صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 7318
گزارشگر: 306
۴۶۴
۰
۰
۰

قدردانی مجمع نمایندگان یزد از عملکرد پلیس/ لزوم اقدامات موثر دیگر سازمان ها در پیشگیری از جرایم

قدردانی مجمع نمایندگان یزد از عملکرد پلیس/ لزوم اقدامات موثر دیگر سازمان ها در پیشگیری از جرایم
یزد - فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حوزه سرقت 28 دستگاه و سازمان مسئولیت دارند افزود: لازم است سایر دستگاه ها در خصوص پیشگیری از بروز سرقت و جرایم اقدامات جامعی را در این خصوص داشته باشند
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در دیدار با مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از توجه نمایندگان به فرماندهی کل انتظامی کشور و استان یزد تشکر کرد.
وی گزارشی از اقدامات انتظامی استان در راستای حفظ نظم و امنیت استان یزد و ظرفیت ها و چالش های پیش رو ارائه و خاطرنشان کرد: لازم است برخی از موضوعات و مشکلات استان در قوه مقننه پیگیری و توسط نمایندگان قانون گذاری شود.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: آسیب های اجتماعی مثل سرقت، خودکشی و.... علل و عوامل مختلفی دارد که در این زمینه وظیفه پلیس کشف جرایم بوده و پیشگیری از بروز این موضوعات از وظایف دیگر دستگاه های است.
سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در حوزه سرقت، 28 دستگاه و سازمان مسئولیت دارند که یکی از آنها پلیس است، افزود: لازم است سایر دستگاه ها در خصوص پیشگیری از بروز سرقت، پای کار بیایند و اقدامات جامعی را در این خصوص داشته باشند.
در ادامه "محمدصالح جوکار" رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن تشکر از اقدامات پلیس در سطح جامعه و تبریک ارتقای نیروی انتظامی به عنوان فرماندهی کل گفت: این موضوع موجب ارتقای جایگاه پلیس در کشور می شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش و از خودگذشتگی کارکنان پلیس، جبران کمبودها را می کند و ما نیز در مجلس شورای اسلامی از انتظامی کشور حمایت خواهیم کرد.
همچنین "میرمحمدی" نماینده مردم "میبد و تفت" در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات فرماندهی انتظامی کل کشور در برخورد با جرایم گفت: از اقدامات خوب پلیس و زحماتی که ماموران انتظامی کشور برای برقراری امنیت در مرزها و شهرها می کشند تشکر می کنم.
"دشتی" نماینده مردم شهرستان "اردکان" در مجلس شورای اسلامی نیز از جانفشانی های کارکنان پلیس در اجرای ماموریت های محوله قدردانی کرد و گفت: نیروهای پلیس بسیار زحمت می کشند و در راه برقراری امنیت، شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده اند.

سید محمد جواد عرفانفر

قدردانی مجمع نمایندگان یزد از عملکرد پلیس/ لزوم اقدامات موثر دیگر سازمان ها در پیشگیری از جرایم , سردار عباسعلی بهدانی فرد  فرمانده انتظامی استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4rf
اخبار مرتبط
یزد - سرهنگ رضا زارع ارنانی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت های غیرقانونی چند واحد آتلیه و عکاسی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان یزد از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 16 معتاد پر خطر و تابلو خبر داد و گفت : این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد قاطعانه با مجرمان و کشف اموال سرقتی، باعث افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس خواهد شد
یزد - رئیس کلانتری 17 گفت : با تلاش شبانه روزی پلیس اعضای یک باند بزرگ سرقت در یزد دستگیر شدند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید