صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۱
کد خبر: 6967
گزارشگر: 213
۴۴۰۴
۰
۰
۲
صحبت های میناوند در ویدیوی عروسی اش

سالگرد تولد زنده یاد مهرداد میناوند+فیلم عروسی ستاره فوتبال

سالگرد تولد زنده یاد مهرداد میناوند+فیلم عروسی ستاره فوتبال
صحبت های زنده یاد میناوند در ویدیوی عروسی اش/مهرداد میناوند ۹ آذرماه سال ۹۹ در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود را منتشر کرد؛ او در در روز تولدش داماد شده بود!

به گزارش آسیانیوز، امروز نهم آذرماه سال ۱۴۰۰ سالگرد ازدواج و تولد مرحوم مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس است.

مهرداد میناوند ۹ آذرماه سال ۹۹ در پستی اینستاگرامی از ازدواجش با خانم شبنم کمانگر خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.او درست چندماه پس از ازدواجش درگذشت. امروز سالگرد نخستین سالگرد عروسی و تولد مهرداد میناوند پس از فوتش است.

 ازدواج دوم مهرداد میناوند
شبنم کمانگر دومین همسر مهرداد میناوند است. میناوند قبل از جدایی درباره نحوه آشنایی با همسر اولش گفته بود: همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می‌کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه‌ها دارد.

کارت عروسی مهرداد میناوند فیلم عروسی


مهرداد میناوند ۹ آذرماه سال ۹۹ در پستی اینستاگرام نوشته بود:

بنام آفریدگار عشق سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سال‌ها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می‌خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب‌های معمول زندگی در طول این سال‌ها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه‌ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد. مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ است و امروز سالروز تولد ۴۵ سالگی‌اش را جشن گرفت و در سالروز تولدش زندگی مشترک را هم آغاز کرد و شبنم کمانگر همسر دوم او است.

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست. امروز شبنم کمانگرد عکسی به مناسبت سالگرد ازدواجش با میناوند منتشر کرد که در میان کاربران فضای مجازی به سرعت به اشتراک گذاشته شد.

نخستین سالگرد عروسی و تولد مهرداد میناوند پس از فوتش
آرش ظلی پور در صفحه شخصی‌اش نوشت: میناوند که دقیقا سال قبل ۹۹/۹/۹ برگزار شد…کی فکرشو میکرد پسر پر انرژی و عاشق زندگی که به گفته خودش و همه اطرافیانش این بار «عاشق» شده بود و یه جور دیگه‌ای زندگیشو دوست داشت تنها دو ماه کنار همسرش زندگی کنه و …

 

 

‎مهرداد میناوند بر خلاف ظاهر شیطونش بی‌اندازه «مظلوم» بود..


چه اون روزایی که فوتبال بازی میکرد، چه روزای بعد از فوتبالش و حتی موقع رفتن و پر کشیدنش این مظلومیت بهش گره خورده بود…

‎در نخستین سالگرد تولد مهرداد بعد از رفتنش ‌و نخستین سالگرد عروسیش فقط میتونم به خانواده عزیزش مخصوصا همسرش «شبنم» بگم: شما خیلی قوی و با صلابت بودین که این همه غم و درد تا امروز تحمل کردین..خدا بهتون صبر بده…

‎مهرداد و شبنم عزیز نخستین سالگرد عروسیتون مبارک

‎پی نوشت: این ویدئو تا بحال جایی منتشر نشده اما تاکید میکنم با اجازه همسر مهرداد قسمت هایی از مراسم عروسیشون رو برای پخش در مراسم اپال از خودشون گرفتم…

درگذشت مهرداد میناوند چند ماه پس از ازدواج دومش
میناوند در ۳۰ دی ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله تهران بستری شد. وی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و آمبولی ریه ناشی از آن، در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت. میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود. طبق گفته پزشک معالج وی، حال میناوند رو به بهبودی بود که بروز ناگهانی آمبولی ریه باعث مرگ وی شده‌است.

مهرداد میناوند سرطان داشت؟
مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال‌های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت: به مدت ۷ سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

پزشکم که بعد‌ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می‌کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آنها می‌گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه‌ها شد.

تصادف شدید مهرداد میناوند با لندکروز
او در مهر ما ۹۴ تصادف شدیدی داشت. میناوند در این رابطه گفته بود: یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم. برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می‌خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد./

اقتصاد آنلاین
https://www.asianews.ir/u/4i5
اخبار مرتبط
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود، چشم از جهان فروبست.
رئیس بیمارستان لاله گفت که مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران در خواب مصنوعی قرار دارد و وضعیت او رو به بهبودی نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید