیلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است که یکی از دورترین نقاط زمین هم به شمار می رود. به طوری که نزدیک ترین همسایه آن یعنی استرالیا 2 هزار کیلومتر از آن فاصله دارد. نیوزیلند همچنین خانه نادرترین و منحصر به فردترین گونه های پنگوئن جهان از جمله پنگوئن چشم زرد و نیز کوچک ترین پنگوئن دنیا، پنگوئن آبی است.


سوئد


سوئدی ها که از تبار وایکینگ ها هستند آب و هوای بسیار سردی را در طول سال تجربه می کنند. در قسمت های شمالی این کشور نیز 6 ماه از سال روز و 6 ماه نیز شب است. باید این را هم بدانید که سوئیس یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپا در طول تاریخ بوده است. یکی از ویژگی های بارز فرهنگ سوئدی خوردن یک فنجان قهوه در طول روز(فیکا) است که در واقع یک سرگرمی مقدس به شمار می رود. همچنین خوب است بدانید برای خرید انواع بلیط مسافرتی مانند بلیط هواپیما سوئد، بلیط هواپیما استرالیا، بلیط هواپیما چارتر و... می‌توانید به قاصدک24 مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

 

استرالیا


استرالیا که در نیمکره جنوبی زمین واقع شده بیش از ۱۰ هزار ساحل دارد. با این حال این کشور یکی از پایین ترین میزان های تراکم در جهان را داراست. استرالیا که کهن ترین خشکی جهان و ششمین کشور پهناور دنیاست، در سال ۲۰۱۷ در رتبه نهم کشورهای شاد دنیا قرار داشت. اما ممکن است برایتان این سئوال پیش آمده باشد که چرا کشورهای سردسیر و به ویژه کشورهای اسکاندیناوی در شادی گوی سبقت را از بقیه می ربایند؟ برخی مطالعات نشان می دهد که در کمال تعجب هوای سرد و زمستان های طولانی یکی از عوامل نزدیک کردن مردم به یکدیگر و در نتیجه حمایت های اجتماعی بیشتر است. عامل دیگر نیز رقابت های کمتر در محیط کار در کنار حمایت های بهتر برای افراد بیکار است.
البته عوامل اقتصادی را نیز نباید فراموش کرد. کشورهایی که عنوان شادترین را با خود یدک می کشند، از نرخ بالای تولید ناخالص ملی و نیز مالیات برخوردارند که منجر به برنامه های حمایتی مؤثر می شود. به این امتیازات باید هزینه پایین تحصیلات تکمیلی و نیز سلامت را افزود. ضمن اینکه امید به زندگی در این کشورها نیز بسیار بالاست. اما شاید جالب ترین نکته این باشد که مردم این کشورها اغلب انتظارات اندکی برای شاد بودن دارند. این همان چیزیست که ما به آن بهانه های ساده خوشبختی می گوییم.
در پایان خوب است بدانید برای خرید انواع بلیط مسافرتی مانند بلیط هواپیما دبی، بلیط هواپیما استانبول، بلیط هواپیما ارزان و... می‌توانید به قاصدک24 مراجعه کنید. در این سایت تمامی پروازهای خارجی و داخلی به فروش می‌رسد و در کمترین زمان ممکن خرید شما انجام می‌شود. همچنین خدمات دیگری در قاصدک 24 وجود دارند که شما را در داشتن سفری جذاب و آسان حمایت می‌کنند. این خدمات شامل انواع تورهای مسافرتی، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل شده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. ناگفته نماند پشتیبانی قاصدک 24 نیز به‌صورت همه‌روزه و در تمامی ساعات شبانه‌روز در دسترس بوده و شما را در تمامی مراحل خرید راهنمایی می‌کنند. لذا اگر قصد خرید تورهای جذاب و ارزان را دارید می‌توانید با شماره‌ی (75269-021) تماس بگیرید. همچنین برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و رزرو هتل و بیمه مسافرتی به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/47r
اخبار مرتبط
«جسپر وار» سفیر کشور دانمارک در ایران حدود دو ماه است که مأموریت خود را آغاز کرده است. وی کار دیپلماسی خود را از سال 1991 میلادی به عنوان کارشناس وزارت امور خارجه در کپنهاک آغاز کرده و از سال 1993 مدت سه سال دبیر اول سفارت کشورش در دمشق بوده است..با وی به اتفاق ایرج جمشیدی، سردبیر روزنامه آسیا، دیداری داشتیم و درباره ماموریتش در ایران و روابط اقتصادی دو کشور گفت و گویی کوتاه انجام داده ایم که در ادامه می آید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید