صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۰
کد خبر: 6772
گزارشگر: 306
۴۳۸
۰
۰
۰
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد خبر داد

400 مگاوات به ظرفیت نامی کشور افزوده می شود

400 مگاوات به ظرفیت نامی کشور افزوده می شود
یزد - با انجام تعمیرات ضروری در مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد 400 مگاوات به ظرفیت نامی کشور افزوده می شود
 
آسیا نیوز / یزد ؛ مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با اعلام این خبر افزود: واحدهای G13  و G14  نیروگاه  سیکل ترکیبی یزد تا پایان اسفند ماه جاری تعمیر و به مدار برق کشور باز می گردند.
سید محمد حسن جمال الدینی اضافه کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته واحدهای G13  و G14   در قالب دو  واحد گازی 123 مگاواتی به همراه و یک واحد بخار 160 مگاواتی در قالب یک بلوک سیکل ترکیبی مجددا راه اندازی و در شبکه برق کشور قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل شرکت مدیریت نیروی برق یزد اظهار داشت: حادثه  شکست پره توربین در  مولد G13 این نیروگاه در اواخر سال گذشته که منجر به آسیب به توربین و پوسته ها گردید  و عدم پایداری مولد 14 G  نیز  منجر به خروج  بلوک سیکل ترکیبی این نیروگاه از مدار برق کشور گردید.
وی افرود: جهت راه انداری مجدد واحد G13 اقداماتی در حوزه بازسازی پوسته های توربین و کمپرسور، بازسازی سیستم تحریک مولد، انجام تعمیرات اساسی روتور توربین و کمپرسور و مانند آن در دستور کار تعمیرات این مولد قرار دارد.
جمال الدینی اضافه کرد: درباره مولد 14 G نیز با توجه به مشکلات موجود بر روی این مولد مقرر شده تا در مرحله اول شناسایی و عیب یابی صورت گرفته و در صورت نیاز دمونتاژ و مونتاژ  مولد صورت پذیرد.
جمال الدینی با اشاره به برگزاری نشست مشترک بین مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی  برق حرارتی با شرکت تولید نیروی برق شرق، شرکت مدیریت تولید برق یزد ، شرکت تعمیرات نیروگاهی و  پژوهشگاه نیرو جهت بررسی وضعیت مولد ها و اقدامات صورت گرفته برای تعمیر این واحدها،اظهار داشت: در این جلسه بر بهره برداری مجدد از این واحدها در موعد مقرر در مداربرق کشور تاکید گردید. 
 
شایان ذکر است نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تولید  با ظرفیت نصب شده حدود 1005 مگاوات ، یکی از بزرگترین نیروگاههای منطقه جنوب شرق کشور می باشد و نقش به سزایی در پایداری شبکه برق منطقه دارد.

سید محمد جواد عرفانفر

400 مگاوات به ظرفیت نامی کشور افزوده می شود ,  سید محمد حسن جمال الدینی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد , سید محمد جواد عرفانفر

 

https://www.asianews.ir/u/4cr
اخبار مرتبط
یزد - 120 متر شبکه آبرسانی در روستای خوانسار هرات اصلاح شد
یزد _ مدیر عامل شرکت آبفای استان در نشستی جداگانه با امام جمعه و فرماندار ، بخشدار ابرکوه و اعضای شورای شهر مهردشت به بررسی مسائل مربوط به تامین آب و اجرای شبکه فاضلاب در این شهرستان پرداخت
یزد - فاطمی استاندار به همراه صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، مدیر عامل شرکت آبفا و جمعی دیگر از مسئولین استانی از روند اجرایی پروژه آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد بازدید نمودند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید