صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۷
کد خبر: 7248
گزارشگر: 306
۶۱۱
۰
۰
۰
با هدف اشتغال خانواده زندانیان صورت پذیرفت

افتتاح خانه اشتغال در شهرستان اردکان

افتتاح خانه اشتغال در شهرستان اردکان
یزد - با حضورمعاون سلامت،اصلاح وتربیت زندانهای یزد و اعضای شورای شهر اردکان خانه اشتغال در این شهرستان افتتاح شد
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای یزد:با هدف تأمین اشتغال خانواده زندانیان نیازمند و با همکاری زندان،انجمن حمایت زندانیان وصنایع دستی اردکان خانه اشتغال  در این شهرستان افتتاح شد.
محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت،اصلاح وتربیت زندانهای یزد با اشاره به اولویتهای سازمان زندانها در حوزه اصلاح وتربیت،ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان نیازمند را از اقداماتی برشمرد که تأثیر مستقیم در کاهش ناهنجاریهای جامعه وهمچنین کمک به بازاجتماعی شدن مددجویان برشمرد.
وی افزود:یکی از دغدغه های مجموعه زندانهای یزد ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان وتوانمندسازی آنان درحوزه امرار معاش است وبا افتتاح خانه اشتغال در شهرستان اردکان امیدواریم که به اشتغال ۱۰۰درصدی در این حوزه برسیم .
همچنین مصطفی عابدی رئیس زندان اردکان نیزبا توجه به قرارگیری خانواده های زندانیان در معرض برخی از آسیب های اجتماعی، حضور آنان در یک مرکز ویژه اشتغال زایی برای خانواده ها را موجب رونق گرفتن این بخش برشمرد.
وی افزود:با حمایتهای مدیرکل محترم زندانهای استان،دادستان و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان دستگاههای کاربافی و تولید منسوجات دست باف و همچنین تسهیلات ارزان قیمت از سوی شرکت چادرملو و بانک رسالت دراختیار شاغلین قرارمی گیرد که خانواده های زندانیان به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای میتوانند گوشه ای از مشکلات معیشتی خود را مرتفع نمایند.
گفتنی است مهمترین اشتغال پایدار ایجاد شده برای خانواده زندانیان در این خانه اشتغال، صنعت کار بافی است که از صفرتاصد تولید تا فروش آن توسط خود شاغلین صورت می گیرد و در حال حاضر تعداد ۱۵ نفر می توانند در این کارگاهها مشغول کارشوند که با تکمیل ظرفیت فازهای بعدی ،استخدام ۶۰ نفردر این کارگاهها ممکن می باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

افتتاح خانه اشتغال در شهرستان اردکان , محمدرضا رفیعی زاده معاون سلامت, اصلاح وتربیت زندانهای یزد , مصطفی عابدی رئیس زندان اردکان  , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4pj
اخبار مرتبط
یزد - گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز یک واحد صنفی متخلف را پلمپ کرد
یزد - معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از 130 میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد
یزد - بانوی یزدی مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص و فیش پرداختی را به عنوان هدیه تولد به یکی از دوستانش اهدا کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید