صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۱
کد خبر: 6735
گزارشگر: 306
۵۷۸
۰
۰
۰
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

امروزه باید در زمینه جنگ سخت و پدافند اجتماعی، اقتصادی و ... از آمادگی لازم برخوردار باشیم

امروزه باید در زمینه جنگ سخت و  پدافند اجتماعی، اقتصادی و ... از آمادگی لازم برخوردار باشیم
یزد - رضا معممی مقدم گفت : خداوند در قرآن به ما فرمان می‌دهد که آمادگی داشته باشید و تمام توان خود را آماده کنید بنابراین امروزه باید هم در زمینه جنگ سخت و هم در زمینه پدافند اجتماعی، اقتصادی و ... از آمادگی لازم برخوردار باشیم
 
آسیا نیوز / یزد ؛ مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت که در امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار شد گفت: در شرایط فعلی نیازمند کار جبهه ای هستیم و باید ظرفیت همه دستگاه ها را پای کار بیاوریم تا منجر به هم افزایی و کار بهتر شود 
 
معممی مقدم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه منابع وقفی منابع مطمئن تری هستند از منابع دولتی چرا که منابع دولتی تابع سلایق دولت ها بوده اما در منابع وقفی امکان دست اندازی نیست بنابراین باید حضور اوقاف در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار بگیرد.
 
وی تصریح کرد؛  متاسفانه این سازمان علی رغم منابع منقول و غیر منقول زیادی که دارد عضو این ستاد نیست.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه برای اقدام در زمینه بهره وری اقتصادی باید از داشته ها به خوبی استفاده کنیم گفت: اگر چنین برنامه ریزی داشته باشیم شاهد اتفاقات بزرگی در کشورخواهیم بود.
 
معممی مقدم در ادامه افزود: برای انجام هر کار مهمی نیازمند سه مولفه شناخت محیط، فراهم آوردن تشکیلات و انجام عمل و عکس العمل است که خاکریز اول ما در مسآئل اقتصادی شناسایی محیطی است.
 
وی تاکید کرد: ۴۰درصد رشد اقتصادی کشور بهره وری است و حال که تحریم های اقتصادی صادرات ما را با مشکل روبرو کرده باید نسبت به بهره وری از سرمایه ناب موجود اقدام علمی و دارای سند چشم انداز داشته باشیم بنابراین بهره وری به عنوان یکی از کلیدی ترین مولفه های در حوزه نجات اقتصاد کشور است.
 
مدیر کل امور اجتماعی اوقاف در بخش دیگری از سخنانش  گفت: سازمان اوقاف ۴۰۰طرح سرمایه گذاری را شناسایی و به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال کرده که با اجرایی شدن آن ها مردم می‌توانند بیش از گذشته از سرمایه های اوقاف بهره مند شوند چرا که رویکرد ما در سازمان اوقاف ایفای مسئولیت اجتماعی و عمومی کردن خدمات است.
 
وی تصریح کرد: باید دایره انقلاب را وسیع تعریف کنیم و تجربه نیز نشان داده هرکجا امور کشور به مردم واگذار شده پیروزی به ارمغان آورده است.

 

سید محمد جواد عرفانفر

امروزه باید در زمینه جنگ سخت و  پدافند اجتماعی، اقتصادی و ... از آمادگی لازم برخوردار باشیم , رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه , سید محمد جوا عرفانفر

 

https://www.asianews.ir/u/4br
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید